כרגיל יש ישראלים שעושים בושות ומוציאים לנו שם רע : - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרגיל יש ישראלים שעושים בושות ומוציאים לנו שם רע :


Mamimo

Recommended Posts

This is a message everyone needs to see. The staff team has just disabled and banned around 20 accounts.

A few were for cheating and about 15 were part of an invite ring - accounts used to download once or twice and then abandnoned, hoping that we'd not notice.

Well I got new for you, we noticed. This is especially going out to anyone from Israel, we're fed up of your cheating and attempts to get around actually keeping a ratio. Out of the last 20 accounts we've disbaled for cheating, 19 were from Israel.

EVERYONE watch VERY carefully who you invite because we're going to start banning people for invitng cheaters/people that use multiple accounts.

NOTICE - This is a mass pm, it has been sent to the following classes: users, puser, vip, up, mod, admin, sysop

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

:biggrinangelA:

מצידי שיסגרו לכולם, סתם תוקעים את ה-BW ועושים את הקהילה גדולה מידי מאשר פרטית כפי שהייתה לפני 8-10 שנים שהיה שווה להשיג משחק/סרט או לפרוץ איזו תוכנה. מוציאים את החשק מההורדות. :puke:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

FTP זה עולם אחר... הלוואי והיתה לי גישה לכזה.

בינתיים אני עובד עם אימיול וביטורנט ציבוריים

ובישראל, לפחות כך זה נראה על פניו, יש הרבה מאוד ילדים טיפשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ftp זה נחמד

אבל מי שמחפש קהילה מעולה לשיתוף(כן אני מדבר גם על חוקי, יש גם לא כל אחד שיעשה מה שבא לו)

הותיקים בטח זוכרים: hotline

זה עדיין עובד ועובד טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם להשיג גישה לtop site של FTP שהכל בו 0sec ויש בו afills מהקבוצות הכי בכירות זו משימה לא קלה, אבל לא בלתי אפשרית.

כמו כן טבעה של קהילת FTP היא לא להיות שיתופית אלא להיות קטנה ומצומצמת, אין מקום לאנשים פרזיטים בזבזנים ועלוקות כמו בP2P למיניהם(למרות שגם שם לא חסר).

אני רק מתגעגע לימים שבהם היה לי כוח להשקיע קצת יותר בעניין כדי שתהיה לי גישה לכל המקומות האלה, אבל לפחות נשארו לי חברים מאז שהם דואגים לי ;)

בכל מקרה לדעתי לא צריך לנסות לקשור א תזה לאפלוד שלנו פה בארץ, מי שרוצה יכול להגיע לרטיו לא רע בכלל בלי שום בעיה, העניין הוא שאנחנו ישראלים! רוצים לקבל הכל כמה יותר מהר, מבלי לתת כלום, ולהרגיש שדפקנו מישהו, ככה זה בכל תחום חיים פה, ההרגשה שאפילו אם שילמנו שקל אחד פחות אז יצאנו גברים, אנחנו לא פראיירים, אבל עצם העניין פה זה לא מי פראייר או לא, אלא מי תורם לקהילה ומי לא, וזה דבר שכנראה די קשה לרוב הישראלים לתפוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישראלים חמדנים.

פשוט לחשב את הזמן שיקח להעלות את מה שהורדת וזהו.

גם לי יש כמה חברים שב-TOP SITES וזה משגע את הקלות שבה, הם משיגים דברים שלי לוקח פי כמה וכמה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל באיזה אתר זה קרה?

אגב,ישראלים רוצים להשיג הכל כמה שיותר מהר,הם מתבכיינים על ההאפלואד הנמוך ולא מוכנים להשקיע,לכן באה התוצאה של ביטורנט פרוץ AKA זיוף רטיו,במילים אחרות זיוף אפלואד.

את האמת,אני מעדיף בהרבה FTP על ביטורנט,אבל פשוט שקשה להשיג FTP מעולה,כי רוב האנשים ברשת משתמשים בFTP ציבורי.(וזה כבר מעפן)

לעומת ביטורנט,שאתה צריך לשבת על הרטיו שלך ולעבוד עליו כדי שלא תקבל באן,ותשתף יותר - אבל זה כבר חוזר על עצמו וזה נמאס,כל פעם יהיו את זייפני הרטיו וזה לא יעזור,מתחיל להמאס לי קצת מביטורנט ומהאתרים הפרטיים,הייתי עובר להוריד מFTP,אני זוכר לפני שנתיים בערך,יש לי חבר שהוא מוריד רק מFTP והוא מוריד על מהירויות גבוהות מאוד,בוא נגיד הוא מהTop's של הFTP,זה פשוט אתר אחד,שיש בו אנשים מכל העולם,שמשתפים את כל האנשים אם זה מגרמניה,אוסטרליה,,ארה"ב,צרפת,פורטוגל וכל המדינות בעולם,זה פשוט היה מראה כ"כ טוב לעניים,בוחרים מאיזה מדינה אתה רוצה להוריד אתה נכנס והמון המון FTP,המון,והמהירויות נעות בין 100 ל-300 - זה פשוט מעולה וכל FTP עובד ונשאר,אחרי יום שיוצא משהו תוכנה חדשה,סרט חדש,משחק חדש זה ישר נמצא בFTP.(וצריך לשתף,וצריך שיהיה לך משתמש שיכירו אותך שם)

הבעיה בFTP שקשה להשיג אותם טובים,ואתה צריך להכיר את הטובים ולדעת מאיפה כדי להוריד ולהשקיע.

אבל מי מדבר..אני בנתיים ב******* נהנה ממהיריות בין 100 ל200,והאפלואד מגיע לי ל10-12.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...