עבור לתוכן

אוטו מליסינג - פוקוס, 3 או קורולה?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

האוטו ישמש בעיקר אדם אחד אבל לפחות פעם בשבוע הוא יסיע 4-5, לכן אני לא רוצה לקחת את ה3.

אני רוצה את המגאן, אבל היא עוד לא סופית ברשימה...

  • תגובות 99
  • צפיות 4.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מכונית אמריקאית טיפוסית, רכה ולא יודעת לקחת סיבובים.

לזה התכוונת?

בדיוק :xyxthumbs:
פורסם

בתור אחד שנוסע כמעט כל יום על טויוטה 06..

איןןןן יותר מפנק מהאוטו הזה...

ההבדל היחיד בין הטויוטה ה"אמריקאית" לבין האירופית היא רק מבחינה חיצונית (שהאוממנם יותר יפה..)

מבנים הטויוטה האירופית מהרבה יותר יפה..

מבחינת מערכת אחלה רמקולים אם אני לא טועה של פיוניר (לפי היבואן כשקנינו תאוטו)

ה"פאק" היחיד שהרמקולים מאחורה הם בדלתות אבל בגלל שלא יצא לי כל כך לשבת מאחורה אני לא יודע עד כמה זה מפריע...

בכל מקרה אחלה אוטו דיי מהיר, נוח.... ולא סתם הוא אחד הנמכרים

אישית אם היום שוב הייתי עומד בהחלטה שעמדה בפני ההורים שלי טויוטה או מאזדה 3

הייתי לוקח את הטויוטה (למרות שהמאזדה 3 יותר יפה, לא שהטויוטה מכוערת ) אין אני פשוט אוהב את האוטו הזה

על הפוקוס לא נדבר... לדעתי אין בכלל מה להשוות ...

פורסם

פורד כבדה מאוד בנהיגה אומנם היא יחסית מתקדמת בהתנהגות על הכביש אל לא מהנה בכלל בגרסת ה1600

מזדה 3 מרגישה ספוטיבית אך בזה זה נגמר - רק מרגישה, ובודאי שמסתובבות הרבה כאלה על הכבישים אז ההרגשה מסתיימת ביציאה מהחניה.

הטויוטה מאוד נוחה לנהיגה ,אומנם לא מרגישה ספורטיבית מבחינת מראה אך בחינת ביצועים היא זהה למזדה

לסיכום אם זאת עם אופציה לקניה בסוף התקופה אז בודאי הטויוטה ששומרת תמיד על ערכה.

ואם בכלל הטויוטה מציעה את מירב הדרישות (נוחות,ביצועים) לעומת השתיים הנוספות.

פורסם
  • מחבר

טוב, לקחתי פוקוס של חבר לסיבוב, והיא לא הרגישה כבדה בכלל.

אם כבר מה שמציק זה הראות של החלון האחורי.

הטיוטה בליסינג מבפנים יותר מכוערת מהניסאן שיש לי עכשיו, פשוט פלסטיק זול שמתפרק, רדיו נפרד ולא אינטגרלי בדאשבורד וכו'

אבל היא באמת נוסעת כמו שצריך והיא די גדולה.

פורסם

רדיו נפרד ולא אינטגרלי בדאשבורד

רק אני רואה בזה ייתרון ענק ?

פורסם

לא, לא רק אתה. הדבר הכי גרוע (מבחינת הלקוח) שיצרניות הרכב היו יכולות לעשות זה להמציא את ה-"דאשבורד האינטגרלי".

זה אולי יפה אסטתית, אבל זה לא פרקטי לחלוטין. לפחות לא בחלק מן המכוניות שם לא קיימת בכלל אופציה של שדרוג מרדיו-טייפ לרדיו-דיסק (כן, כן! מכוניות בשנת 1999 נמכרו עם רדיו-טייפ!) ואני לא רוצה אפילו לדבר על המחיר שתשלם אם במקרה התקלקל לך הרדיו-דיסק.

פורסם

נכון!

פורסם

רק אני רואה בזה ייתרון ענק ?

החיסרון הגדול ביותר ברדיו לא אינטגרלי הוא לקום בבוקר ולגלות שפרצו לך את האוטו

למגאן 2 שלנו גנבו כבר 5 מכשירים רדיו בשנתיים.

והליסינג לא ממש מקפיד לתקן את הנזק שנגרם לכל הפלסטיק מסביב לרדיו (בגלל שצריך לום בשביל לשלוף את הרדיו), לא תמיד מחליף את הגומי של החלון ושם חלון לא מקורי.

אני היום מעדיף רדיו אינטגרלי - זין על המסוממים הזונות האלה שפורצים לנו לאוטו.

פורסם

אם להמשיך בקו המחשבה שלך, אני מעדיף לנסוע בסוברופשע 88... ככה אף אחד לא יגנוב לי אותה..

פורסם

תראה

כשפורצים לך 5 פעמים בשנתיים את הרכב ומשאירים לך נזק בפנים זה מתיחל לבאס אותך שאין רדיו אינטגרלי.

לא מספיק שאת הרדיו הם גונבים הם גם מרוקנים את האוטו מכל התכולה שלו - משקפי שמש, אפוד זוהר!!!, דיסקים ועוד...

אם לא היה לך רדיו לא היו טורחים לפרוץ את האוטו.

הבעיה העיקרית היום היא לא גנבי רכב אל סתם כאלה שמרוקנים לך אותו.

פריצה לאוטו בשביל לגנוב את הרדיו הרבה הרבה הרבה יותר נפוצה מגניבת רכב.

פורסם
  • מחבר

באוטו חברה למה שאני אוציא כסף על רדיו?

פורסם

את הרדיו הליסינג החליף על חשבונו כמובן

הבעיה שכל שאר הדברים שנגנבו ונהרסו הלכו לעולמם

באוטו ליסינג גם ככה רוב האנשים לא מחליפים את הרדיו שהגיע איתו גם אם הוא מעפן.

פורסם
  • מחבר

נו נכון, בגלל זה אני רוצה רדיו אינטגרלי - שכמה גרוע שהוא יהיה הוא לפחות יהיה יפה (לא שהרדיו שהליסינג יתן יהיה יותר טוב). ככה גם יש יותר סיכוי לשליטה על הרדיו מההגה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים