למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה לא לקנות בפלונטר או איפה האדיבות והרצון הטוב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

מה שאתה עושה עכשיו הוא לא מקצועי! אני יודע שכל שאר החנויות ברשת אף פעם לא היו מתווכחות עם הלקוח!

שמעת פעם על האמרה "הלקוח תמיד צודק"?

אני לא מבין מה הבעיה בלהחליף לוח שהאחריות שלו פגה אצלכם רק מלפני חודשיים כשיש לו אחריות מהספק ל 3?! תלמדו לעבוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

avi999 היקר, נראה לי קצת מוזר ש2 ההודעות היחידות שלך בפורום הם דווקא בת'רד הזה.. תזדהה או שתסיר רגליך מהדיון הזה.

לשאר, תרגעו עם ההדגשות והפונטים..

שוב, יש הרגשה שפלונטר ניסו להסתיר שהאחריות באה מהיבואן עם 3 שנים ע"מ לעשות רווח קטן..

טלפון ליבואן גילה את זה, וטוב ששמת לב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי לכולם

שמי אבי ואני מנהל שירות לקוחות של פלונטר.

כול מה שניסיתי זה להסביר לכולם שבפלונטר נושא האחריות רשום בצורה ברורה ביותר ואף לקוח לא יכול להגיד שלא ראה את זה או שלא ידע.

למה אנחנו עושים את זה זה שיקול שלנו ולא משהו שאני צריך להסביר.

אנחנו לא מחייבים איש לקנות כאן והשירות שלנו הוא בהתאם להתחיבות שלקחנו אל עצמנו.

לקוח שקנה מוצר שיש לו אחריות יותר משנה אצל יבואן כזה או אחר מוזמן לפנות לשם כדי לקבל שירות.

כול המעוניין מוזמן לבדוק אותי באתר שלנו.

במידה שמישהו יודע על מקרה שבו לקוח קיבל מוצר לא חדש ולא טופל אז בבקשה לפנות ישירות אלי lab@plonter.co.il

בברכה חג שמח לכולם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין, חוסר האחריות זה סיבה "למה לא לקנות בפלונטר" - כמו שכתוב בכותרת ההודעה.

אתה לא מחויב ולא רוצה להסביר למה? תהנה.

אנחנו לא מחייבים איש לקנות כאן והשירות שלנו הוא בהתאם להתחיבות שלקחנו אל עצמנו.

בהצלחה.. זה מסביר את האינפלציה בת'רדים נגד החנות שלכם.

אני לא מדבר כאן בשם אף אחד אלא בשם עצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי תגובה מאיש תמיכה שלהם במייל האומרת כך:

קיבלתי תשובה זו מיבואן - יכול להיות באותה תקופה אחריות היתה שנה - אכשיו זה שלוש שנים . חבל שאתה מתחיל ללכלך לפני שבודק את הנושא לעומק .

בברכה ,

סרגיי , שרות הזמנות ומכירות פלונטר

וזאת התגובה ששלחתי לו:

פלונטר יקרים שלום!,

אני לא מבין למה אתם חושבים שלכלכתי, בסה"כ הגבתי באתר לעוגמת נפש שנחשפתי אליה מהתמיכה שלכם. אני כן חקרתי את הנושא ואפילו התווכחתי קצת עם אשת התמיכה שלכם והיא הסכימה לבסוף להחליף לי בתשלום,דבר שהעלה את חמתי, מדוע אני חייב לשלם על דבר השייך לי מלכתחילה?!

התגובה בפורום הייתה נקייה ומקצועית, כפי שאנו נוהגים לעשות ב HWZONE, התגובה הייתה להזהיר משתמשים אשר אינם יודעים מה לעשות כאשר דבר דומה קורה או אין להם הזמן לטפל בנושאים כאלה ובכלל רוצים (בזכות) לקבל שרות אדיב ומקצועי המגיע להם מלכתחילה!

נושא השרות שלכם הוא נושא הכואב לי עוד מלפני שנה, כשקיבלתי יחס מזלזל ובלתי הוגן מהטכנאים שלכם רק בגלל שהייתי קטין בזמנו, והייתי צריך להוציא בסביבות ה 500 ש"ח רק כדי שהם לבסוף יקשיבו לי (סיפור ארוך), אתם יכולים להודות על כך שאותו לא סיפרתי בפורומים!

זה עצוב ומתסכל לראות את השרות שלכם ברמה כזאת, כאשר שאר המתחרים שלכם מספקים שרות בצורה אדיבה אכפתית ומקצועית. אתם אשר טוענים שאתם מקצועיים מפגינים בעצם התעלמות כואבת באינטלגנטיות של הלקוח ותופסים אותו כמישהו טיפש אשר אפשר לעשוק אותו בנושאים אשר אינו מבין בהם! איש שרות (אבי) שלכם אפילו נכנס והתחיל להגיב בנושא בפורום HWZONE בצורה ילדודית ומזלזלת - דבר אשר בחיים לא היה נעשה ע"י איש מקצועי אשר יודע את עבודתו, היודע אשר הלקוח בעצם הוא הקודם לכל והוא זה אשר מספק לו את הפרנסה... !

אני עדיין לא מבין מה גורם לכם לחשוב שיש לכם הזכות לדרוש מלקוח פרטי, אשר קנה את המוצר מכם, לבוא ולדרוש ממנו לפנות אל היבואן בגין אחריות - אשר אמורה להיות מסופקת על ידכם!

בברכה,

רונן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הי לכולם

שמי אבי ואני מנהל שירות לקוחות של פלונטר.

כול מה שניסיתי זה להסביר לכולם שבפלונטר נושא האחריות רשום בצורה ברורה ביותר ואף לקוח לא יכול להגיד שלא ראה את זה או שלא ידע.

למה אנחנו עושים את זה זה שיקול שלנו ולא משהו שאני צריך להסביר.

אנחנו לא מחייבים איש לקנות כאן והשירות שלנו הוא בהתאם להתחיבות שלקחנו אל עצמנו.

לקוח שקנה מוצר שיש לו אחריות יותר משנה אצל יבואן כזה או אחר מוזמן לפנות לשם כדי לקבל שירות.

כול המעוניין מוזמן לבדוק אותי באתר שלנו.

במידה שמישהו יודע על מקרה שבו לקוח קיבל מוצר לא חדש ולא טופל אז בבקשה לפנות ישירות אלי lab@plonter.co.il

בברכה חג שמח לכולם

אז מה שאתה אומר הוא - שאתם מתחייבים לא לתת את כל האחריות שהמוצר אמור לבוא איתה.

כלומר אתם אומרים מראש שתעשו אבל ללקוח ותרויחו על גבו.

רק רציתי לברר שאני מבין אותך נכון.

אני יודע איפה אני לא קונה את המחשב הבא שלי.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא לוחצים זה לא כואב... :pissed:

אח... פלונטר פלונטר מה יהיה?!

מוזר שבחור בן 19 (אני) מבין בשרות יותר מ"מנהל השרות לקוחות" שלהם! איזו אירוניה הא?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוח שקנה מוצר שיש לו אחריות יותר משנה אצל יבואן כזה או אחר מוזמן לפנות לשם כדי לקבל שירות.

ממי הוא קנה את המוצר ?

-ממכם!

מי מקבל אחוזי רווח ממה שהוא קנה?

-אתם!

אז לפחות תעשו את המינימום ותחליפו לו את הלוח במסגרת האחריות של היבואן,

אבל רגע..

אתם יכולים להרוויח על גבו עוד כמה מאות שקלים בכך שתגידו שהאחריות פגה,

תחליפו את הלוח במסגרת האחריות ותטענו שהלוח עבר תיקון על ידיכם...

(אני סמוך ובטוח שהטכנאים שעובדים בפלונטר אינם טכנאים אשר יודעים לתקן ...)

האם זה שווה את כמה מאות השקלים? כי אני בטוח שכרגע נתת להרבה מאד אנשים סיבה לא לקנות בפלונטר...

נ.ב

המחירים באתרכם יקרים מאד בהשוואה לחנויות אחרות, לתשומת לבכם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראו, האחריות לשנה בלבד לא נועדה לך,] מבין בחומרה יותר מבן אדם ממוצע. אדם ממוצע לא היה מתקשר ליבואן.

שטויות.

תלונה בריונית? ממש לא. לגיטימית. אין לו מה להגיד, אתה לא יכול להתלונן אליהם, אלא עליהם. שים לב! במפורש רשום אצלהם שהאחריות היא לשנה בלבד! אין לך מה להגיד כאן. היבואן נותן 3? שתוק ולך אליו... מה אתה רב בכלל? ביג דיל.

מה שכן מפריע לי? זה שאתה הופך את HWZ לשדה מלחמה שלך. זה לא המקום. ולא יאה.

ולאבי, אבי מפלונטר.... מה אני אגיד לך? אתה צודק פה. למה? כי דאגת לזה לפני הרבה זמן שקבעתם את כללי המכירות שלכם. אבל, האם את נוהג בחוכמה? יושר? הגינות? לא. אם היית מציין בפני לקוח או בדף שהיבואן נותן 3 שנים, לא היו תלונות. אבל אתם מפסידים. יותר יותר אנשים באים לכאן ולאתרים כדמות HWZ, ויבררו עליכם, ומה הם ישמעו? שפלונטר זה רק שם, ולא דרך שירות? שלקבל שירות אדיב ומקצועי והגון לא יקבלו אצלכם, אלא רק יקבלו, פלונטר!! :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

או באמת צוקי... אז מה אתה מציע שנתעלם מהעניין וניתן להם לעשוק? אם HWZONE זה לא המקום המתאים לתגובות כאלה אז איפה כן המקום המתאים? אז אתה אומר בעצם שעלי פשוט לבלוע את החוצפה שלהם וזהו? לתת להם להרויח כסף על ה"תיקונים" שהם עושים מלקוחות תמימים?

כמו שכבר אמרתי: "אם לא לוחצים אז לא כואב..." - ז"א שצריך לדרוש מהם (!!!) לשפר את השרות ולא להתעלם מהעניין ולתת לאנשים להפגע מכל העסק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...