עבור לתוכן

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?

Featured Replies

פורסם

לא. יש חנות או שתים שמיבאות אישית.

  • תגובות 104
  • צפיות 10.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אמרו כאן שללמיר יש שרות טוב.

אני לא רוצה להכליל אבל לי הייתה אצלם קנייה אחת ולא נראה לי שאני אחזור אליהם.

לפני חצי שנה קיבלנו ADSL מהחברה של אבא שלי ולא היה לי עדיין כרטיס רשת.

קיבלנו מבזק את המודם של הכרטיס רשת ואני התחלתי לחפש אחד.

מצאתי כרטיס של 3COM באתר של למיר שעלה בערך 200 שקל.

הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.

הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.

כשהגעתי הבייתה ניסיתי להתקין את הכרטיס ולא הצלחתי עם הדרייברים שקיבלתי.

אח"כ שמתי לב שהדגם הוא לא מה שהזמנתי והוא גם לא מופיע באתר של 3COM.

צילצלתי אליהם והם אמרו לי שהכרטיס בסדר ושאני לא מצליח כי אין לי ידע מתאים, למרות שזה דבר לא מסובך בכלל הזמנתי טכנאי שניסה את

אותם דברים כמוני וגם הוא לא הצליח.

הוא המליץ לי להחזיר את הכרטיס כי הוא מקולקל.

צלצלתי אליהם ורציתי להחזיר אבל הם אמרו שהם לא יכולים להחזיר לי את הכסף, אבל הם מוכנים לבדוק את הכרטיס.

אז שלחתי אליהם את הכרטיס ואחרי שבוע קיבלתי בדואר כרטיס אחר (הדגם שהזמנתי מראש)

שאותו התקנתי בלי שום בעיות.

צלצלתי אליהם וביקשתי פיצוי על ששלחו לי דגם אחר שלא הצלחתי להתקין ועל שעת טכנאי.

הם אמרו לי שזה אותו כרטיס שהם בדקו אותו והפעם הם שלחו לי את הדרייברים בדיסק ולא בדיסקט.

זה הסיפור שלי, יצא ששילמתי עוד 150 שקל מיותרים בגלל שהם ניסו לרמו אותי ושלחו לי דגם מזוייף.

פורסם

גם כן עשיקה לשמה! זה לא בסדר שניסו לדחוף לך מוצר שלא הזמת! >:(

פורסם

בגלל זה צריך לבדוק בחנות את החומרה, או להיות נוכחים בעת פתיחת והרכבת המחשב.

פורסם

הזמנתי את הכרטיס ונסעתי אליהם לקחת אותו.

הגעתי לשם לקחתי את הכרטיס שילמתי ועזבתי.

הם לא הרכיבו לו אותו אלא הוא לקח אותו. אין כמעט אפשרות לדעת איזה דגם קיבלת עד להתקנה עצמה, כך שהוא לא יכל לדעת!

פורסם

מין הסתם, רשום את זה על הקופסא...

או על הדיסק של הדריברים.

בכל מקרה, למה אתם לעזאזל לא מערבים הורים בקטעים הללו?

פורסם

הם הביאו לי את זה בקופסת פלסטיק עם 2 דיסקטים

לא חשבתי שאנשים ינסו לרמות אותי(הייתי תמים מדי)

פורסם

איך אומרים " בוקר טוב אליהו" את העסקים שלי עם פלונטר חיסלתי לפני שנתיים בערך על היחס הגרוע והמשפיל שקיבלתי מהם , אני זוכר שהייתי קונה מהם שהם היו קטנים ונחמדים, אבל כאשר ההצלחה עלתה להם לראש הם נהיו חרה של חנות עם כל הכבוד.

בתור לקוח תמיד יצא לי להפסיד מהם ולקבל עוגמת נפש.

אז חברה מתי תלמדו שמהם לא עושים עסקים, בכלל!!!!!

יש מספיק חנויות אחרות שיתנו לכם מה שאתם רוצים עם כל היחס!

פורסם

אני מקווה שעכשיו כשבת'רד הזה ישנן למעלה מ1500 צפויות, אולי יתחילו להבין בפלונטר ששירות טוב מביא לקוחות וכי קהילת החומרה בישראל היא בעלת השפעה על שוק החומרה, אפילו יותר מאשר החנויות.

פורסם

יריב נחשון , ממיסדי פלונטר הפקות בע"מ , היה מבין מנהלי המאבק האינטרנטי הענק נגד בזק לפני שנים מספר,

על טיב השרות ועל עלות החיבור לאינטרנט.

למי שזוכר את שביתת האינטרנט הגדולה ופעם פלונטר היו מוסיפים להזמנות סטיקרים על הנזק של בזק.

על אחד הסטיקרים (אני חושב) היה כתוב - לתת שרות זו לא זכות אלא חובה.

וזאת במענה לפרסומות של בזק -זו זכות לתת שרות.

עברו להן כמה שנים , האינטרנט הפך למהיר ופלונטר הקטנה גדלה לה והפכה ל "בזק" לא קטנה בפני עצמה.

פורסם

למען ההגינות תנו לי לעדכן אתכם:

בעקבות התרד פה, אבי מפלונטר נתן לי את הטלפון של הספק שלהם "שין שין" והם אישרו שעל לוחות מסוג Abit Vh6 (מהדגם שאני קניתי פלונטר) - פלונטר מקבלת מהם שנה אחריות ולא שלוש. כלומר, במקרה של לוח זה, פלונטר מעבירה ללקוח את מלוא תקופת האחריות שהיא מקבלת מהיבואן.

כמו כן, הסלרון 633 שמסרתי להם לתיקון (בפעם השנייה. פעם ראשונה אינטל טענו שהוא תקין גרררר) חזר כסלרון 1300, רק חבל שאין לי לוח לשדך לו ...

פורסם

לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנה

באותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שנים

זה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אז

אחריות עולה כסף

לפני שסוגרים עיסקה יש לשאול ולרשום כמה אחריות

לא רשום אז ברירת המחדל היא שנת אחריות

מסקנה: הפעם הלקוח לא צודק

אם תברר טוב תראה שבאותה תקופה כולם נתנו שנה אחריות

פורסם

עד כמה שאינני מעוניין לקחת צד זה או אחר בדיון,

מסקנה: הפעם הלקוח לא צודק

הרשה לי להטיל ספק קל במסכנתך זו.

פורסם

אני דווקא חושב שזה תלוי בעובדה אחת קטנה אם הוא צודק או לא. כמה ברור היה שיש לו שנה אחריות. יש לו מםלונטר שנה אחריות? מליגד שלוש? שידבר עם ליגד. אם מליגד יש שנה, אז פלונטר בסדר גמור.

פורסם

כבר אמרתי כאן שליגד נותנת 3 שנים אחריות!

לאחר קריאה של כל ההודעות היגעתי למסקנה

באותה תקופה היתה אחריות לשנה מטעם היבואן ליגד והיום זה שלוש שנים

זה לא אומר שמגיע היום את האחריות של אז

וואו! אתה בטח בחור חכם! איזו מסקנה מרחיקת לכת! בחיים לא הייתי חושב על זה!

רק תגיד לי מאיפה אתה שואב את המסקנות שלך...

אתה אמור לדעת שאם אז האחריות הייתה שנה, אז היא נשארת שנה ולא מתארכת לה כשהיבואן מחליט להקנות שלוש למוצרים החדשים... שוב - כמו שכבר נאמר!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים