פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים כפי שרובכם כבר יודעים (או אלה שנכנסו לת'רד שלי על הבעיה) נשרף לי החיבור של המאוררים בלוח האם. את הלוח קניתי מפלונטר והיה לי די ברור שאם אני קונה לוח אם של אסוס אז האחריות היא ל 3 שנים (כפי שידוע שמוצרים מחברות איכותיות כמו אסוס באות עם אחריות ל 3 שנים - ואכן הספק מספק אותם עם אחריות ל 3 שנים.) לכן התקשרתי היום לפלונטר והם אמרו לי שהאחריות היא לשנה בלבד, שאלתי אותם מה אני עושה עם הלוח וניסיתי לקבל איזשהו פידבק לגבי האחריות והתיקון, ולמרות שהאחריות נגמרה לי לפני חודשיים ושבוע, פלונטר לא הסכימו לתקן לי אותו ולאחר שכנועים מצידי הציעו שאני אגיע לפלונטר והם בתשלום ישלחו אותו לספק להחלפה או ינסו לתקן אותו. החוצפה! תבינו דבר אחד - הקנייה שלי מהם הייתה מסיבית והייתי לקוח נאמן (עד שגיליתי עד כמה השרות שלהם גרוע ומזלזל [הלוח הנ"ל הוחלף כבר פעם וזה לאחר הרבה ביקורים במעבדה, הרבה כסף על הבקורים, ותחנונים והסברה מצידי לטכנאי שהלוח לא בסדר. הם אפילו הסבירו לאמא שלי שאני דביל ולא מבין במחשבים ]) ועכשיו הם באמת עברו את הגבול... בחייכם פלונטר אתם חנות ואחת הדברים הכי חשובים לחנות זה האדיבות שלה והיחס ללוקוחות, האם חודשיים משנה הרבה? ואם הלוח היה מתקלקל לפני חודשיים? יש לכם הרי אחריות מהספק ל 3! אני כבר כולי אובד עצות ולא יודע מה לעשות... אין לי 200 ש"ח (בטוח המחיר שהם יבקשו אם לא יותר - מניסיון) לזרוק על "התיקון" של הלוח... מה אתם מציעים לעשות?
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים של מי הלוח ?תנסה לדבר עם היבואןאולי הוא יהיה מוכן להחליף (אם היבואן אכן נותן 3 שנות אחריות על לוח זה.)
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים של אסוס - כתוב במפרט...לפי מה שהבנתי מכמה ת'ראדים כאן היבואן אכן נותן 3 שנים, הם הציעו לי לדבר עם היבואן אך אני יודע מניסיון שהיבואנים לא מוכנים לדבר עם לקוחות פרטיים כך שלא נראה לי יצא לי משהו מהיבואן... מה אתה מציע?
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים של אסוס - כתוב במפרט... לפי מה שהבנתי מכמה ת'ראדים כאן היבואן אכן נותן 3 שנים, הם הציעו לי לדבר עם היבואן אך אני יודע מניסיון שהיבואנים לא מוכנים לדבר עם לקוחות פרטיים כך שלא נראה לי יצא לי משהו מהיבואן... מה אתה מציע? אף פעם לא מזיק לנסות יש לך זכות לאחריות תנצל אותה
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים הנה מצאתי תגובה של ath£on בת'ראד הזה על נושא האחריות של פלונטר...אני צופה מצב שבו חנויות יעשקו מלקוחות את האחריות כתוצאה מחוסר ההבנה והבלבול או יאמרו להם שגם כוננים שהוחלפו לאחר התאריך הזה יהיה עם אחריות של שנה. קחו לדוגמא את חברת המחשבים פלונטר - בה כל מוצר שבארץ מקבל שלוש שנים אחריות יבואן, שכל שאר חנויות הרשת מעבירות ללקוח, נותנים אצלהם שנה אחריות והכל כדי שעובדים שם יוכלו לעשות קומבינה או להחזיר מוצרים ולמכור אותם ללקוחות כחדשים, בעיקר כשזה נוגע למוצרי אסוס שמיובאים ע"י ליגד. תשימו לב שבאתר שלהם, ספקים ומארזים של אנרמקס, כמו מוצרים של אסוס מליגד שמקבלים עליהם אחריות שלוש שנים מהיבואן ולקוחות שקונים אותם מהzigzag2000 או למיר מקבלים עליהם שלוש שנים אחריות, ורק מי שקונה בפלונטר מקבל שנה אחריות, ואני בטוח שיש עוד מספר חנויות און ליין קטנות שעשויות לנסות לעשות את הטריק הזה על לקוחות. לכן, צריך לשים לב טוב מאוד איזה חברות נותנות שלוש שנים אחריות ואיזה לא.
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים ורק כדי להראות לכם כמה פלונטר הם חארות (סליחה על הביטוי זה מעצבים...):יצרתי קשר עם ליגד הפצה והם תוך שניות אמרו לי בדיוק איך ואיפה אני מחליף את הלוח, נתנו לי כתובת מדיוקת + הם מחליפים על המקום ללא תשלום (בטוח שפלונטר היו גובים ממני כסף).זה נקרא שרות?!
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים שלחתי גם תגובה לפלונטר:היי שמי רונן ומספר הלקוח שלי הוא ***** ורק רציתי להפנות את צומת ליבכם לאשכול הזה http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=7;action=display;threadid=19405באתר החומרה המוביל בארץ HWZONE... אני חושב שתמצאו אותו מאד מעניין...מעניין מה הם יגידו על זה?!
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים " את הלוח קניתי מפלונטר והנחתי שהאחריות היא ל 3 שנים "אין צורך להוסיף דבר - אתם לא חושבים?אבי
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים שיחות בטלפון עם מקומות מפוקפקים מקליטים.היית צריך להקליט, או לדבר איתם בפקסים..
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים " את הלוח קניתי מפלונטר והנחתי שהאחריות היא ל 3 שנים " אין צורך להוסיף דבר - אתם לא חושבים? אבי שים לב: אני צופה מצב שבו חנויות יעשקו מלקוחות את האחריות כתוצאה מחוסר ההבנה והבלבול או יאמרו להם שגם כוננים שהוחלפו לאחר התאריך הזה יהיה עם אחריות של שנה.קחו לדוגמא את חברת המחשבים פלונטר - בה כל מוצר שבארץ מקבל שלוש שנים אחריות יבואן' date=' שכל שאר חנויות הרשת מעבירות ללקוח, נותנים אצלהם שנה אחריות והכל כדי שעובדים שם יוכלו לעשות קומבינה או להחזיר מוצרים ולמכור אותם ללקוחות כחדשים, בעיקר כשזה נוגע למוצרי אסוס שמיובאים ע"י ליגד.[/b'] תשימו לב שבאתר שלהם, ספקים ומארזים של אנרמקס, כמו מוצרים של אסוס מליגד שמקבלים עליהם אחריות שלוש שנים מהיבואן ולקוחות שקונים אותם מהzigzag2000 או למיר מקבלים עליהם שלוש שנים אחריות, ורק מי שקונה בפלונטר מקבל שנה אחריות, ואני בטוח שיש עוד מספר חנויות און ליין קטנות שעשויות לנסות לעשות את הטריק הזה על לקוחות. לכן, צריך לשים לב טוב מאוד איזה חברות נותנות שלוש שנים אחריות ואיזה לא. אין צורך להוסיף דבר - אתם לא חושבים?
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים לפעמים הם מגיבים - http://forums.ort.org.il/scripts/showsm.asp?which_forum=307&mess=1491780
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים איך ישראלי מתאבד? הוא קופץ מאגו ל IQ . ישנם אנשים שאדיף שיקנו בחנות ליד הבית.
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים איך ישראלי מתאבד? הוא קופץ מאגו ל IQ . ישנם אנשים שאדיף שיקנו בחנות ליד הבית. מה? לא כל כך הבנתי למה התכוונת...
פורסם 2002 בספטמבר 2223 שנים את הלוח קניתי מפלונטר והנחתי שהאחריות היא ל 3 שנים הגיע הזמן שמי שמזמין מוצר יקח אחריות על מה שהוא עושה ויפסיק לבכות כמו ילדה קטנה. בושה :'(כול המעוניין מוזמן לבדוק את צורת רישום האחריות של פלונטרPlonter
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.