פורסם 2006 במאי 119 שנים כלומר ה ps וה max יהנו כמה שאפשר ממהירות מעבדמשחקים יתנהגו לפי חוקיות כדי לשמר את היכולת לשחק בצורה כפי בהמתכנן התכוון?והליבה הכפולה מפרה את החוק הזה(בנתיים)?
פורסם 2006 במאי 119 שנים זה משנה רק אם אתה קובע תיזמון מסויים, לדוגמא שאחרי 50 תיקים של שעון המחשב יקרה משהובמקרה כזה התיזמון יהיה מהיר מידילכפולי הליבה יש שני שעונים, שכל הזמן נותנים תיקים, הפיתרון הנפוץ הוא לשנות את המשחק כך שיקח את התיזמונים האלה משעון אחר במחשב, או רק מליבה אחת
פורסם 2006 במאי 119 שנים זה משנה רק אם אתה קובע תיזמון מסוייםאפשר לשלוט בזה ? אם כן איך?ו...כלומר ה ps וה max יהנו כמה שאפשר ממהירות מעבדמשחקים יתנהגו לפי חוקיות כדי לשמר את היכולת לשחק בצורה כפי בהמתכנן התכוון?והליבה הכפולה מפרה את החוק הזה(בנתיים)??תודה
פורסם 2006 במאי 119 שנים התכוונתי תיזמון בתוכנות שהם לא משחקים, כמו פלאש למשל או אנימציה תלת מימדיתמשחקים מנצלים את השעון של המחשב להמון דברים, תיזמונים, פיסיקה, חישובי מהירות ועוד המון דברים קטנים אחרים
פורסם 2006 במאי 119 שנים סורי אם אני קצת איטי היום אבל אני פשוט רוצה להבין :תוכנות דו מימד יכולות להנות מהפוטנצייל של המעבד ללא תלות למעט כוח העיבוד שלו?תוכנות תל מימד/משחקים מצריכים יכולת חישוב מורכבת יותר מכאן שישנה איזו שהיא מגבלה ו או אי התאמה(כרגע) לכפולי ליבה?
פורסם 2006 במאי 119 שנים לא הבנתאין שום קשר לכוח העיבוד, או למורכבותו, רק לשעוןתחשוב שיש לך שני שעונים כל אחד עם קצב מעט שונהוכל אחד מצפצף כל דקהאתה שם עוגה בתנור לרבע שעה, לכן אתה מחכה שתשמע 15 ציפצופים מהשעונים (אתה לא יודע שיש שני שעונים, רק שהם מצפצפים כל דקה)לכן אחר 7 דקות תוציא את העוגה מהתנור והיא לא תהיה מוכנה
פורסם 2006 במאי 119 שנים ;D גדול הענין עם העוגה יחד עם זאת למה שיהיו הבדלים בין עבודה ב מקס למשחק ו או לפוטושופ?(בהקשר של הת'רד הזה)
פורסם 2006 במאי 119 שנים כי חוץ ממשחקים שאר התוכנות כמעט לא משתמשים בציפצופים האלהנגיד במשחק המכונית מתקדמת 40 מטר כל ציפצוף, ואז פתאום יש שני ציפצופים, אז היא תהיה הרבה יותר מהירהאבל ת'רידימקס לא מחכה לציפוצוף האלה, רק במקרה שאתה עובד עם אנימציה מתוזמנת, נחזור לעוגה, אתה עושה אנימציה של תנור, ואחרי חמש עשר ציפצופים העוגה תצא מהתנור, ולכן היא תצא מוקדם משתזמנת.אבל בשוק התוכנות האלה יש אנשים עם מחשבים בעל מס' רב של מעבדים כבר זמן רב, ולכן הם יודעות להתמודד עם ריבוי מעבדים/ליבוד ללא הבעיות הנל
פורסם 2006 במאי 219 שנים נסה לבטל את אחת הליבות, בזמן שהמשחק רץ, כנס ל TASK MANAGER ע"י לחיצה על CTRL-SHIFT-ESCסתם שאלה בקשר לקיצור מקשים... מה ההבדל בין זה ל CTRL-ALT-DEL? ניסיתי ושניהם עושים את אותו דבר...
פורסם 2006 במאי 219 שנים סתם שאלה בקשר לקיצור מקשים... מה ההבדל בין זה ל CTRL-ALT-DEL? ניסיתי ושניהם עושים את אותו דבר...CTRL-ALT-DEL = תפריט מפגר.CTRL-SHIFT-ESC = TASK MANAGER
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.