עזרה בבחירת נגן MP3 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת נגן MP3


EG

Recommended Posts

זה נשמע ממש "נאצי", ואם מישהו באמת צריך חזרה ?

כבר ראיתי כמה תגובות וצעדים שמעידים על כוחניות מצד אחראי הפורומים (אתם באמת חייבים להרגיש כמו אלוהים ?)

אני נעלב לראות את זה בפורומים ישראלים... בושה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בושה?

בושה לראות אנשים שלא מסוגלים לקרוא את הכללים, בושה לראות אנשים שלא מסוגלים לעשות חיפוש קטן, בושה לראות אנשים שלא מסוגלים להשקיע חצי דקה בכותרת נורמאלית, בושה לראות אנשים בלי סבלנות מקפיצים ת'רדים על ימין ועל שמאל, זה בושה באמת!

מה שאנחנו עושים זה שומרים פה על סדר ורמה כמה שיותר גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו כמו שאמרתי, הנימוקים שלך נישמעים כמו מישטר קומוניסטי - אתה פשוט סתמת לבן אדם את הפה והעלבת אותו - על זה אני מדבר, זה קצת נוגד את האופי של האינטרנט.

וכן - זה מבייש לראות את זה הרבה יותר ממישהו שנותן כותרת מושכת ולא קשורה או מקפיץ תרד (מסכים שזה מציק) אבל צריך לקחת כל מקרה לגופו ולא ישר להתנפל - הבן אדם לא התכוון לשום דבר רע. צריך למצוא את הבעייתים באמת שהרבה זמן ככה ולנהוג בהם בנוקשות כמו שאני רואה פה על ימין ועל שמאל.

לא עשיתם לי ולקוראים שום סדר - אלא רק צרימה לעין, ואני חושב שזה רק מוריד את הרמה יותר מאשר מעלה אותה (אנשים עכשיו יותר מפחדים לעשות פה דברים).

תשמע - אני חושב שזה נובע מהכוח שאחראי פורום מגלה שיש לו פתאום יותר מאשר העניין עצמו, אני לא יודע בן כמה אתה, אבל תדע שבצבא זו בעייה לא קטנה וצריך, כמו בצבא, לדעת לא לעבור את הקוים האדומים ולא "לאבד שליטה" עם הכוח....

אני לא ממש מאשים אותכם - קשה לשים לב לזה - אך בבקשה ממכם עשו את זה רק במיקרים עניניים ובצורה יותר נעימה לעין שתגרום לכל אחד להנות לכתוב פה ולקרוא פה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מפחדים? מה מפחדים? אם הם קראו ויודעים את החוקים אין להם ממה לפחד.

ועל איזה עיבוד כח אתה מדבר? אתה חושב שאני נהנתי לנעול ת'רדים ולהזהיר משתמשים? ממש לא, זה ממש לא מה שיעשה לי את היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ice2k, אתה צודק לגבי הטון הנוקשה, זה באמת היה מוגזם ולא במקום.

אבל לגבי המילה "נאצי", אני מציע לך להמנע מלהשתמש בה במקרים כאלה, לא רק בגלל שזה מאוד צורם לחלק מהמשתתפים (כמוני), אלא גם בגלל ששימוש חופשי מדי במילה הזאת ובהקשרים הלא נכונים פשוט מרוקן אותה מתוכן. ואני בטוח שזה לא משהו שאתה רוצה שיקרה.

SHUTGUN, כדאי מאוד שתקרא את הודעת הפתיחה של הפורום ושתחפש דיונים בנושא, היו בחודש האחרון לא מעט שאלות דומות.

נגני ה- של סאמסונג לא זוכים לביקורות טובות במיוחד. חפש עליהם ביקורות משתמשים ב-epinions.com ובאתרים דומים (ייתכן שגם ב-audioreview.com).

אם בסופו של התהליך לא תמצא את מה שאתה מחפש, כתוב כאן את הפרטים ההכרחיים: תקציב, צורת אכסון (CD\דיסק קשיח\זכרון) ודרישות נוספות (רדיו FM, אפשרות שדרוג firmware ועוד....).

בלי הפרטים האלה לא סביר שמישהו יוכל לתת לך טיפים מועילים.

Prog.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לדבר על הנושא הזה עם אורי במפגש... וגיליתי שאני ממש מסכים איתו לגבי הנוקשות של המנהלים.

עד היום לא נרשמתי או הייתי חבר באף פורום ישראלי. הייתי (ואני עדיין) אישיות מוכרת ופעילה מאוד בפורומים בינלאומיים סגורים, אבל לפורום ישראלי אף פעם לא נרשמתי.

למה? כי המנטאליות הישראלית היא לכתוב כותרת כמו "לכל התותחים, צריך עזרה דחוווווף!!!!!!1" (ה-1 בסוף בכוונה), לנסח הודעה שנראית כמו התכתבות בין ילדים בני 8 (לדוגמה: "אחים שלי, המה-שמו לא עובד לי והזה נתקע מי שיעזור אני יעזור לו אז מה לעסות תגידו לי כי זה דחוף טוב אחים שלי מי שעוזר לי תותח"). בשלב מסויים כל הפורום נראה ככה, וזה מכוער.

הנה דוגמה לפורום בלי כותרות ענייניות... והפורום הזה סביר יחסית...

והנה פורום מכוער עוד יותר

בפורומים שבהם כללי המשחק ברורים, המנהלים הם לא יותר ממשתתפים פעילים שמעבירים מדי פעם הודעות מפורום אחד למשנהו, כדי לדייק יותר בסיווג הנושא. לצערנו, אין פורומים כאלה בארץ. ב-hwzone שומרים על רמה גבוהה יחסית של דיון ונמנעים מ-spam ושטויות. זה עדיין מעצבן לראות שחצי מה-threads הקיימים נעולים, אבל זה רק מצביע על המצב החמור בו אנחנו נמצאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנושא הזה הוסט לחלוטין מכיוונו.

shutgun, אנא תקרא שוב את הסטיקי בראש הפורום.

זה הפעם השניה או השלישית שאתה עובר על החוקים ואני מבליג לך על זה, תימנע מכך.

הפעם הת'רד הזה ננעל, אם אתם רוצים להמשיכו תיצרו אחד חדש בפורום על האתר או בכללי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...