למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

בדרישה לשפר שרות לא התכוונתי למישהו שעוד לא קנה, אלא למישהו שכבר כן קנה וצריך לקבל מהם שרות כמו ביטוח והחלפה.

תתפלא אבל היום הם השתפרו... הציעו לי אפילו 3 שנים אחריות! לך תדע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
אורח PrototypE.rev.3

אךךךך ............ זה כואב לי בעיניים

קנית מוצר .

האחריות של היבואן היא 3 שנים .

האחריות של המקום שקנית ממנו היא לשנה .

האחריות של השנה תמה .

המוצר נדפק .

אתה , כלקוח , מגיע לחנות שבה רכשת את המוצר , לשאול ( ואני מדגיש ) לשאול , האם ישנה אפשרות לממש את האחריות של היבואן דרך החנות . בעל החנות רשאי לשלוח אותך לעזאזל , רשאי להגיד לך ללכת לחפש את החברים שלך , הוא לא חייב לך כלום . הוא קנה אחריות לשנה בשבילך כשהוא קנה בשבילך את המוצר .

אתה רשאי לנסות לפנות ליבואן , בתקווה שהוא יחליף לך את המוצר , וגם היבואן רשאי ( וזה מה שקורה בדרך כלל ) לשלוח אותך לעזאזל , כי ....... הכסף שהוא קיבל עבור המוצר שלך לא מכסה לו את התקופת האחריות .

אתה כלקוח קצה , נדפקת , ואני לא חושב שאתה יכול לבוא לאף אחד בטענות .

תחשוב על זה ככה : אם הלוח שקנית עלה לך 120 דולר , וקיבלת עליו שנה אחריות , ואותו לוח היה עולה לך 150 דולר והיית מקבל 3 שנות אחריות , 90 אחוז מהאנשים שאני מכיר היו הולכים על ה120 דולר . אז אני מבקש , תבינו את זה .

הלקוח לא תמיד צודק , יש מצבים שהלקוח נדפק , ויש מצבים שהחנות שממנה קניתם לא חייבת לכם כלום , כלום , כלום אחד גדול . לא רוצים להחליף לך , זכותם המלאה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, פבל, נקח אותי כדוגמא, לי על הHD יש מדבקת אחריות של CRG (ושל טיצ'ר, אבל בלי קשר) שמסומן בה חודש 8, שנה 2005. הם שמו את זה. הם לא יכולים לזרוק אותי. חבל להם על הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח PrototypE.rev.3

אייבורי ?

הם יכולים , אבל במקרה הספציפי שלך , הם בחיים לא יעשו את זה .שיקולים מוטעים , ואתה יודע את זה טוב מאוד . לי , עם אותם CRG , יש ניסיון לא רע בכלל . לפני כחצי שנה התקשרתי אליהם , שאלתי אותם , יש לי דיסק פגום עם אחריות שלהם , מה אני יכול לעשות , החנות שבא קניתי איננה , אמרו לי , אין שום בעיה , תגיע עם ההרד דיסק ונחליף לך במקום . באותה מידה הוא פשוט יכל לטרוק לי את הטלפון ולגמור את הסיפור .

לא הבנתי נכון אותך כנראה , המדבקה השנייה היא של חנות שרכשת את הדיסק אצלהם , טיצ'ר ? ( AS טיצ'רסופט ? )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא ותקשיב. אז ככה, במידה והמדבקה של CRG מוטבעת על הדיסק (שאגב לא קניתי מאיבורי, אלא אכן מטיצ'רסופט, שלא יסגרו מחר מחרתיים) הם לא יכולים. הם "בטחו" לי את הדיסק. אני לא חייב לדבר עם החנות שממנה רכשתי בכלל. יש מדבקה, אין שירות? יש לי עילה לתביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צוקי-

בריונות = זה שהוא הופך את HWZ לשדה המלחמה הפרטי שלו.

זה מרתיח לי את הדם החוצפה המיתממת הזאת - "איפה האדיבות והרצון הטוב?" - השרלטן בא חודשיים אחרי תום תקופת האחריות, מיתמם כאילו הוא לא ידע מהי (אני כבר שנים קונה בפלונטר וזה מאוד בולט מהי תקופת האחריות לכל מוצר) ,וכשפלונטר לא מוכנים לחרוג מהנהלים בשבילו הוא בא לפורום ללכלך. מי צריך לקוח כזה תגיד לי? "אדיבות" הולכת בשני הכיוונים.

איזה תינוק אומר "חשבתי שהאחריות 3 שנים", "סהכ באתי חודשיים אחרי תקופת האחריות" ??

כשלי התקלקל לוח-אם לפני כמה חודשים אחרי סיום תקופת האחריות, לא באתי בצורה כזו חסרת-כבוד להתבכיין שעושקים אותי ולנסות ללחוץ על פלונטר בעזרת הפופולריות של HWZ. פשוט החלטתי שבקנייה הבאה אני אשים לב לאיזה חנות נותנת 3 שנים ואיזה שנה.

צריך לשמור את הפורום לתלונות מוצדקות, לא לסירחון הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה אבל אני לא הופך את HWZONE לשדה המלחמה הפרטי שלי, אני בטוח ב 100% שאחת החברות המתחרון של פלונטר היו מחליפות לי את המוצר מייד ובנוסף לא רק שהן לא היו מקצרות לי את הביטוח לשנה אלא גם מאריכות אותה! אני גם בטוח בזה שלפלונטר אין שום בעיה להחליף לי את המוצר כיוון שהאחריות לא פגה מהיצרן אז תסביר לי בבקשה למה היא לא עושה את זה?

מה אתה היית עושה במקומי? קונה לוח חדש (במיוחד אם היית מרגיש שנדפקת במיוחד)? לא נראה לי!

ותבינו דבר אחד אני הייתי לקוח מאד נאמן של פלונטר ואפילו הסכמתי להוסיף 500 ש"ח על תיקון המחשב בעת הקנייה (למרות שיידעתי שאין בו בעייה) כי סמכתי על פלונטר!

ותסמכו עלי שגם אתם הייתם ממורמרים כמוני אם הייתם מרגישים מרומים ואוכלים כל כך הרבה חרא מהם!

ואגב פבל אני שילמתי על הלוח מחיר מלא בעת הקנייה (מחיר של 3 שנים אחריות) אז למה אני אמור לקבל אחריות של שנה?!

אם למוצר באמת הייתה רק אחריות לשנה אז תאמין לי שבאמת לא הייתי בא בטענות לאף אחד אבל העניין הוא לא כל כך פשוט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שיש לך סיבה לכעוס כ"כ... אתה הנחת שיש אחריות מסויימת, גילית שלא, הגעת חודשיים אחרי תום האחריות שהחנות הכריזה עליה ופלונטר עם השירות הגרוע שלהם לא רצו להסתכל עליך. כשאתה קונה מחשב, אתה צריך לשים לב מאיפה אתה קונה. זה מגעיל מצידם לתת אחריות של שנה מתוך שלוש שהיבואן נותן, וזאת סיבה לא לקנות מהם, אבל אם בכל זאת קנית... אין מה לעשות.

ושלא תחשבו שאני מצדיק את פלונטר. חלק מכם בטח ראו את הבעיה שיש לי איתם ועם HDD של , ואני יודע שהבעיה קיימת אצל עוד מאות אנשים שקנו בפלונטר (וכולם בפלונטר הודו בזה, חוץ ממך אבי! אני מקווה שאתה עוד קורא את ה-thread הזה...). חבל שאבי לא מכיר אותי... בשנים האחרונות קניתי המון בפלונטר, יריב מכיר אותי, יוסי מכיר אותי (גם בזכות אנשים שהפניתי אליכם), העובדת שלכם בקופה (שכחתי איך קוראים לה... שולמית?) שמלווה אתכם כבר כמה שנים מכירה אותי, סעיד מכיר אותי. הפניתי אליכם לא מעט אנשים, עזרתי לאנשים לקנות מכם בכך שהרכבתי להם מחשבים שלמים אצלכם ועברתי איתם צעד- צעד בהזמנה. למה? כי זכרתי שאתם הכי טובים, זולים ואמינים. ככה לפחות זה היה לפני שלוש שנים ויותר. היום אתם לא הכי טובים, לא הכי זולים ובהחלט לא הכי אמינים ("לא ידוע לי על שום בעיה בדיסקים של ..." אבי?!). הפסדתם עוד לקוח שהיה נאמן מאוד ובעל חוג חברים חובבי מחשבים רחב ביותר. השבוע אני הולך לעשות את הצעד הראשון שלי מחוץ לבועת "פלונטר" ולקנות מחשב מסימפלטק. למה? כי קל לתפוס אותם בטלפון, הם יותר זולים, אדיבים ולפי מה ששמעתי גם נותנים שירות טוב אחרי הקניה - בניגוד אליכם. ונחש מה? חוג הלקוחות שלי עובר איתי, וכבר בהזמנה שאני עושה השבוע נתבקשתי להוסיף כמה מוצרים בשביל חברים שלי.

חבל לי עליכם. פעם הייתם חברה טובה עם שירות טוב (יחסית). מאז שיריב התחיל לנסוע לחו"ל ולטפח את הסניף שלכם בגרמניה (שאני בטוח ששם אנשים מקבלים שירות יותר טוב כי בגרמניה מי שלא אדיב ימצא את עצמו מחוץ למשחק במהירות), הדרדתם בצורה לינארית למטה.

ותמנעו בבקשה משימוש בפונטים ענקיים. זה מכוער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב, זה תוקן ועכשיו אני מקווה שאני הרבה יותר ברור!

את הלוח קניתי מפלונטר והיה לי די ברור שאם אני קונה לוח אם של אז האחריות היא ל 3 שנים (כפי שידוע שמוצרים מחברות איכותיות כמו באות עם אחריות ל 3 שנים - ואכן הספק מספק אותם עם אחריות ל 3 שנים.)

אני מקווה שעכשיו אתה מבין מאיפה בא הכעס שלי - אני מוציא הרבה כסף על לוח מחברה יקרה ואמינה בתקווה שאני משלם את כל הכסף הזה כדי שלא רק הלוח יהיה טוב אלא אני גם אזכה לפידבק בעתיד. מילא אם הוא היה יותר זול כתוצאה מקיצור האחריות אבל הדבר אינו כך!

כאשר אני קניתי מפלונטר לא ממש הסתכלתי על תקופת האחריות שלה אלה יותר על תקופת האחריות של הספק, כי זה ברור ומובן לכל שתקופת האחריות של החנות אמורה להיות בדיוק אותה תקופת אחריות כמו שהספק נותן.

אם זה לא ככה אז תסבירו בבקשה למה הספק נותן 3 שנות אחריות? זה בטוח לא כדי שאני אשלם על ה"תיקון" של פלונטר, לא?!

חנויות שמקבלות מוצרים מהספק מרוויחות את העמלה שלהן רק ואני מדגיש רק על השרות!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב, זה תוקן ועכשיו אני מקווה שאני הרבה יותר ברור!

את הלוח קניתי מפלונטר והיה לי די ברור שאם אני קונה לוח אם של אז האחריות היא ל 3 שנים (כפי שידוע שמוצרים מחברות איכותיות כמו באות עם אחריות ל 3 שנים - ואכן הספק מספק אותם עם אחריות ל 3 שנים.)

אני מקווה שעכשיו אתה מבין מאיפה בא הכעס שלי - אני מוציא הרבה כסף על לוח מחברה יקרה ואמינה בתקווה שאני משלם את כל הכסף הזה כדי שלא רק הלוח יהיה טוב אלא אני גם אזכה לפידבק בעתיד. מילא אם הוא היה יותר זול כתוצאה מקיצור האחריות אבל הדבר אינו כך!

כאשר אני קניתי מפלונטר לא ממש הסתכלתי על תקופת האחריות שלה אלה יותר על תקופת האחריות של הספק, כי זה ברור ומובן לכל שתקופת האחריות של החנות אמורה להיות בדיוק אותה תקופת אחריות כמו שהספק נותן.

אם זה לא ככה אז תסבירו בבקשה למה הספק נותן 3 שנות אחריות? זה בטוח לא כדי שאני אשלם על ה"תיקון" של פלונטר, לא?!

חנויות שמקבלות מוצרים מהספק מרוויחות את העמלה שלהן רק ואני מדגיש רק על השרות!

אני מעריך שפנייה לגורמים המתאימים (עיתונות וכו') עם הקטע שחנות לא נותנת את האחריות שהספק נותן לה יוכל לעזור לך. אם יש לך כוח אתה יכול גם לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות, רק על העקרון שפלונטר לא נותנים לך את האחריות שהם צריכים לתת. הלואי ולי היה כוח לזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני לא מתכוון לעשות כבר כלום כי הסדרתי את העניין עם הספק, למרות שפלונטר הציעו לי כבר אחריות ל 3 שנים - הצבועים האלה!

מטרת הת'רד הזה היא, כמו מטרת כמעט כל ת'רד, להאיר את עיני המשתמשים כאן וגם להעיר על השרות של פלונטר. זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

בהמשך למכתב הקודם אני החלטתי להסביר לכן למה אין באפשרותינו לתת שלוש שנים אחריות על כול מוצר ומוצר שבו יש את האפשרות הזו.

לוח שעולה 1000 ¤ הרווח הוא 100 ¤ - כול משלוח ליבואן במסגרת האחריות עולה 39 ¤ ואין הרבה לוחות במחיר הזה הרוב הם

700 ש"ח.

לכול מי שמספר על חנויות טובות יותר ו...... שיחשוב טוב טוב אם הם עדיין יהיו בשטח בעוד 3 שנים? רוב החנויות הם בני שנה או פחות....

פלונטר קיימת ונותנת שירות כבר יותר מחמש ( 5 ) שנים ואין לקוח שלא קיבל את השירות שאליו התחייבנו.

ברכה לכולם אבי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע שאני יבין את זה נכון:

פלונטר נותנת אחריות שנה, היבואן שלוש,

הלקוח יודע שפלונטר נותנת שנה אחריות ולא את כל השלוש,

כאשר תמה שנת האחריות, הוא בא לפלונטר, פלונטר תגיד שהאחריות מצדה תמה, אבל

ןיש כאן אבל! : משלוח ליבואן לפי דבריך, אבי, הוא 39 ש"ח נכון? וזה מה שתעשו אם הלקוח יחפוץ ב"תיקון על ידיכם", נכון?

אז למה לא לגבות מהלקוח רק את המשלוח, שכן פלונטר עשתה כבר את הרווח! על הלוח

אבל לא!

פלונטר תגבה כמה מאות שקלים על "תיקון" כאשר הינך מודה שהמשלוח עולה 39 ש"ח ...

אבקש את תגובתך לעיניין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבי מה אני אגיד לך זה לא מספק אותי. אם כבר תתן תשובה, תן תשובה. הנה תראה, תגובה מעליי, מה יש לך להגיד על זה? עדיף שלא היית מגיב.

WINDAX, התלונה לא בריונית, עצם שימוש ב HWZ זה כן בריונות, ועד ועוד.

צר לי, אבל RNGKAY טועה.... אתה טועה. התלונה לא מוצדקת. חנות, יש לה כללים, קנית שם? זה אומר שאתה מסכים, בין אם אתה מסכים או לא. אני בטוחף, שרשום שם "עצם קנייתך מחנות זו מעידה על הסכמתך לכללים אלו" או משהו כזה. בעיה שלך. אבל אתה לא אידיוט, אתה יודע שהיבואן נותן 3? שתוק ולך אליו. האמת? אם אני הייתי קונה דברים מהאינטרנט, ואני בדרך כלל לא, (לא יודע למה...) והיה לי משהו לקנות שם, ולא מחשב שלם, והייתי יודע שהיבואן נותן שלוש, הייתי קונה.

אבל! לא כולם יודעים זאת. קונה רגיל שלא מבין, יקבל זין.

אבי, אתה באמת תגיד לקונים שלכם, אנחנו נותנים 1 אבל היבואן נותן 3? אם אתה עונה לי כן, אין לי בעיה עם השירות. אבל אם אתה אומר לי לא, שב על האף.

אבל לא משנה מה תגיד, בפועל, אתם לא תגידו ללקוחות את זה.

וכמו שאמרו פה, ת'רד טחון... תלונה לא מוצדקת. אתה מקבל משהו כאן בגלל, הפופולריות של HWZ. וכאן זה לא נכון. שדא הקרב צריך להיות בינך לבינם, ובהחלט לא כאןץ.

לא איכותי בכלל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...