למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב? - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

אם כבר עסקנין בפלונטר, אז יש לי עוד כמה טענות על שירות הלקוחות והאדיבות.

יש לכם פוביה נגד טלפונים או משהו ? פעמים רבות שאני מנסה להתקשר פשוט אי אפשר להשיג אותכם, ואני לא מתכוון לצליל תפוס...

הכוונה היא שהתפריט מנתק את הלקוח, לעיתים לא עונים כלל (בשעות הפעילות) ועוד...

ועוד טענה אחת, כל פעם שאני מתקשר התגובה תמיד "אין לנו במלאי, צריך להזמין" (לפעמים אפילו לא בודקים). גם מוצרים פשוטים כמו ספק כוח, שלכאורה כמעט לכל חנות שמכבדת את עצמה יהיו כמה במלאי- אין במלאי. שלא נדבר על צורבים כמו לייטאון, וכו'. דרך אגב, ביקרתי אצלכם פעם וראיתי מחסן די גדול...

מאוד התאכזבתי בעיקר מהגישה הזאת ללקוח שמקרינה זלזול. יש לקוחות ש-E-Mail, עם כל הכבוד, זאת לא הדרך הכי נוחה בשבילם, או לקוחות אשר מעוניינים בתשובה מיידית וזקוקים למוצרים מיידיים (ע"ע ספק-כוח).

לדעתי שירות הלקוחות של פלונטר לוקה מאוד בחסר.

כרגע, ואני מאמין שגם בעתיד, אני קונה בחנות אחרת שאומנם מרוחקת מאוד ממקום מגורי, אבל אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם. אגב, כדי לתת לכם רמז למי אני מתכוון [מכיוון שהבנתי שאסור לפרסם כאן שמות של חנויות], יש להם אתר חדשות חומרה די גדול בבעלותם והם ממוקמים באזור חיוג 04 (יותר מזה לא תקבלו). מבין 3 החנויות שהתנסתי איתם, פלונטר, החנות הזאת ועוד חנות אחת- לחנות הזאת יש את שירות הלקוחות הטוב ביותר (ואני לא מדבר רק על תחום המחשבים) ולכן אני קונה כרגע רק מהם. במקרים נדירים שמוצר לא קיים אצלם אני מתקשר לשני חנויות [השמות כבר הוזכרו כאן ולכן אני מניח שאפשר לציין אותם]- זיגזג וסימפלטק, ששמעתי שהשירות אצלם הוא מצויין גם כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני חוזר על דברי : יש משפט שאומר כח ולא אני המצאתי אותו ..

ואחרי קריאת כל העמודים הנל אני יכול להגיד לאבי שזה נורא חבל אבל :

" הלקוח תמיד צודק גם כשהוא לא צודק "

בתור חנות עם מוניטין ולאחר שקארתי את התגובה שלך אבי , אני חושב

שטעיות מהסוג הזה לא צריכות לקרות , וכי לפעמים צריך להפסיד על מוצר מסויים ולשמור על לקוח.

אבל ההתמקחות הזו עם הלקוח שלך כרגע עלתה לך בהרבה לקוחות ...

אני לא מבין למה החנות נתנה אחריות של "שנה" כשהיצרן נתן 3 שנים באיזה זכות הורדתם

שנתיים מהאחריות שהיצרן מוכן לתת והוא להזכירכם מוכן להפסיד את כל עלות הייצור של הלוח

כי הוא מוכן לקבל אותו חזרה .

ומה עם אותו לקוח היה בא אליכם יומיים לפי תום ההאחריות על המוצר הייתם צריכים להחליף לו בלי לצייץ

או הייתם מושכים אותו באף .

זו ממש לא צורה לתת שרות לדעתי , כחה זה בארץ הקודש , אנחנו לא סתם מתלוננים ..

הגיעה הזמן שתהיה תודעת שירות פו , ומוטב מאוחר מאשר אף פעם .

אגב אני קניתי בעבר בפלונטר ולא נתקלתי בבעיות בשירות .

אבל אני אחשוב פעמיים לפני ..

פלונטר: ,,,לא חסר בשוק ובאינטרנט חנויות אחרות בעלות שרות טוב.

שרות טוב זה לפעמים לדעת לתת מעבר ולא רק לדעת לקחת .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה חלקכם אומרים שעצם השימוש ב HWZONE הוא בריונות. הרי באתי להזהיר כאן משתמשים מפני הרמאות של פלונטר, וכולכם ראיתם כאן טוב מאד לפי התגובות של אבי ("מנהל שרות לקוחות") שאכן קיימת רמאות!

לאן אם כן אני אמור לפנות אם לא ל HWZONE, שעצם הקמתו נועדה כדי להדריך, להאיר ולהעיר למשתמשים על מה שתמתרחש בארץ בנושא מחשבים?

ואני לא השתמשתי ב HWZONE אלא סיפרתי למשתמשים פה את הסיפור. שלחתי לפלונטר את "ההערה" שקיים נושא באתר על השרות שלהם כדי לקבל תגובה למה השרות שלהם הוא באמת כזה! ומי שהרויח כאן הוא לא אני אלא אתם, אתם אשר ראיתם איזה שרות פלונטר מספקת ועוד ללקוח נאמן שקנה מהם מחשב ולא סתם חלק... אני לא הרוחתי כלום מכל הסיפור כי מילא הייתי פונה אל הספק וזה שהם הסכימו עכשיו להאריך לי את האחריות לא אומר שאני הולך להשתמש בזה, להפך אני לא אפנה אליהם אפילו אם יסכימו לממן לי מחשב חדש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבי מה אני אגיד לך זה לא מספק אותי. אם כבר תתן תשובה, תן תשובה. הנה תראה, תגובה מעליי, מה יש לך להגיד על זה? עדיף שלא היית מגיב.

WINDAX, התלונה לא בריונית, עצם שימוש ב HWZ זה כן בריונות, ועד ועוד.

צר לי, אבל RNGKAY טועה.... אתה טועה. התלונה לא מוצדקת. חנות, יש לה כללים, קנית שם? זה אומר שאתה מסכים, בין אם אתה מסכים או לא. אני בטוחף, שרשום שם "עצם קנייתך מחנות זו מעידה על הסכמתך לכללים אלו" או משהו כזה. בעיה שלך. אבל אתה לא אידיוט, אתה יודע שהיבואן נותן 3? שתוק ולך אליו. האמת? אם אני הייתי קונה דברים מהאינטרנט, ואני בדרך כלל לא, (לא יודע למה...) והיה לי משהו לקנות שם, ולא מחשב שלם, והייתי יודע שהיבואן נותן שלוש, הייתי קונה.

אבל! לא כולם יודעים זאת. קונה רגיל שלא מבין, יקבל זין.

אבי, אתה באמת תגיד לקונים שלכם, אנחנו נותנים 1 אבל היבואן נותן 3? אם אתה עונה לי כן, אין לי בעיה עם השירות. אבל אם אתה אומר לי לא, שב על האף.

אבל לא משנה מה תגיד, בפועל, אתם לא תגידו ללקוחות את זה.

וכמו שאמרו פה, ת'רד טחון... תלונה לא מוצדקת. אתה מקבל משהו כאן בגלל, הפופולריות של HWZ. וכאן זה לא נכון. שדא הקרב צריך להיות בינך לבינם, ובהחלט לא כאןץ.

לא איכותי בכלל!

צוקי כמו שכבר אמרתי אני קניתי בחנות עם מוניטין לוח עם מוניטין (לוח לא זול!) בהנחה שכאשר אני אצטרך שרות אני אקבל אותו! ושילמתי על כך ממיטב כספי! כמה מכם באמת קוראים את כל הכללים של החנות לפני קנייה?! בעצם אף אחד לא עושה את זה, אלא הוא סומך על החנות מכיון שהיא צברה מוניטין בקרב לקוחות רבים. להזכירכם שחנויות לא מקבלות סתם מוניטין אלא הן מקבלות אותו בגלל הגינות ולקוחות מרוצים!

כפי שראיתם במקרה של האחריות לא הייתה שום הגינות! באיזה זכות הם הורידו את האחריות לשנה?! באיזו זכות הם גובים "דמי תיקון" אחרי השנה כשבעצם כל מה שהם עושים זה לשלוח לספק ולקבל אחד חדש במסגרת האחריות?!

אתם באמת חושבים שללקוח הם יגידו שהם קיצרו את האחריות? תפסיקו להיתמם! קיצור האחריות נועד לרווח נקי של החנות ואני לא מוכן שזה יהיה על חשבוני וגם לא על חשבון לקוחות אחרים! לי אישית זה כואב כשאני רואה עשיקה כזאת!

אני צודק כאן ב 100%! ומי שאומר שלא שיחשוב לשניה האם הוא מוכן לשלם סכום מלא על מוצר ובסוף לא לקבל את השירות שמגיע לו רק בגלל שהחנות החליטה שהיא רוצה להרוויח על גבו?!

יש הרבה תופעות כאלה של עשיקה ורווח על חשבון הלקוח ואם לא עושים משהו בנידון הן רק ימשיכו להתפשט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

בהמשך למכתב הקודם אני החלטתי להסביר לכן למה אין באפשרותינו לתת שלוש שנים אחריות על כול מוצר ומוצר שבו יש את האפשרות הזו.

לוח שעולה 1000 ¤ הרווח הוא 100 ¤ - כול משלוח ליבואן במסגרת האחריות עולה 39 ¤ ואין הרבה לוחות במחיר הזה הרוב הם

700 ש"ח.

לכול מי שמספר על חנויות טובות יותר ו...... שיחשוב טוב טוב אם הם עדיין יהיו בשטח בעוד 3 שנים? רוב החנויות הם בני שנה או פחות....

פלונטר קיימת ונותנת שירות כבר יותר מחמש ( 5 ) שנים ואין לקוח שלא קיבל את השירות שאליו התחייבנו.

ברכה לכולם אבי

היתרון היחיד שיש לפלונטר על חנויות אחרות זה הוותק. אחרי שאכלתי אותה אצלכם עם ה-HDD (ועם שירות ממש גרוע באופן כללי), אני מעדיף לנסות חנויות פחות ותיקות. היה הגיוני לחשוב שנסיון של חמש שנים יגרום לכם להבין את הצרכנים יותר מכולם, להתאים את עצמכם לשוק, לגדול ולתת גם לצרכן להרוויח מזה שגדלתם. אני עוד זוכר אתכם בדירה קטנטנה ועלובה בת"א, והנה אתם היום במקום בבעלותכם, עם חנות אמיתית ולא רק וירטואלית, ובמקום לתת שירות טוב ולהגדיל את חוג הלקוחות שלכם (ע"י המלצות מפה לאוזן), אתם עושים בדיוק ההיפך. הפסדתי אצלכם את הכמה מאות שקלים על ה-HD הדפוק של , ואתם הפסדתם כמה עשרות אלפי שקלים של המחשב החדש שאני קונה + כל החברים שלי, ברכישות הבאות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עוד חנויות ותיקות כמו ואפילו יותר מפלונטר, הבולטת שבהם היא אקסלמרקט(נט)

אני חושב ששמעתי שמועה על מישהו שחבר של אחותו של השכן של סבתא שלו היה מרוצה ממה שהוא קנה אצלם... אבל זו רק שמועה ואני לא חושב שזה יכול להיות באמת.

אם פלונטר חנות גרועה הם רק למדו מאקסלנט. אקסלנט תמיד היו שם כדי להראות לכולם איך לא צריך להראות שירות לקוחות, איך מוכרים ללקוחות דברים שהם לא ביקשו וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם סימפלטק, גם זיגזג [שכבר הזכירו] וגם "החנות בקיסריה" (אפשר לכתוב כאן את השם כבר?!? או שזה גם נחשב פרסומת שאסורה על פי HWZONE?!?!?!) קיימות 4 שנים...

ככה שהוותק של ה-5 שנים ממש לא מדבר אלי. בחנויות שהזכרתי, חוג הלקוחות רק הולך וגדל והסיכוי שהם יפלו בין יום הוא מאוד לא סביר...

אם כבר, סביר יותר להניח שפלונטר יפלו- המון לקוחות לא מרוצים, שירות לקוחות לא אדיב ואמין וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי אתה צודק.

חבל, כנראה שבחברה הישראלית השירות לא משנה.

דוקא פלןנטר שלא מתיחסת ללקוחותיה בהתאם זוכה בהם,

אולי זה הפסיכולוגיהשל הצרכן הישראלי.

שירות? החנויות שנותנות שרות טוב נראות לו תמוהות, משהו לא מריח טוב שהם נותנים שירות, אז הוא מחליט להתרחק מהם..

אבל אני יודע שאני לא יקנה מהם את המחשב הבא שלי. (או כל רכיב אחר..)

וגם אף אחד ממכרי.

נימוק של "יית צריך לקרוא את האותיות הקטנות - קנית אצלנו, בעיה שלך, לא מקובלות עלי לחלוטין

ומכעיסות נורא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש עוד חנויות ותיקות כמו ואפילו יותר מפלונטר, הבולטת שבהם היא אקסלמרקט(נט)

אני חושב ששמעתי שמועה על מישהו שחבר של אחותו של השכן של סבתא שלו היה מרוצה ממה שהוא קנה אצלם... אבל זו רק שמועה ואני לא חושב שזה יכול להיות באמת.

אם פלונטר חנות גרועה הם רק למדו מאקסלנט. אקסלנט תמיד היו שם כדי להראות לכולם איך לא צריך להראות שירות לקוחות, איך מוכרים ללקוחות דברים שהם לא ביקשו וכו'...

דווקא אני הייתי מרוצה מ3 מחשבים שקניתי שם (2 שלי, בהפרש של 3 שנים כל מחשב, ואחד לדירה של אחי הגדול שם באמצע)

רק חשוב לציין שהדבר האחרון שקניתי משם היה לפני בערך 3 וחצי-4 שנים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשוק מחשבים ישראלי צפוף שבו ההבדלי מחיר כה זניחים ולפעמים מסתכמים בעשרות שקלים בודדים - הצעד נכון לעשות

זהו אולי להוציא טיפ טיפה יותר על החומרה - אך לקבל שירות מקצועי, איכותי ויחס אדיב ממוכר.

כנראה השיטה הזו לא עובדת כלפי הישראלי הממוצע, שעדיין מעדיף לחסוך את השקל הזה.

מחיר בארץ - זו המילה האחרונה. לא לומדים מטעויות.

וחבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אלכס, בחייך, מהנסיון שלי למדתי, שחנות שפעם לקחה קצת יותר בגלל שהיא הכי טובה, מחר פשוט תזרוק אותך ותשאר הכי יקרה..

אין שום התחייבות לשרות, והצרכן הישראלי נדפק מהישראבלוף כל כך הרבה פעמים, שהוא פשוט לא מאמין לכלום...

עד שלא יקום גוף כמו Bizrate, שלא תלוי בכלום, ועד שאותו גוף יתפוס נסיון, אין מה לעשות חוץ מלחפש את השקל.

(קצת סטינו מהנושא, אבל לפעמים זה בריא)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פלונטר פלונטר פלונטר.......... ::)

מתי הם ילמדו?

נסמן את הטעויות שלכם:

1. לשלוח לפה נציג שמוכיח את הטענות שלנו העצם שאתה מרמים (זה היה ממש טעות פטאלית)

2. להציג את החנויות היותר קטנות ממכן כחסרות ניסיון. אתם יודעים מה? יש לי חנות בגבעתיים שקיימת כבר 11 שנים בערך והשירות שלהם ממש מדהים (ואני מדבר רמה ממש מעולה) והמון קניות שלי ביצעתי שם (עד שהתחלתי להתעסק יותר בOC ואז הייתי זקוק לרכיבים שאין להם).

3. הטעות הכי גדולה: לרמות את הלקוחות שלכם! אנשים! שירות לקוחות זה הדבר הכי חשוב!

תלמדו מהטעויות שלכם ותגדלו מהם, אל תיקחו הכל כעלבון ותלמדו שלפעמים שווה להקשיב ללקוחות ולשוק.

אם כבר מקרה עליכם:

בן דוד שלי לקוח מאוד נאמן של פלונטר ויש לו כבר חשבון שם של מעל 10,000 ש"ח.

בכל מקרה, לפני חצי שנה הוא הזמין ממכם GF4TI4600 שלפי האתר שלכם היה במלאי.

הוא כהרגלו בחן את כמעט כל יום את סטאטוס המוצר. לאחר 4 ימים שהמוצר היה בטיפול הוא לא היה במלאי! בן דוד שלי בתור לקוח מאוד מאוד נאמן חיכה שבוע וחצי ובסטאוס ההזמנה ציינתם שאין ליבואן ולא ידוע מתי יגיע.

תוך יום אחד שראיתי את המצב ישבתי לידו הכנסתי אותו לאתר של פנדה. הוא ראה שהמחיר זהה והזמין מהם תוך יום אחד ותוך שלושה ימים זה כבר היה אצלו בבית.

לקח: אם אין לכם משהו במלאי אל תכתבו שכן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...