פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים אמרו כאן שללמיר יש שרות טוב.אני לא רוצה להכליל אבל לי הייתה אצלם קנייה אחת ולא נראה לי שאני אחזור אליהם.לפני חצי שנה קיבלנו ADSL מהחברה של אבא שלי ולא היה לי עדיין כרטיס רשת.קיבלנו מבזק את המודם של הכרטיס רשת ואני התחלתי לחפש אחד.מצאתי כרטיס של 3COM באתר של למיר שעלה בערך 200 שקל.הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.כשהגעתי הבייתה ניסיתי להתקין את הכרטיס ולא הצלחתי עם הדרייברים שקיבלתי.אח"כ שמתי לב שהדגם הוא לא מה שהזמנתי והוא גם לא מופיע באתר של 3COM.צילצלתי אליהם והם אמרו לי שהכרטיס בסדר ושאני לא מצליח כי אין לי ידע מתאים, למרות שזה דבר לא מסובך בכלל הזמנתי טכנאי שניסה אתאותם דברים כמוני וגם הוא לא הצליח.הוא המליץ לי להחזיר את הכרטיס כי הוא מקולקל.צלצלתי אליהם ורציתי להחזיר אבל הם אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף, אבל הם מוכנים לבדוק את הכרטיס.אז שלחתי אליהם את הכרטיס ואחרי שבוע קיבלתי בדואר כרטיס אחר (הדגם שהזמנתי מראש) שאותו התקנתי בלי שום בעיות.צלצלתי אליהם וביקשתי פיצוי על ששלחו לי דגם אחר שלא הצלחתי להתקין ועל שעת טכנאי.הם אמרו לי שזה אותו כרטיס שהם בדקו אותו והפעם הם שלחו לי את הדרייברים בדיסק ולא בדיסקט.זה הסיפור שלי, יצא ששילמתי עוד 150 שקל מיותרים בגלל שהם ניסו לרמו אותי ושלחו לי דגם מזוייף.
פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים בגלל זה צריך לבדוק בחנות את החומרה, או להיות נוכחים בעת פתיחת והרכבת המחשב.
פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.הם לא הרכיבו לו אותו אלא הוא לקח אותו. אין כמעט אפשרות לדעת איזה דגם קיבלת עד להתקנה עצמה, כך שהוא לא יכל לדעת!
פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים מין הסתם, רשום את זה על הקופסא...או על הדיסק של הדריברים.בכל מקרה, למה אתם לעזאזל לא מערבים הורים בקטעים הללו?
פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים הם הביאו לי את זה בקופסת פלסטיק עם 2 דיסקטיםלא חשבתי שאנשים ינסו לרמות אותי(הייתי תמים מדי)
פורסם 2002 בספטמבר 2523 שנים איך אומרים " בוקר טוב אליהו" את העסקים שלי עם פלונטר חיסלתי לפני שנתיים בערך על היחס הגרוע והמשפיל שקיבלתי מהם , אני זוכר שהייתי קונה מהם שהם היו קטנים ונחמדים, אבל כאשר ההצלחה עלתה להם לראש הם נהיו חרה של חנות עם כל הכבוד.בתור לקוח תמיד יצא לי להפסיד מהם ולקבל עוגמת נפש.אז חברה מתי תלמדו שמהם לא עושים עסקים, בכלל!!!!!יש מספיק חנויות אחרות שיתנו לכם מה שאתם רוצים עם כל היחס!
פורסם 2002 בספטמבר 2623 שנים אני מקווה שעכשיו כשבת'רד הזה ישנן למעלה מ1500 צפויות, אולי יתחילו להבין בפלונטר ששירות טוב מביא לקוחות וכי קהילת החומרה בישראל היא בעלת השפעה על שוק החומרה, אפילו יותר מאשר החנויות.
פורסם 2002 בספטמבר 2623 שנים יריב נחשון , ממיסדי פלונטר הפקות בע"מ , היה מבין מנהלי המאבק האינטרנטי הענק נגד בזק לפני שנים מספר,על טיב השרות ועל עלות החיבור לאינטרנט.למי שזוכר את שביתת האינטרנט הגדולה ופעם פלונטר היו מוסיפים להזמנות סטיקרים על הנזק של בזק.על אחד הסטיקרים (אני חושב) היה כתוב - לתת שרות זו לא זכות אלא חובה. וזאת במענה לפרסומות של בזק -זו זכות לתת שרות.עברו להן כמה שנים , האינטרנט הפך למהיר ופלונטר הקטנה גדלה לה והפכה ל "בזק" לא קטנה בפני עצמה.
פורסם 2002 בספטמבר 2923 שנים למען ההגינות תנו לי לעדכן אתכם:בעקבות התרד פה, אבי מפלונטר נתן לי את הטלפון של הספק שלהם "שין שין" והם אישרו שעל לוחות מסוג Abit Vh6 (מהדגם שאני קניתי פלונטר) - פלונטר מקבלת מהם שנה אחריות ולא שלוש. כלומר, במקרה של לוח זה, פלונטר מעבירה ללקוח את מלוא תקופת האחריות שהיא מקבלת מהיבואן.כמו כן, הסלרון 633 שמסרתי להם לתיקון (בפעם השנייה. פעם ראשונה אינטל טענו שהוא תקין גרררר) חזר כסלרון 1300, רק חבל שאין לי לוח לשדך לו ...
פורסם 2002 בספטמבר 3023 שנים לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנהבאותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שניםזה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אזאחריות עולה כסףלפני שסוגרים עיסקה יש לשאול ולרשום כמה אחריותלא רשום אז ברירת המחדל היא שנת אחריותמסקנה: הפעם הלקוח לא צודקאם תברר טוב תראה שבאותה תקופה כולם נתנו שנה אחריות
פורסם 2002 בספטמבר 3023 שנים עד כמה שאינני מעוניין לקחת צד זה או אחר בדיון,מסקנה: הפעם הלקוח לא צודקהרשה לי להטיל ספק קל במסכנתך זו.
פורסם 2002 בספטמבר 3023 שנים אני דווקא חושב שזה תלוי בעובדה אחת קטנה אם הוא צודק או לא. כמה ברור היה שיש לו שנה אחריות. יש לו מםלונטר שנה אחריות? מליגד שלוש? שידבר עם ליגד. אם מליגד יש שנה, אז פלונטר בסדר גמור.
פורסם 2002 באוקטובר 323 שנים כבר אמרתי כאן שליגד נותנת 3 שנים אחריות!לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנהבאותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שניםזה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אזוואו! אתה בטח בחור חכם! איזו מסקנה מרחיקת לכת! בחיים לא הייתי חושב על זה!רק תגיד לי מאיפה אתה שואב את המסקנות שלך...אתה אמור לדעת שאם אז האחריות הייתה שנה, אז היא נשארת שנה ולא מתארכת לה כשהיבואן מחליט להקנות שלוש למוצרים החדשים... שוב - כמו שכבר נאמר!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.