עבור לתוכן

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?

Featured Replies

פורסם

בשוק מחשבים ישראלי צפוף שבו ההבדלי מחיר כה זניחים ולפעמים מסתכמים בעשרות שקלים בודדים - הצעד נכון לעשות

זהו אולי להוציא טיפ טיפה יותר על החומרה - אך לקבל שירות מקצועי, איכותי ויחס אדיב ממוכר.

כנראה השיטה הזו לא עובדת כלפי הישראלי הממוצע, שעדיין מעדיף לחסוך את השקל הזה.

מחיר בארץ - זו המילה האחרונה. לא לומדים מטעויות.

וחבל.

אבל זה בדיוק מה שקרה אצלי אבל להפך. הלכתי לחנות כמו פלונטר וקניתי משם כי בזמנו היה לה מוניטין, ובשביל אותו מוניטין אפילו הסכמתי לשלם יותר. הרי אם באמת הייתי משלם גרושים כל המהומה לא הייתה קמה ובאמת לא הייתי מאשים אף אחד, אבל העניין שפלונטר טוענים שהשרות שלהם הוא מקצועי ואדיב הכעיס אותי מאד לאור העובדה שהם גרמו לי עוגמת נפש עם השרות שלהם.

וכמו שאמרתי קודם שהכסף שהחנויות האלה מקבלות מהצרכן הוא על השרות ותו לא! ואם חנות כמו פלונטר לא מספקת אותו ואף מקצרת אותו אז על מה בעצם הלקוח משלם? על הגלישה באתר שלהם?! זה לגמריי אבסורד!

  • תגובות 104
  • צפיות 10.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שלום

רק רציתי להזכיר לכולם שכול זה התחיל מי זה שמישהו כתב " את הלוח קניתי מפלונטר והנחתי שהאחריות היא ל 3 שנים " ושהתשובה שקיבל

מפלונטר היתה שלמוצר יש בפלונטר אחריות של שנה אבל " הציעו שאני אגיע לפלונטר והם בתשלום ישלחו אותו לספק להחלפה או תיקון"

כלומר ביקשו מאותו לקוח לשלם עבור המשלוחים בלבד.

תשאלו את עצמכם האם אתם קונים מוצר, כול מוצר מבלי לבדוק כמה אחריות יש לו במיוחד שתקופת האחריות רשומה מתחת לתיאור של המוצר

ועוד בצבע אדום?

אני מבקש מכולם לקחת הפסקה ולחשוב על זה!!!

אבי

כול מי שרוצה יכול לבדוק את זה באתר שלנו www.plonter.co.il

פורסם

אתה מוציא את דברי מהקשרם! לא אמרתי שאתם תקחו ממני כסף רק על המשלוח (בטוח שלא!!!), אלא אמרתי שזאת היא צורת התיקון שלכם - אין לכם אנשים אשר מסוגלים לתקן את הלוח על המקום, כיוון שנשרף לו פיוז מובנה, לכן צורת התיקון היחידה האפשרית היא לשלוח לספק להחליף.

אני דיברתי עם אשת תמיכה שלכם ולאחר ויכוח היא הציעה שאתם תתקנו לי אותו בתשלום בגלל (קבלו את זה!) שנגמרה לי האחריות! וכמובן שלוחות לא מתקנים בפלונטר (נו באמת עד כמה אתם חושבים שאנחנו דבילים?!) אז כתבתי שלבטח אתם תשלחו אותו לספק להחלפה ולא שהצעתם לי לשלם לכם רק על המשלוח! חס וחסה!

אוקי כיוון שאבי מאמין בצדקת השרות של פלונטר אני אספר לכם איזה עוול נגרם לי בקניית המחשב החדש אצלהם לפני שנה+:

הזמנתי מפלונטר חלקים ולאחר המתנה של כשבוע הם הודיעו לי שיש אותם במלאי ואני יכול להגיע לקחת. באתי ולקחתי, כאן חשוב לציין שאני הרכבתי את המחשב לבד מחלקים שקניתי ולא השתמשתי בהרכבת מעבדה כיוון שהייתי מנוסה בתחום.

לאחר שהרכבתי את המחשב הוא עבד בערך כשבוע ולאחר מכן התחיל להתקע לי. לאחר שערכתי לו בדיקות יסודיות עם רכיבים אחרים (כדי לבדוק מה הייתה הבעיה) הגעתי למסקנה חד משמעית שהלוח אם לא בסדר (המסקנה נבעה מפרוצדורה רגילה של החלפת כל הרכיבים במחשב חוץ מהלוח). באתי לפלונטר עם המחשב ואמרתי שיש בעייה איתו והבעייה נובעת מלוח פגום, הם אמרו שאין שום בעייה והם יתקנו את הלוח בהקדם האפשרי. לאחר כשבוע התקשרתי אליהם לברר מה קורה, ופלונטר אמרו שהמחשב תוקן ואני צריך לשלם 130 ש"ח על התיקון, אני לא הבנתי למה הרי יש ללוח אחריות ואיני צריך לשלם על החלפה, אך הטכנאי הנחמד הסביר לי שכיוון שלא הזמנתי מהם הרכבה בסכום דומה (130 ש"ח אם אני לא טועה) והם לא הרכיבו אותו הם לא מתחייבים על האחריות של המחשב המורכב, והכסף הוא על שעת עבודה של טכנאי אשר שקד על בדיקת המחשב ומציאת הטעות. הם אמרו לי שהמחשב לא היה מורכב טוב והם סידרו את הבעייה (ציינת בפניהם את העובדה שלא הייתה שום בעייה חוץ מללוח, אך הם התעקשו על כך שלא הרכבתי את המחשב טוב, ואני לאחר שכנועים מצידם הסכמתי שאכן זאת הייתה הבעיה [רציתי גם מאד לקבל את מחשבי החדש לכן לא המשכתי להתווכח]), הסכמתי גם לשלם את הסכום כי אחרי הכל פלונטר הייתה חנות שטענה שהיא מקצועית ואמינה וסמכתי עליהם שהם יודעים מה לעשות.

חזרתי עם מחשבי הבייתה ולא עבר אפילו שבוע והתקיעות חזרו, שוב החזרתי את המחשב לפלונטר ולאחר כשבוע הוא היה שוב מתוקן. פלונטר שוב דרשו ממני כסף על בדיקת הטכנאי (וזה לאחר שהפצרתי בהם שהלוח לא בסדר) וטענו שהוא מצא את הזכרון פגום והחליף אותו. אני שוב הסכמתי לשלם כי אני לא הייתי בשום עמדת כח נגד חנות כה גדולה כיוון שהייתי קטין בזמנו (17 אם אני לא טועה). שוב שילמתי 130 ש"ח וחזרתי הבייתה. הפעם עברו בערך שבועיים אחרי שהוא שבק חיים (חשוב לציין שהתקיעות נשארו), מצאתי שכרטיס המסך התקלקל (הייתה לו בעייה בזכרון - הסמפטומים הרגילים של הקווים הצבעוניים על המסך), כאן הסברתי גם לטכנאי וגם לאיש תמיכה שכ.המסך מקולקל וגם הסברתי למה! הם הסכימו איתי אך משום מה שוב נאלצתי לשלם 130 ש"ח על שעת עבודה. הייתי עצבני עליהם בטירוף ובקשתי מאמי (מנהלת בקרת איכות במפעל - אשת עסקים שיש לה דיבור) לדבר איתם ולברר את העניין ובנוסף סיפרתי לה את כל הסיפור, חשבתי שהיא תסדר את העניין ואותה הם לא יעשקו כמו שהם עשקו אותי. אך סעיד הנחמד הסביר לה שכיוון שאני פתחתי את המחשב, וגם התעסקתי איתו בפנים קילקלתי אותו והכל אשמתי. אמי אשר לבטח תאמין לטכנאי מנוסה מאשר לבנה בן ה 17 כעסה עלי שהתעסקתי עם המחשב והאשימה אותי בהכל. כמובן ששוב נאלצתי לשלם את סכום התיקון. לאחר כשבועיים המחשב מת לגמריי, שוב הבאתי אותו לפלונטר וכיוון שהייתי כבר כל כך מאוכזב מכל העוול שהם עשו לי עם התיקונים שלהם כבר אמרתי להם שיעשו איתו כל מה שהם רוצים. לאחר כחודש (כן כן אתם לא טועים - חודש!) המחשב היה מתוקן ושוב נאלצתי לשלם להם 130 ש"ח וכאשר התענינתי בבעיה הם אמרו לי שהטכנאי מצא שהלוח אם היה מקולקל! הייתי כל כך בשוק! רק אם הם היו מקשיבים לי כל הבזבוז כסף הזה היה נחסך!

עכשיו בואו נחשב ביחד כמה עלה לי כל ה"תיקון הזה":

4* 130= 520 ש"ח

+

כיוון שאני גר ליד אשדוד אז תל אביב היא קצת רחוקה לי וזה יוצא בערך 100 ק"מ הלוך וחזור (אז כבר היה לי רשיון) שזה באוטו שלי 42 ש"ח

42*4= 168

סה"כ שילמתי על התיקונים שלהם 688 ש"ח. כמעט 700 ש"ח רק בגלל שהם לא הסכימו להקשיב לי!

בנוסף הם דרשו ממני תיקון על החלקים כאשר הייתה לי אחריות על כל חלק וחלק! פשוט הכריחו אותי לשלם כל פעם על שעת עבודה של טכנאי רק בגלל שהם לא האמינו לי!

מה יש לך להגיב על זה אבי? תן לי לנחש גם כאן אני לא צודק, ואני באמת טועה ואני אגיד לך למה: עצם העובדה שקניתי אצלכם הייתה הטעות הכי גורלית שלי!

פורסם

הי

כול זה היה נחסך מלקוח במידה והיה מזמין מחשב מורכב ע"י אדם מקצועי שנותן אחריות להרכבה ומשתמש בשירות שליחים שעלותו היתה אז 35

ש"ח.

חוסר הניסיון משולב בניסיון לחסוך הביאו להוצאות גדולות בהרבה.

לדוגמה הרכבה של מחשב כולל אחריות על הרכבה למשל שנה = 205 ש"ח היום.

סה"כ התיקונים 688 ש"ח ללקוח שבחר להרכיב את המחשב לבד שלא לדבר אל ביזבוז הזמן יקר.

ברכה לכולם

פורסם

Could you like... stop this idiotic crusade?

פורסם

לא! כל זה היה נחסך אם הייתם מקשיבים ללקוח שלכם ולא עושים ממנו אידיוט! אתה יודע שרוב הלקוחות שפונים אליכם בדרך כלל מבינים בחומרה! כשאני פניתי אליכם נתקלתי באטימות מצידכם, ועשיתם בי כרצונכם! אנסתם אותי מכל הכיוונים! הוצאתם כמה שאפשר היה להוציא מלקוח תמים (בזמנו)!

פורסם

Could you like... stop this idiotic crusade?

no.

וזה עקרוני, אנחנו דנים בשירות הגרוע של פלונטר. זה מותר, לא?

avi999 - מה הקטע שלך לעשות "דאבל אנטר" כל משפט?

פורסם

ועוד משהו אבי - כשאני קניתי את המחשב אף אחד מהעובדים שם לא אמר לי שאם אני לא אזמין את ההרכבה מכם אתם תעשקו אותי על ימין ושמאל!

בפעם הבאה תוסיפו בתקנון "אם אינך מזמין שרות הרכבה מאיתנו אנו נדאג שתצטער על כך" וגם "החנות מתחייבת לעשוק אותך (הלקוח) בכל האמצעים העומדים לרשותה בשביל לקבל רווח נקי ממך הלקוח האידיוט! - כן אנו בפלונטר חושבים שאתה (הלקוח) אידיוט, וטיפש... אממ... וגם חסר אינטליגנציה, חוט שדרה וכו' (השלם את החסר)"

פורסם

ועוד משהו אבי - כשאני קניתי את המחשב אף אחד מהעובדים שם לא אמר לי שאם אני לא אזמין את ההרכבה מכם אתם תעשקו אותי על ימין ושמאל!

בפעם הבאה תוסיפו בתקנון "אם אינך מזמין שרות הרכבה מאיתנו אנו נדאג שתצטער על כך" וגם "החנות מתחייבת לעשוק אותך (הלקוח) בכל האמצעים העומדים לרשותה בשביל לקבל רווח נקי ממך הלקוח האידיוט! - כן אנו בפלונטר חושבים שאתה (הלקוח) אידיוט, וטיפש... אממ... וגם חסר אינטליגנציה, חוט שדרה וכו' (השלם את החסר)"

דנים בשירות של פלונטר, אני בטוח.

פורסם

תראה... מי שגרם כאן את הנזק הכי גדול הוא אבי ולא אני.

וקצת ציניות אף פעם לא הזיקה לאף אחד!

פורסם

אני חסיד גדול של ציניות, אבל יש הבדל בין ציניות לבין תקיפה ישירה...

פורסם

נכון אולי נסחפתי לתקיפה... אז אם פגעתי ברגשותיו של מישהו אני מתנצל!

זה לא מוזר לך שאבי עם התגובות שלו עושה את כולנו דבילים?! רואים בבירור מהי העמדה של פלונטר כלפי לקוחותיה דרך אבי!

פורסם

הכל ידוע על פלונטר והיו גם דברים גרועים מזה

פורסם

שלום לכולם

עכשו שעברנו לפסים אישים ולא מקצועים אני אומר לכולכם בי ותודה על זה שעזרתם לי להבחין במקומות נוספים שבהם אני יכול לשפר את

השירות.

שוב תודה לכולם ואני מחכה להזמנות שלכם.

שיהיה לכולם חג שמח ובטוח

אבי

פורסם

אני מסכים רק על דבר אחד עם RnGKay וזה בנוגע לאחריות. בנוגע להרכבה והבדיקה שלקחו ממך זה היה מוצדק - אתה הרכבת מחשב, יש בו פריט תקול לדעתך, תביא את הפריט התקול ויחליפו לך אותו, אין שום סיבה שטכנאי, שלא הרכיב את המחשב שלך ישב עליו בחינם כדי לפרק את הלוח, לחפש את התקלה ולשלוח אותו ליבואן. היית מזמין הרכבה, היו עושים גם בדיקת איכות ותקינות למחשב ואם היית מתלונן על תקלה אז רק היו מטפלים לך בו "בחינם" כי שילמת על עבודה של טכנאי מקצועי שירכיב לך את המחשב ויבדוק שהוא נקי מתקלות(עד כמה שאפשר). בחרת להרכיב לבד? גם תפרק לבד ותמצא את התקלה לבד ויחליפו לך(אמנם זה יקח המון זמן אצל פלונטר) את החלק הפגום במסגרת האחריות שהמקום נותן לך. עד כאן אני חשוב שאתה טועה.

מעבר לכך, בנוגע לאחריות - כמעט כמו כל דבר בפלונטר, זה כשר אבל מאוד מאוד מסריח.

היבואן ליגד, שאיתו פלונטר עובדים, נותן לכל לוח אם או כרטיס מסך שנמכר לפלונטר שלוש שנים אחריות. יכול להיות שפלונטר לא רוצה לתת אחריות של שלוש שנים עם עבודה(הכוונה לספוג דמי משלוח ושעות טכנאי) על מוצר כמו למשל להחליף לוח אם ממחשב שהם הרכיבו או לשלם על משלוחים במשך שלוש שנים. עד כאן זה מובן, אבל לבקש מהלקוח כסף על תיקון של הלוח(במידה והוא מביא את הלוח בלבד ולא מבקש שיפרקו לו אותו מהמחשב) זה כבר עובר כל גבול, כי לפלונטר זה לא עולה אגורה שחוקה לתקן את הלוח במידה והם גובים את דמי המשלוח.

קיבלתי תגובה מאיש תמיכה שלהם במייל האומרת כך:

קיבלתי תשובה זו מיבואן - יכול להיות באותה תקופה אחריות היתה שנה - אכשיו זה שלוש שנים . חבל שאתה מתחיל ללכלך לפני שבודק את הנושא לעומק .

בברכה ,

סרגיי , שרות הזמנות ומכירות פלונטר

אני לא מציע לך להאמין למילה ממה שכתוב כאן, היבואן, ליגד, נותן שלוש שנים אחריות למוצרים שנמצאים כבר שנתיים בשוק. הלוח שלך הרבה יותר חדש מזה.

בהמשך למכתב הקודם אני החלטתי להסביר לכן למה אין באפשרותינו לתת שלוש שנים אחריות על כול מוצר ומוצר שבו יש את האפשרות הזו.

פלונטר קיימת ונותנת שירות כבר יותר מחמש ( 5 ) שנים ואין לקוח שלא קיבל את השירות שאליו התחייבנו.

מעניין את היבבות האומללות האלו אנו לא שומעים לא מפנדה, לא מזיגזאג, לא מלמיר(שנמצאים הרבה יותר זמן לפלונטר למיטב זכרוני או אותו זמן בערך בשוק). ולגבי ההתחייבות, זאת בדיוק הבעיה שכולם מקבלים אצלך _בדיוק_ את מה שמגיע להם לא פחות ולא יותר, בלי לחשוב קדימה. _בדיוק_ ואפילו פחות, אם זה לרעת הלקוח.

הסיבות שפלונטר נותן רק שנה אחריות מתוך שלוש שנים הובאו בציטטה שלי ע"י אחד המשתמשים בדיון הזה, ואני בטוח שהיא נכונה, כי זה לא הגיוני שחנויות און ליין עם מחירים טיפה יותר זולים אפילו כמו למיר נותנים שלוש שנים אחריות לכל מוצר שהיבואן נותן עליו שלוש שנים או שנתיים ללוחות אם של ABIT כפי שהיבואן הרשמי נותן, וגם בפנדה נותים ללוחות האלה שנתיים אחריות. אז פלונטר, שהם כבר מזמן לא זולים ועולים בסופו של דבר בעצבים(שזה יותר יקר מכל עשרה שקלים שאפשר לחסוך) שלכם, מנסים לעשות עוד קצת רווח על הלקוח, לדפוק אותו קצת. מה כבר אפשר לצפות ממקום שמנהל השירות של מצתדק בפני אנשים, מחפש תירוצים מתחת לאדמה, בוכה כמו תינוק בפורום ומדבר בצורה גסה למשתמשי פורום שאין לו בו כל חלק: בדיוק כמו שהוא לאנשים במציאות.

<המשך בפוסט הבא>

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים