למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב? - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אמרו כאן שללמיר יש שרות טוב.

אני לא רוצה להכליל אבל לי הייתה אצלם קנייה אחת ולא נראה לי שאני אחזור אליהם.

לפני חצי שנה קיבלנו ADSL מהחברה של אבא שלי ולא היה לי עדיין כרטיס .

קיבלנו מבזק את המודם של הכרטיס ואני התחלתי לחפש אחד.

מצאתי כרטיס של 3COM באתר של למיר שעלה בערך 200 שקל.

הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.

הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.

כשהגעתי הבייתה ניסיתי להתקין את הכרטיס ולא הצלחתי עם הדרייברים שקיבלתי.

אח"כ שמתי לב שהדגם הוא לא מה שהזמנתי והוא גם לא מופיע באתר של 3COM.

צילצלתי אליהם והם אמרו לי שהכרטיס בסדר ושאני לא מצליח כי אין לי ידע מתאים, למרות שזה דבר לא מסובך בכלל הזמנתי טכנאי שניסה את

אותם דברים כמוני וגם הוא לא הצליח.

הוא המליץ לי להחזיר את הכרטיס כי הוא מקולקל.

צלצלתי אליהם ורציתי להחזיר אבל הם אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף, אבל הם מוכנים לבדוק את הכרטיס.

אז שלחתי אליהם את הכרטיס ואחרי שבוע קיבלתי בדואר כרטיס אחר (הדגם שהזמנתי מראש)

שאותו התקנתי בלי שום בעיות.

צלצלתי אליהם וביקשתי פיצוי על ששלחו לי דגם אחר שלא הצלחתי להתקין ועל שעת טכנאי.

הם אמרו לי שזה אותו כרטיס שהם בדקו אותו והפעם הם שלחו לי את הדרייברים בדיסק ולא בדיסקט.

זה הסיפור שלי, יצא ששילמתי עוד 150 שקל מיותרים בגלל שהם ניסו לרמו אותי ושלחו לי דגם מזוייף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.

הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.

הם לא הרכיבו לו אותו אלא הוא לקח אותו. אין כמעט אפשרות לדעת איזה דגם קיבלת עד להתקנה עצמה, כך שהוא לא יכל לדעת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אומרים " בוקר טוב אליהו" את העסקים שלי עם פלונטר חיסלתי לפני שנתיים בערך על היחס הגרוע והמשפיל שקיבלתי מהם , אני זוכר שהייתי קונה מהם שהם היו קטנים ונחמדים, אבל כאשר ההצלחה עלתה להם לראש הם נהיו חרה של חנות עם כל הכבוד.

בתור לקוח תמיד יצא לי להפסיד מהם ולקבל עוגמת נפש.

אז חברה מתי תלמדו שמהם לא עושים עסקים, בכלל!!!!!

יש מספיק חנויות אחרות שיתנו לכם מה שאתם רוצים עם כל היחס!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שעכשיו כשבת'רד הזה ישנן למעלה מ1500 צפויות, אולי יתחילו להבין בפלונטר ששירות טוב מביא לקוחות וכי קהילת החומרה בישראל היא בעלת השפעה על שוק החומרה, אפילו יותר מאשר החנויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יריב נחשון , ממיסדי פלונטר הפקות בע"מ , היה מבין מנהלי המאבק האינטרנטי הענק נגד לפני שנים מספר,

על טיב השרות ועל עלות החיבור לאינטרנט.

למי שזוכר את שביתת האינטרנט הגדולה ופעם פלונטר היו מוסיפים להזמנות סטיקרים על הנזק של .

על אחד הסטיקרים (אני חושב) היה כתוב - לתת שרות זו לא זכות אלא חובה.

וזאת במענה לפרסומות של -זו זכות לתת שרות.

עברו להן כמה שנים , האינטרנט הפך למהיר ופלונטר הקטנה גדלה לה והפכה ל "בזק" לא קטנה בפני עצמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען ההגינות תנו לי לעדכן אתכם:

בעקבות התרד פה, אבי מפלונטר נתן לי את הטלפון של הספק שלהם "שין שין" והם אישרו שעל לוחות מסוג Vh6 (מהדגם שאני קניתי פלונטר) - פלונטר מקבלת מהם שנה אחריות ולא שלוש. כלומר, במקרה של לוח זה, פלונטר מעבירה ללקוח את מלוא תקופת האחריות שהיא מקבלת מהיבואן.

כמו כן, הסלרון 633 שמסרתי להם לתיקון (בפעם השנייה. פעם ראשונה טענו שהוא תקין גרררר) חזר כסלרון 1300, רק חבל שאין לי לוח לשדך לו ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנה

באותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שנים

זה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אז

אחריות עולה כסף

לפני שסוגרים עיסקה יש לשאול ולרשום כמה אחריות

לא רשום אז ברירת המחדל היא שנת אחריות

מסקנה: הפעם הלקוח לא צודק

אם תברר טוב תראה שבאותה תקופה כולם נתנו שנה אחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא חושב שזה תלוי בעובדה אחת קטנה אם הוא צודק או לא. כמה ברור היה שיש לו שנה אחריות. יש לו מםלונטר שנה אחריות? מליגד שלוש? שידבר עם ליגד. אם מליגד יש שנה, אז פלונטר בסדר גמור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר אמרתי כאן שליגד נותנת 3 שנים אחריות!

לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנה

באותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שנים

זה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אז

וואו! אתה בטח בחור חכם! איזו מסקנה מרחיקת לכת! בחיים לא הייתי חושב על זה!

רק תגיד לי מאיפה אתה שואב את המסקנות שלך...

אתה אמור לדעת שאם אז האחריות הייתה שנה, אז היא נשארת שנה ולא מתארכת לה כשהיבואן מחליט להקנות שלוש למוצרים החדשים... שוב - כמו שכבר נאמר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...