למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

שלחתי מישהו לפלונטר כאשר הוא חזר

הוא הגיע עם מפרט במחיר גבוהה עם חלקים בינוניים במיוחד

וזאת עשיקה

משום שכאשר אתה קונה מחשב בחנות שכונתית את יודע שזה לא ה-מקום לקנות מחשב אבל שמישהו חוזר מפלונטר עם מפרט דומה זה עשיקה לשמה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אטלון בפעם הראשונה אכן הסכמתי לשלם לטכנאי על הבדיקה וזאת לא הטענה שלי אלא הטענה שלי שהם לא הקשיבו לי לגבי זה שהלוח היה מקולקל. תסכים איתי שאם היו מחליפים את הלוח בהתחלה זה לא היה נסחב לכמעט 700 ש"ח...

כמו שאבי אמר - הם בטח ניסו לחסוך בעלויות השליחה לספק והלכו מסביב במקום לטפל בבעיה האמיתי שהיא הלוח המקולקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הלוח קניתי מפלונטר והנחתי שהאחריות היא ל 3 שנים

הגיע הזמן שמי שמזמין מוצר יקח אחריות על מה שהוא עושה ויפסיק לבכות כמו ילדה קטנה. בושה :'(

כול המעוניין מוזמן לבדוק את צורת רישום האחריות של פלונטר

Plonter

זאת תגובה של מנהל שירות, אוקי. אמורים לומר: צריך לחשוב פעמיים לפני שקונים ממקום שמנהל הישרות שלו מדבר כך. אני אמר: אסור לחשוב אפילו לקנות ממקום כזה חלקים שעשויים להצריך אחריות.

עריכה: התנהגות כזאתי של רמיסת הזולת, וזלזול בכללי הפורום לא ראיתי. גודל הטכסט עובר את הפרופורציה השפוייה, ואולי מעיד משהו כל כותב הדברים.

שוב תודה לכולם ואני מחכה להזמנות שלכם.

המשיח יגיע יותר מהר.

כול מה שניסיתי זה להסביר לכולם שבפלונטר נושא האחריות רשום בצורה ברורה ביותר ואף לקוח לא יכול להגיד שלא ראה את זה או שלא ידע.

למה אנחנו עושים את זה זה שיקול שלנו ולא משהו שאני צריך להסביר.

אנחנו לא מחייבים איש לקנות כאן והשירות שלנו הוא בהתאם להתחיבות שלקחנו אל עצמנו.

לקוח שקנה מוצר שיש לו אחריות יותר משנה אצל יבואן כזה או אחר מוזמן לפנות לשם כדי לקבל שירות.

כול המעוניין מוזמן לבדוק אותי באתר שלנו.

מעניין שאת היבבות לגבי השירות והאחריות אנו לא שומעים מחנויות כגון למיר, פנדה או זיגזג. רק מפלוטנר שומעים את היבבות האלו, והעניין של האחריות כאן זה תחום עפור מאוד, כשר אבל מסריח. בדיוק כמו החיובים שפלונטר החליטה לחייב לקוחות מראש על 1/3 מהסכום על המוצרים לפני שהם מוזמנים מהיבואן, למורת שישנם הרבה מוצרים באתר של פלונטר שלא קיימים אצל היבואן או שפלונטר מעדיפה לא לעבוד עם אותו יבואן. בדיוק כמו החיוב של הלקוח שבוחר מזומן בלבד, לפני שהוא מגיע לאסוף את החלקים שהוא הזמין, אלא אם כן הוא ציין אחרת, וזה רשום בצורה כזאתי שיוכלו לנפנף לו ולומר לו: זה מה שכתוב בתקנון. כל דבר שפלונטר עושה הוא כשר בהתאם לתקנון שלה, אבל מאוד מסריח מבחינת הלקוחות ומבחינת השירות - שתי מילים שכנראה פלונטר מתקשה לחבר ביחד.

לגבי הוותק של פלונטר, גם למיר נמצאים די הרבה זמן בשוק, נותנים מחירים מאוד תחרותיים לפלונטר, וגם נותנים שלוש שנים אחריות לכל המוצרים שהיבואנים נותנים עליהם, וגם את כל החלקים שאמורים להגיע בקופסא. ובטח ובטח שלא מוכרים ללקוחות כרטיסים בני שנה וקצת מעובדים של המקום, כי הם רוצים לשדרג וכאן באה לידי ביטוי השנה אחריות בלבד שפלונטר נותנת ללקוח. למה להפחיד סתם אנשים עם חשש לסגירה של בתי עסק בתוך שלוש שנים? בנתיים פלונטר היא זו שמנסה לגייס כספים ונכתב עליה שהיא חברה מפסידה, והנסיון שלך לשמור על כל שקל על פני לשמור לקוח - כנראה גם כן מעיד על משהו.

מסקנה: לפעמים עדיף לשלם כמה עשרות שקלים יותר(לא תמיד אפילו) ולקנות ממקום אמין, שאפשר לסמוך עליו שיודעים שלא עושה בעיות ללקוחות. הלקוח הישראלי אהב לשלם פחות ולבכות, בדיוק כמו שקרה במקרה שהמתלונן סירב לשלם על בנייה של המחשב וזה בסוף עלה לו ביוקר. הלקוח מעדיף להתלונן, לחסוך כסף ולשלם בעצבים מאשר לשלם טיפה יותר ולקבל שירות נורמאלי. . כשאתה קונה מוצר במחיזר מוזל, תצפה גם לישרות מוזל - כמו שאתה טס בחברת צ'ארטר אל תצפה לחלקת עסקים, כך גם כשאתה קונה מחוניות "זולות" אל תצפה לשירות כמו שצריך להיות מגיע לך. הטעם הרע של השירות הרע ישאר לך הרבה אחרי שהטעם של המחיר המתוק יעבוד. זול זה לא בהכרח זול, כי זול עשוי לצאת יקר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלקוח הישראלי אהב לשלם פחות ולבכות, בדיוק כמו שקרה במקרה שהמתלונן סירב לשלם על בנייה של המחשב וזה בסוף עלה לו ביוקר.

אטלון פשוט לא מצאתי לנכון לשלם 200 ש"ח על משהו שאני יודע לעשות לבד! זה לא נותן להם זכות לעשוק אותי!

ובכלל חלק מהחויה של לקנות מחשב חדש זה להרכיב אותו לבד, ורוב המשתמשים בפורום זה מרכיבים את המחשב לבד!

עובדה שלא קיצצתי במחיר של הלוח ואפילו שילמתי עליו 650 ש"ח (לפני שנה זה היה הרבה) כאשר המתחרים הציעו מחיר נמוך יותר (יש לי עדיין את הקבלה).

נכון שניסיתי לחסוך בעלויות (אני ממשפחה חד הורית - אז תבינו אותי) אבל לא במובן שנובע מדבריך, לכן קניתי בפלונטר! באותה מידה הייתי יכול ללכת לחנות קבר ששם המחירים באמת זולים ולא מצפים לשרות! ובכלל תפסיקו לדבר על הצרכן הישראלי כי זה לא העניין כאן אלא טיב השרות שפלונטר מציעה! ולפני שנה כפי הזכור לי היא הייתה החנות המובילה גם בגובה המחיר וגם (לפי השמועות אז) בשרות אז תפסיקו להגיד גם שניסיתי לחסוך בקריטריונים האלה כי אני לא!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר שנתיים ויותר שאנשים מתלוניים על השירות בפלונטר.

עריכה: הנה דוגמא קלאסית וחמה מאוד לגבי המחירים והשירות של פלונטר מול חנות מתחרה:

Gigabyte 7VRXP

המחיר בפלוטנר: 643 ש"ח כוללל מע"מ, עם שנה אחריות. ישרות מפוקפק, ואין התחייבות שזה בכלל Rev 2, ואני בטוח שאם תבואו להחליף לוח REV 1 אבי יגיד שלא ידועה לו על שום בעיות איתו בדומה למה שקרה פה עם כוננים של יבמ. יש סכנה שלא תקבלו את חיבורי הUSB האחרויים של הלוח או תקבלו אותו בקופסא של רקמבו(וזה לא בדיחה).

המחיר בזיגזג: 617 ש"ח כולל מע"מ עם שלוש שנים אחריות, שירות מצויין לוח REV 2 ואם תבואו להחליף REV 1 יחליפו בלי הרבה בעיות.

המחיר בלמיר: 633 שקלים כולל מע"מ, לא רשום איזה REV, אחריות לשלוש שנים. ידוע כי השירות שלהם טוב מאוד.

עכשיו תגידו לי, לא עדיף לשלם פחות ולקבל הרבה יותר במקרה הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

זה היה טוב !

לא נראה לי האמת שחנות מחשבים הגדולה בארצינו תיפול בזמן הקרוב.

המממ... אתה רואה שאמרתי איפה שהוא "בזמן הקרוב" ?

בסופו של דבר, הצרכן הישראלי יתחיל לדרוש שרות ברמה גבוהה יותר, וחברות כמו פלונטר יפלו.

בעיקר כשיש חברות אחרות שרמת השירות שלהן טובה יותר והמחירים שלהן זולים/זהים לפלונטר.

עוד נקודת אור (שכנראה בגלל פלונטר הפכה לדי פופולארית), זה המגוון הגדול של המוצרים. אנחנו מתחילים לראות מגוון דומה בעוד חברות...

אין לי מושג לגבי רמת השירות של פי.סי Hardware ולכן לא הזכרתי אותכם (למרות שחשבתי לקנות ממכם זיכרון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלונטר החולרות האלו! אתה אומר שהם הציעו לך שלוש שנות אחריות על הלוח?! כשפניתי לאבי שלהם בדואר שהוא השאיר פה בקשר לקבל את אותה אחריות על הלוח שלי (אותו מקרה בדיוק) הוא אפילו לא טרח לענות! אני חייב להגיד לכם, הדעה שלי עליהם השתנתה מהקצה לקצה, אני מבין שאם לא פותחים איתם במלחמה הם לא יסתכלו עליך.

קבלו את החתימה החדשה שלי:

שאף אחד לא יקנה בפלונטר -

אין שירות

לא עונים לטלפונים ודואר

כבר לא בין הזולים

והכי חשוב- והאחריות היא לשנה במקום שלוש בחנויות אחרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה עובדות נוספות שצריך לדעת על פלונטר:

מנכ"ל פלונטר ברעיון למעריב:

"...ללקוח השיראלי לא איכפת משירות, הוא יעשה הכל בשביל השקל!"

דעתו של יריב נחשון על קהילה החומרה בישראל:

"... אני לא בטוח שהם(קהילת החומרה) מהווים חלק בעל השפעה על שוק החומרה כמו שעושים אותם..."

הקו הראשון שמנחה את פלונטר נותץ לרסיסים קטנים מאות והוסם לקלס כבר די הרבה זמן, בעיקר ע"י אותה קהילה ש"הוא לא בטוח שהיא מהווה חלק בעל השפעה על השוק", ובקרוב גם הקו הזה יתנפץ לרסיסים עוד יותר קטנים.

לגבי האחריות, גם אם מבטיחים לך שנה אחריות על מוצר ושאת השנתיים הבאות אתה יכול לממש אצל היבואן - רב הסיכוים שהיבואן יזרוק אותך מכל המדרגות כי יכול להיות שתקבל פריט חומרה שהיה חצי שנה - שנה בשימוש ונמכר ללקוח כחדש עם "שנה אחריות", כי הרי היבואן נותן להם שלוש שנים.

לגבי מגוון המוצרים של פלונטר, כבר מזמן קיימות חנויות עם מגוון מוצרים הרבה יותר מגוון, מחירים תחרותיים ושירות ברמה אחרת לגמרי. פלונטר יותר נראת כמו חנות שכונתית שיש לה מוצרים שיש בכל מקום אחר, ואין לה שום ייחוד ואפילו המחירים הם כבר לא כמו שהיו פעם. אם רוצים זול ובלי שירות יש כבר את KSP, מי צריך את פלונטר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי האחריות, גם אם מבטיחים לך שנה אחריות על מוצר ושאת השנתיים הבאות אתה יכול לממש אצל היבואן - רב הסיכוים שהיבואן יזרוק אותך מכל המדרגות כי יכול להיות שתקבל פריט חומרה שהיה חצי שנה - שנה בשימוש ונמכר ללקוח כחדש עם "שנה אחריות", כי הרי היבואן נותן להם שלוש שנים.

ומזה בהתחלה פחדתי. יש לי קצת נסיון עם יבואנים לכן לא תיארתי לעצמי שהם יטפלו בלקוח פרטי, כנראה שברגע שהזכרתי פלונטר הם הבינו.

נו טוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלקוחות הפרטיים באמת לא מזיזים להם. זה peanuts. אם כמה לקוחות פרטיים יחליטו לבטל הזמנות שם בגלל מה שהם שמעו פה - פלונטר אפילו לא ירגישו. אם אחראי רכש יבטל הזמנה גדולה כי הוא שמע שבחנות אחרת נותנים 3 שנים אחריות במקום שנה, ובכן, את זה הם ירגישו. אולי אני תמים, אולי חברות מקבלות את מלוא 3 שנות האחריות, אולי יש שם מאפיות, אני לא יודע.

בכל מקרה, פלונטר ירדו מרשימת ההמלצות שלי ועברו לאותה קטגוריה של אקסלנט - "לא להתקרב".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לחברה לקנות מפלונטר? הם גוף קטן אחרי הכל, והם ממילא לא נשארים כאן הרבה זמן. זה טעות בסיסית, לא קונים ממי שהוא לא גוף עצום שישאר בשטח לעוד הרבה זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לחברה לקנות מפלונטר? הם גוף קטן אחרי הכל, והם ממילא לא נשארים כאן הרבה זמן. זה טעות בסיסית, לא קונים ממי שהוא לא גוף עצום שישאר בשטח לעוד הרבה זמן.

אכן חברות לא קונות מחנויות אלא ישר מיבואנים, להזכירכם שיבואן כן מוכר ללקוחות אבל רק ללקוחות עסקיים.

מונומוד טק בע"מ. חוצמזה, אם אין מדבקה שלהם על הלוח נדפקת...

זה לא מדיוק, כיוון שהם היבואן היחיד בארץ הם בוודאות יודעים שהלוח מהם לכן כל מה שאתה צריך זה הוכחת קנייה בארץ (אולי גם זה לא מחייב) כגון קבלה מפלונטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...