עבור לתוכן

אינטרנט דרך ROUTER לא מגיב לאחר כמה זמן

Featured Replies

פורסם

אהלן

טוב אז ככה,

הבעיה התרחשה עם 2 קונפיגורציות שונות:

קודם כל, מדובר על קו 2 מגה ADSL דרך בזק בינלאומי

קונפיגורציה אחת:

ROUTER + MODEM ADSL של 3COM

קונפיגורציה שניה:

LINKSYS WRT54G (V5) + ALCATEL HOME

שוב, עוד קצת פרטים על הבעיה:

לאחר כמה זמן:(כמה שעות, יום, לא משהו קבוע) האינטרנט פשוט מפסיק לעבוד, למרות שלפי כל אחד מה ROUTERים, הוא מחובר. רק לאחר התנתקות והתחברות מחדש (שלפעמים צריך לעשות פעמיים) הגלישה חוזרת לעבוד..

מישהו מכיר? מה עושים? הייתי בטוח שהבעיה ב 3COM, והחלפתי ל LINKSYS, אבל זה לא פתר!

פורסם
  • מחבר

טוב עדכון בשעה האחרונה זה כבר קרה לי פעמיים!

מה עושים?

פורסם

מה עושים?

צועקים על בזק בינלאומי (ואפשר גם על בזק אם תרצה... הם לא שה תמים אחרי הכל :) ) הכי חזק שאפשר.

פורסם
  • מחבר

לא ברצינות מה אני עושה?

איפה הבעיה? מישהו שמע על משהו בסגנון?

פורסם

1. נסה לראות מה קורה כשאתה מחובר ישירות - מודם מחובר אל המחשב - לאינטרנט

2. תראה - ניסית דרך 2 קונפיגורציות שונות לגמרי להתחבר - למה אין סבירות לדעתך שהבעיה היא לו- דווקא מהצד שלך? למה לא לדבר עם התמיכה?

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם התמיכה בבזק בינלאומי, הם לא מבינים מהחיים שלהם... הם אומרים שהם לא תומכים בחיבור דרך ROUTER והם ניסו לדחוף לי איזה חברת בת שלהם שנותנת תמיכה בתשלום..

בחיבור ישיר, אני מפיל את כל הרשת... קשה לי לבדוק...

פורסם

זה דיי מעצבן הענין עם בזק.... תראה - כנראה שתצטרך לטרוח ולשנות קונפיג ואז להתחבר ישירות. אם גם אז זה קורה אתה יכול להתקשר אליהם ואז הבירוקרטים האלה יהיו חיבים לתת לך תמיכה.

ובכלל - היית אומר להם שהבעיה היא לא בראוטר בכלל.

פורסם

על מה מכוון ה MTU?

תנסה לשים אותו על 1392

פורסם
  • מחבר

בינתיים שהתקנתי firmware חדש שקיבלתי מ 2plus.. וכבר 24 שעות זה עובד טוב...

אם זה יעשה בעיות, אני אנסה לשנות...

פורסם

דיברתי עם התמיכה בבזק בינלאומי, הם לא מבינים מהחיים שלהם... הם אומרים שהם לא תומכים בחיבור דרך ROUTER והם ניסו לדחוף לי איזה חברת בת שלהם שנותנת תמיכה בתשלום..

בחיבור ישיר, אני מפיל את כל הרשת... קשה לי לבדוק...

א. למה שמישהו יתמוך לך בנתב? קנית אותו מבזק בכלל? לא!

ב. בבזק כן יינתו לך תמיכה אם מדובר בנפילה מסנכרון...לגבי המודם

בפרט, אם הנתבים שלך הם אלה שתוקעים את העניין, זה כבר לא בעיה

של בזק.

תנסה גם לעדכן firmware לנתבים שלך, לי אישית זה עזר עם בעיה דומה.

בינתיים שהתקנתי firmware חדש שקיבלתי מ 2plus.. וכבר 24 שעות זה עובד טוב...

אם זה יעשה בעיות, אני אנסה לשנות...

אופס...לא שמתי לב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים