World Of Warcraft מאכזב? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

World Of Warcraft מאכזב?


אורח RnGKay

Recommended Posts

ביקרתי כרגע באתר של בליזרד (כמובן בגלל ההכרזה המשעשת על SC2) והצצתי לרגע לאתר הבית של World Of Warcraft וגיליתי כמה Screenshots מהמשחק ולדעתי המשחק נראה פשוט מזעזע, אפילו שהוא MMORPG והעניין שהכי הופתעתי לגביו זה שהוא לא עומד לצאת בקרוב. אז אני שואל אתכם למה מפתחות המשחקים מייצרות משחקים עם גרפיקה כזאת עלובה כאשר יש בשוק את הטכנולוגיה למשהו הרבה יותר יפה, טוב וחזק?

ובמיוחד חברה כמו בליזארד אשר בטוח יכלה להוציא את Warcraft 3 עם גרפיקה יותר מרשימה, ועכשיו היא מוציאה עוד משחק עם גרפיקה דיי עלובה, הרי לא הגיעה הזמן לחדש?

הרי יש היום הרבה חברות אשר מוציאות משחקים דומים עם גרפיקה עוצרת נשימה. לדוגמא: Softworks הוציא משחק מדהים לא רק במשחקיות שלו אלה גם בגרפיקה (במיוחד) - כמובן שאני מדבר על The Elder Scrolls III: Morrowind.

זה רק מראה שחברות ענקיות כמו בליזארד לא מקדמות אותנו לשום מקום אלא פשוט רוכבות על גל ההצלחה של משחקים ישנים (ע"ע Renegade, Emperor Of Dune, Warcraft 3) ודווקא חברות חדשות עושות את הפריצות דרך הכי מדהימות (ע"ע The Elder Scrolls III: Morrowind)

כמה Screenshots מ World Of Warcraft:

idolhead.jpg

path.jpg

basalisk.jpg

troll01.jpg

שימו לב לגרפיקה הדי לא מלוטשת שבהחלט יכולה לקבל עוד קצת טקסטורות, פיקסלים ועומק, במיוחד שימו לב לידיים של הטרול - מזעזע!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חייב לזכור שכמו שאמרת, המשחק לא יוצר בקרוב, מה שאומר שהתמונות לא חייבות להיות מהמשחק הסופי...

ודבר נוסף שאתה חייב לזכור שזה MMORPG, הם אף פעם לא ניחנים בגרפיקה מצויינת אלא בגרפיקה מהסוג הזה (ובדרך כלל אפילו נמוהכ הרבה יותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ודבר נוסף שאתה חייב לזכור שזה MMORPG, הם אף פעם לא ניחנים בגרפיקה מצויינת אלא בגרפיקה מהסוג הזה (ובדרך כלל אפילו נמוהכ הרבה יותר)

אתה אמרת את זה בעצמך!

א. לכולם יש את החיבור המהיר המאפשר העברת נתונים טובה (מאד), וגרפיקה טובה לא אומרת שהמשחק יצלע באינטנרנט (ע"ע UT2003).

ב. אני בטוח שהגרפיקה בזמן שהמשחק יצא תהיה הר בה יותר טובה מהיום (יציאת ה NV30 מישהו?), אז איפה זה ישים את המשחק?

ג. יש MMORPG כיום המפותחים ואמורים לצאת עם גרפיקה דיי מרשימה.

ד. "הם אף פעם לא ניחנים בגרפיקה מצויינת" - אז לא הגיע הזמן לשפר? ראה א'.

ה. תסכימו איתי שלבליזרד בהחלט יש את המשאבים ליצור משהו בהחלט מרשים וטוב - ומה היא עושה? ::)

אני אישית מאוכזב מכך שאת המהפכה האמיתית בתחום הגרפיקה במשחקים (ז'אנרים שהזכרתתי לעיל) לא עושות חברות ענק כמו בליזארד אלא דווקא החברות הקטנות אשר להם יש את החזון והרצון ולא סתם תאווה לכסף!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך לזכור כמה דברים כשמדובר במשחקים כאלו.

האחד זה שהמפה בניגוד למשחקים שציינת אינם נמצאת על מחשב השחקן אלא היא דינמית ויש בי שינויים והרחבות כל הזמן, בעוד לאנשים יש אינטרנט מהיר הוא באמת שלא מספיק מהיר להעביר נתונים כל כך כבדים.

Morrowind שציינת בנוי למחשבי high-end, רוב האנשים בעלי המחשבים הישנים יותר לא יוכלו לשחק במשחק הזה כמו שצריך, ויש רבים מהם. משחקים רבי משתמשים תלויים מאוד בכמות האנשים שמשחקים בהם, לא ניתן לצמצם משחקים בסדר גודל כזה לכמות אנשים קטנה אם מעונינים שהמשחק יצליח.

מה עוד שצריך לציין כי במשחקים בשלבי פיתוח כאלו בדרך כלל המנוע הגרפי כלל או כלל לא גמור, ראה את המנוע ב Unreal 2 Alpha. (לא UT2k3).

בקשר למה שאמרת מבחינת קידום משחקים, יכול להיות שאני לבד בנושא אבל אני רואה את הגרפיקה כפרט שולי ביותר במשחק ורואה את המשחקיות בו כדבר חשוב בהרבה. אף אחד לא יכול לומר על בליזרד שהיא לא מקדמת את עולם המשחקים. ראה ו Warcraft, כל אחד מאלו ביסס מרכיבים חדשים או היה חלוץ בתחום המשחקים שלו. הדבר נכון גם לגבי חברות כמו Sierra Luckas Arts והחברה הפחות חביבה עליי Westwood...

בכל מקרה זה לדעתי לפחות לא נכון לשפוט משחק על פי הגרפיקה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת, הגרפיקה בכלל לא מאכזבת, היא עשויה ברוח Warcraft (בסגנון של cartoons) ולדעתי זה מאוד יפה.

משחק לא חייב להיות 3 כדי להראות טוב...

חוץ מזה, כמו שכבר נאמר, הפיתוח רחוק מלהסתיים ובסופו של דבר, אני מאמין שגם הגרפיקה תעבור מקצה שיפורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למה שאמרת מבחינת קידום משחקים, יכול להיות שאני לבד בנושא אבל אני רואה את הגרפיקה כפרט שולי ביותר במשחק ורואה את המשחקיות בו כדבר חשוב בהרבה. אף אחד לא יכול לומר על בליזרד שהיא לא מקדמת את עולם המשחקים. ראה ו Warcraft, כל אחד מאלו ביסס מרכיבים חדשים או היה חלוץ בתחום המשחקים שלו. הדבר נכון גם לגבי חברות כמו Sierra Luckas Arts והחברה הפחות חביבה עליי Westwood...

בכל מקרה זה לדעתי לפחות לא נכון לשפוט משחק על פי הגרפיקה שלו.

נכון שהמשחקים שציינת היו טובים וזה בדיוק מה שאמרתי - שהיא רוכבת על ההצלחה שלהם! לא פלא שלכותר הכי חדש שלה קוראים Warcraf 3! ::)

רוצים לראות משהו חדש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך לזכור כמה דברים כשמדובר במשחקים כאלו.

האחד זה שהמפה בניגוד למשחקים שציינת אינם נמצאת על מחשב השחקן אלא היא דינמית ויש בי שינויים והרחבות כל הזמן, בעוד לאנשים יש אינטרנט מהיר הוא באמת שלא מספיק מהיר להעביר נתונים כל כך כבדים.

Morrowind שציינת בנוי למחשבי high-end, רוב האנשים בעלי המחשבים הישנים יותר לא יוכלו לשחק במשחק הזה כמו שצריך, ויש רבים מהם. משחקים רבי משתמשים תלויים מאוד בכמות האנשים שמשחקים בהם, לא ניתן לצמצם משחקים בסדר גודל כזה לכמות אנשים קטנה אם מעונינים שהמשחק יצליח.

מה עוד שצריך לציין כי במשחקים בשלבי פיתוח כאלו בדרך כלל המנוע הגרפי כלל או כלל לא גמור, ראה את המנוע ב Unreal 2 Alpha. (לא UT2k3).

בקשר למה שאמרת מבחינת קידום משחקים, יכול להיות שאני לבד בנושא אבל אני רואה את הגרפיקה כפרט שולי ביותר במשחק ורואה את המשחקיות בו כדבר חשוב בהרבה. אף אחד לא יכול לומר על בליזרד שהיא לא מקדמת את עולם המשחקים. ראה ו Warcraft, כל אחד מאלו ביסס מרכיבים חדשים או היה חלוץ בתחום המשחקים שלו. הדבר נכון גם לגבי חברות כמו Sierra Luckas Arts והחברה הפחות חביבה עליי Westwood...

בכל מקרה זה לדעתי לפחות לא נכון לשפוט משחק על פי הגרפיקה שלו.

זאת ועוד, תשימו לב שבאפשרויות הגדרת משחק של UT2003 ישנה אפשרות מומלצת לכבות דברים רבים מהמנוע KARMA, אם זה בליסטיקה כזו או אחרת ואם זה משהו אחר. וזה רק למשחק של פחות מ20 איש. תאר לך את זה במשחק של עשרות אלפי אנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במשחק של עשרות אלפי אנשים מקימים סרברים מיוחדים! אתה מודע לכך שלמשחק של 20 איש ב UT דרוש סרבר עלוב ביותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...