עבור לתוכן

משחקים עובדים יותר מדי מהר מה לעשות??

Featured Replies

פורסם

מה הקשר קודים עכשיו? אני מקווה בשבילך שאמרתה את זה ברצינות :screwy:

  • תגובות 57
  • צפיות 5.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תגיקד מה אתה לא מבין????? זה לא שהמשחק משחק מהר כיותר FPS, זה מהר כמו שאתה לוקח את הסם הממריץ שיש בVICE CITY נראה לי (או שזה היה קוד?)

זה ממש לא קשור לקודים ::) זו בעיה ידועה במעבדים כפולי ליבה.

הפיתרון:

ביטול אחת הליבות ואז המשחקים עובדים כמו שצריך.

פורסם

בדיוק רק נתתי דוגמא לאיך שזה עובד, רק שכאן זה לא קוד, אלא תקלה במשחק...

פורסם

אני שוב שואל: מה כבר יכול לנצל את היכולות של מעבד כזה?

פורסם

אני שוב שואל: מה כבר יכול לנצל את היכולות של מעבד כזה?

איזה יכולת ? אתה לא מבין שזה סתם בעיית סנכרון מול השעון של 2 הליבות ?

פורסם

זה לא עקבי כל הענין של המהירות

\לדוגמא:

בשלבים הראשונים של gta זה לא היה בכלל ולא ידעתי שזה קיים

פתאום באחד השלבים הכל הפך להיות מהר בצורה לא הגיונית בהתחלה לא הבנתי שזו בעיה פשוט סגרתי ונכנסתי כמה וכמה פעמים אבל עדיין הכל הפך להיות סופר מהיר

אחרי חיפוש ושאלות הענין תוקן כפי שכתבתי קודם

מה כן לפעמים זה קורה גם ב farcry , פתאום בלי שום התראה יוצא מצב שאני יכול לרוץ במהירות לא הגיונית

ב need for speed זה קרה לי גם אבל רק במסכים של התפריטים

לדוגמא אם אני רוצה לבחור מכונית או סוג מרוץ וכו' כל לחיצה על העבר או החצים מקפיץ אוטומטית כמה תפריטים קדימה למרות שנעשתה לחיצה אחת

:nixweiss:

פורסם

זה בגלל שלרוב, משחקים הם האפליקציות היחדיות שיש לכם במחשב שמסתמכים על אותה שיטה כדי לקבוע שלוגית המשחק תרוץ במהירות נורמלית על כל מחשב.

פורסם

בבעיה כזאת אני מניח שאפשר פשוט להשתמש בביטוח, לא? החברה אמורה לסדר לך את הבעיות, תזהר לא סתם לעשות דברים שלא "יעלם" לך הביטוח :-\

פורסם

על איזה ביטוח אתה מדבר?

כמו שאמרתי, הפיתרון לבעיה הזו היא פשוט ביטול אחת הליבות, זהו, אין פיתרון אחר עד שלא יוציאו פאצ' תומך במעבד שתי ליבות!

פורסם

זה בגלל שלרוב, משחקים הם האפליקציות היחדיות שיש לכם במחשב שמסתמכים על אותה שיטה כדי לקבוע שלוגית המשחק תרוץ במהירות נורמלית על כל מחשב.

לא בטוח שהבנתי את ענין האפליקציות אבל:

אני שואל ברצינות, הנ"ל משנה משהו לזה?

פוטושופ

3dsmax

poser

autocad

dream weaver

flash

free hand

illustrator

fireworks

audiociry

בנוסף לשאר ה utillitis

פורסם

לפי מה שאני רואה לקנות מעבד חזק כזה כעת היה דבר שגוי ולא הכרחי, ואני גם מניח שיקר

פורסם

ההנחות שלך שגויות, היום המחיר של D920 כל כך משתלם שזו טעות לא להוסיך עוד איזה 200-300 שקל בשביל הכפול ליבה.

פורסם

לא לדבר שטויות אם לא מבינים, יקר ? תבדוק מחירים, שגוי ? תבדוק בפורום הנכון (מעבדים).

הסבר פשוט, משחק, יש לו לוגיקה (למשל לקבוע איך הפיסיקה מתנהגת, את מיקום האוביקטים וכו'), הוא צריך לעדכן את הלוגיקה אחת לכמה זמן. איך הוא יכול לעשות את זה בצורה עקבית גם על מחשב PENTIUM 2 300MHZ, גם על PENTIUM 4 3000MHZ, וגם על PENTIUM 100 10000000MHZ ? הוא בודק את הטיקים שהמעבד מייצר (שתלויים זמן, ולא מהירות מעבד) ומשתמש בהם, כדי שהלוגיקה של המשחק עדיין תרוץ באופן יחסי זהה בכל מהירות מעבד.

במשחקים יתכן וישנה בעיה, והמשחקים קופצים בין הליבות כל הזמן, ובכל קפיצה, הם קוראים את הטיקים של הליבה האחרת בכל פעם, דבר שיוצר חוסר עקביות בחישוב כמה פעמים להריץ את הלוגיקה נכון באופן יחסי.

תוכנות אחרות כמו PHOTOSHOP, 3DSMAX וכל מה שאמרת שם, בנויות ברובם (אני מניח), לנצל את כל יכולת המחשוב באופן ברוטלי (כמה שיותר מהר), בלי להתחשב באיזה לוגיקה שצריכה לרוץ באופן יחסי אותו דבר על כל מעבד בכל מהירות, ככה ששם הגיוני שלא יהיה בעיות.

פורסם

באופן יחסי

מה הכוונה?

אני לא מבין איפה היחסיות במשחק מול עבודה בmax או ps

אם תוכל להרחיב

פורסם

באופן יחסי למהירות המעבד...

PS או MAX רוצים לנצל את יכולת העיבוד כדי ליצור כמה שיותר פריימים של תמונות וזהו.

משחק רוצה לשמור על אינטרקטיביות זהה בין המשתמש לעולם במשחק, בין אם יש לך מעבד ממש מהיר או ממש לאט (שמכונית ב GTA למשל תיסע ב 20 קמ"ש (כאילו) גם אם יש לך P4 4000GHZ או P1 100MHZ).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים