פורסם 2006 במאי 820 שנים שלום לכם אני צריך מפרט למחשב נייד ליישומים בסיסיים כמו גלישה איי סיי קיו שירים וכו'.אשמח לקבל הצעות לתקציב הנ"ל.תודה רבה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.