פורסם 2006 במאי 120 שנים למישהו יש את הכרטיס והוא פתח בו צינורות או מישהו מכיר איזה מדריך לעשות את זה???תדה מראש SPARCO
פורסם 2006 במאי 220 שנים לפי המפרט שלך הכרטיס הוא PCI-E, ל GS ב PCI-E אי אפשר לפתוח צינורות, זה רק ב AGP...
פורסם 2006 במאי 220 שנים אתה יכול להתנחם בעובדה ש6800GS PCI-E משתמש בליבות NV42 שנולדו במיוחד לאוברקלוק
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.