זה נכון מה שרשום פה?: - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זה נכון מה שרשום פה?:


lordgod

Recommended Posts

קניתם 64 ביט? זה מה שמצפה לכם

גרוע מכך, אורן המתוסכל יתחיל להיתקל בהודעות שגיאה מוזרות בדבר מחסור חמו?ר בזיכרון. "איך זה ייתכן?" ישאל את עצמו, "הרי אני לא מריץ שום תוכנות חדשות". מה שאורן לא יודע (משום שמיקרוסופט לא טורחת לספר לו) הוא שה-XP החדשה בזבזנית מאד בכל הקשור לצריכת זיכרון. למעשה, כל תוכנה שצרכה 10 מגה זיכרון ב-XP הישנה, תצרוך כ-17 מגה בחדשה. הבדל של כ-70%.

האבסורד הוא, שבכדי להגיע לביצועים של מערכת ההפעלה הישנה שלו, אורן יאלץ להגדיל את הזיכרון של המחשב שלו, וכל זאת רק בכדי להתחמק ממגבלת ה-4 ג'יגה של ה-32 ביט, שמעולם לא ממש הטרידה אותו, בעצם.

מנענע:http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=183994&sid=127

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XP64 זה פלופ, בכלל זו מערכת שלמעשה "פשטה את הרגל" - כולם מחכים לוויסטה, XP64BIT זאת מערכת הפעלה כמו ש-ME היתה בזמנו מערכת הפעלה, מערכת יחצני"ת שנכתבה במהירות ללא כל צורך אמיתי של השוק.

אז אולי XP64 בזבזנית בשימוש בזיכרון (אני לא התעמקתי בזה), אני בכל מקרה לא רואה את עצמי מתקין את מערכת ההפעלה הזאת, מ- אני אדלג בקלילות לוויסטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות במיץ סלק, ה X64 שלי מתנהג בדיוק כמו הגירסה הרגילה בכל מה שקשור לשאיבת .... שום פלופ ושום בטיח, 64 ביט זה לאנשים שצריכים לעבוד על 64 ביט, נקודה סוף סיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...