פורסם 2006 באפריל 2820 שנים מה עם האתר הזה?וזה?http://www.xtremesystems.com/חוץ מזה אין יותר מדי מה ללמוד על האוברקלוק עצמו כל המסביב זה החרטא הקשה קירור הכרת הרכיבים וכו...
פורסם 2006 באפריל 2920 שנים דיי משעמם פה..HWZONE הפורום הכי טוב בארץ..אבל יחסית לXS שהוא באנגלית ויש שם אנשים מכל העולם..XS בכמה רמות מעל..
פורסם 2006 באפריל 2920 שנים מדריך טוב לאוברקלוקינג עבור הזכרונות ועבור השגת ביצועים מיטביים:http://forums.extremeoverclocking.com/showthread.php?t=170999
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.