עבור לתוכן

אמיתי... מהרגע! תמיכה בטלפון.

Featured Replies

פורסם

אני: שלום יש לי בעיה בלה בלה אני לא מצליח לגלוש לאתר הזה:x העיניין הוא שאמא שלי גם לא מצליחה וחבר כן.

ניסיתי לשנות DNS ואייפי ולא עזר....

012: מה הקשר DNS? DNS זה שלנו לא שלך.

אני: באמת? איזה מטומטם אני! (בציניות כמובן)

012: חס וחלילה... ככה לומדים. אגב זה האתר היחיד שאתה נתקל בבעיה?

אני: כן.

012: נו ואין תחליף?

אני: אני מאחסן שם את האתר שלי... וכמובן אני לא יכול להכנס ל-FTP שלי ובנוסף חלק מהאנשים לא יכולים לראות את האתר שלי....

012: חסר אתרים לאחסון?

אני: :o אתה רציני?

012: טוב תשמע יש לי עמדה לבדיקה אני כבר חוזר....

אחרי 10 דקות:

012: תשמע מאוד מוזר. אני מצליח להכנס דרך PNS אבל דרך LNS אני לא מצליח ודרך ADSL אני כן מצליח.. מאוד מוזר...

שקט ארוך.......

אני: אתה עוד כאן?

012:כן..............................?

אני: אז... מה זה מעניין אותי כמה זה מוזר? אני רוצה שהאתר יעבוד.

012: בוא ניצור חייגן חדש.

אני: מה?????

012: חייגן לא כמו שיש לך אלא של ווינדוס.. אל תדאג אני ידריך אותך..

אני:אני יכול להדריך אותך דיסלקט... (בשקט)

012: מה אני לא שומע...

אני לעצמי (זאת לא הבעיה היחידה שלך)

אני: טוב אני יצור חייגן.

012: לא אני יסביר לך...

אני: טוב!?!!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!

012: תעשה ככה.. וככה..

אני: כן.... (כמובן שכבר יצרתי)

012: נו? אתה גולש לאתר?

אני: לא.

012:תשמע אני ..... (בצעקה) אני רוצה פיצה!

אני: מה??????

012: לא... זה... סליחה. אני אני רוצה פיצה.. כן כן.. שיהיה 2.

012: טוב תשמע בוא נעשה TRACERT..

אני: כבר עשיתי לאן לשלוח?

012:..... בטוח?

אני: לאן לשלוח?!?!??!?!?!!!!

012: ל-XXXXXX

אני:הגיע?

012: כן. עכשיו אני רואה.. יופי... נו אז אתה מבין קצת..... עכשיו אני מעביר לאחראי.. ותוך 24 שעות... זה יסתדר... אני מקווה... כי זה מאוד מוזר...

אני: :'( בתאבון....... ביי.

012: שמחתי לעזור.

פורסם

מצטער אחי לא יכול לעזור לך אבל זה היה קטע מצחיק

פורסם

מה אתה רוצה?

כשאני הייתי בתמיכה טכנית אמרו לנו תמיד להתיחס ללקוח כאל אידיוט שצריך להסביר לו הכל.

היצירת חייגן חדש אולי באמת הייתה מיותרת, אבל התומכים עצמם לא מחליטים באיזו פעולה לנקוט, בתוכנה שהם עובדים מולה יש להם הוראות של מה לעשות בשביל לנסות לפתור כל תקלה, וזו כנראה ההוראה שהייתה מולו.

בכ"א, הוא העביר את התקלה לתומך מומחה, אז אני לא מבין מה אתה רוצה.

פורסם

או שסביר להניח אין לו כח אליך ואמר שהתומך המומחה יתקשר אליך ויטפל בך, סה"כ ניסה להיפתר ממך.

התמיכה טכנית של ברק 013 חרא של תמיכה.

אני כבר התייאשתי מהם ידעתי שהם מנסים לחפף אותי, אותו אחד כמובן לא הבין מה הבעיה (היו לי לאגים בכמה משחקים לאגים רציניים, ולאחרים לא היה )

הוא "הפנה" אותי למומחה שיתקשר אלי בעצמו וינחה אותי כיצד לפתור את הבעיה.

נחשו מה קרה?

3 שבועות לאחר מכן אולי יותר לא ספרתי >>> כלום!

פורסם
  • מחבר

מה אתה רוצה?

כשאני הייתי בתמיכה טכנית אמרו לנו תמיד להתיחס ללקוח כאל אידיוט שצריך להסביר לו הכל.

היצירת חייגן חדש אולי באמת הייתה מיותרת, אבל התומכים עצמם לא מחליטים באיזו פעולה לנקוט, בתוכנה שהם עובדים מולה יש להם הוראות של מה לעשות בשביל לנסות לפתור כל תקלה, וזו כנראה ההוראה שהייתה מולו.

בכ"א, הוא העביר את התקלה לתומך מומחה, אז אני לא מבין מה אתה רוצה.

שישימו אנשים שמבינים!

"מה הקשר DNS"?

DNS זה שלנו?

"אני רוצה פיצה"?

"חסר אתרים לאחסון?"

במקום לתת להם אותיות בשחור על גבי המסך ולקרוא כמו תוקי מטומטם שכל אחד שיודע לקרוא יכול לעשות שפשוט ישימו אנשים שבאמת מבינים ולא מעבירים למעבירים.... גם האחראי יעביר וההוא יעביר.... כי כולם קוראים מהמסך... אין להם באמת נסיון.... הרי הם לא למדו רשתות... הם כלום.... הדרכה של חודש...

על

"שגיאה 691" וזהו....

:kopfpatsch:

פורסם

שמע גם אני ככה

בואו ניצור חייגן חדש ואז אני כבר יוצר אותו והוא עשית..? ואני כן כן כן כן כן

פורסם

תיקון, "הדרכה של שבוע"

ולימוד תוך כדי הפעלת התוכנה :screwy: :screwy:

פורסם
·._.·´‾ link=topic=174099.msg1488751#msg1488751 date=1143750403]

שישימו אנשים שמבינים!

...

במקום לתת להם אותיות בשחור על גבי המסך ולקרוא כמו תוקי מטומטם שכל אחד שיודע לקרוא יכול לעשות שפשוט ישימו אנשים שבאמת מבינים ולא מעבירים למעבירים.... גם האחראי יעביר וההוא יעביר.... כי כולם קוראים מהמסך... אין להם באמת נסיון.... הרי הם לא למדו רשתות... הם כלום.... הדרכה של חודש...

על

"שגיאה 691" וזהו....

:kopfpatsch:

לאנשים שמבינים צריך לשלם קצת יותר משכר מינימום שמרוויחים שמה.

פורסם
  • מחבר

^^^^ נכון.....

אבל בנתיים אותך הצרכן זה לא צריך לעניין כמה משלמים להם נכון?

אתה רוצה שרות בתמורה לכסף שלך.

אם יבוא אחד לשפץ לך תבית והוא ישבור לך קירות ויסדר אותם עקום ותגיד לו מזה? אתה ממש לא מקצועי..

אז הוא יגיד לך למקצועי צריך לשלם יותר משכר מינימום! :kopfpatsch:

פורסם

אל תהיה גזען

לא כולם ככה

אני אישית משתדל להיות הכי מקצועי שאני יכול, אני אוהב את זה.

זה מאוד תלוי במי שעונה לך, ברמה המקצועית שלו, בהכשרה שהוא עבר, במי שהעביר לו את ההכשרה, בכמה זמן הוא במוקד, וכמה הוא עייף ו/או רעב

בכל מקרה, הנה זה מהצד של התומכים : (קצת סיפורי תמיכה מצחיקים)

http://www.flashoo.co.il/community/index.php?act=ST&f=4&t=15682

פורסם
  • מחבר

בנתיים נתקלתי בתמיכה גרועה (הרוב) ולא רק בחברה הזו.

וממש לא מעניין אותי עם הוא רעב\עייף...

במיוחד לא מעניין אותי שהוא הולך לאכול פיצה. (הכי מצחיק שבאמת אכלתי פיצה באותו הרגע.... :lol:)...

פורסם
·._.·´¯ link=topic=174099.msg1488775#msg1488775 date=1143750873]

^^^^ נכון.....

אבל בנתיים אותך הצרכן זה לא צריך לעניין כמה משלמים להם נכון?

אתה רוצה שרות בתמורה לכסף שלך.

אם יבוא אחד לשפץ לך תבית והוא ישבור לך קירות ויסדר אותם עקום ותגיד לו מזה? אתה ממש לא מקצועי..

אז הוא יגיד לך למקצועי צריך לשלם יותר משכר מינימום! :kopfpatsch:

רוב האנשים מחפשים מתחת לריצפה את המחיר הכי זול (אפילו אם ההבדל מתבטא בשקלים בודדים)' date=' אז הספקיות מתחרות אחת בשנייה לגבי תשומות הייצור (או "חומרי הגלם") ואחד היקרים מביניהם זה מרכז התמיכה, אז מקצצים שם בכדי שהם יוכלו להציע את המחיר הזול בשוק (וטוב שהם לא יכולים להושיב שם פועלים רומנים שיכורים מהתחנה המרכזית [פאצ'ה פיצ'ה קסיו בטונציו...']).

פורסם

שמע, צודק

אני לא מצדיק את ההכשרה שהחברות האלה מעבירות את העובדים שלהן, ואת תנאי הקבלה - מה שנכון נכון, גם מנסיון עבר שלי, יש מלא תומכים על הפנים.

אני יודע שאצלנו (לא 013,012,015,014, אלא משהו אחר) יחסית מקפידים על זה קצת יותר (אבל עדיין לא הכי הכי)

והיחס והמקצועיות של התומכים הם משהו ששמים עליו דגש

אישית, משתדל בעצמי להיות הכי מקצועי שאפשר.

פורסם

מצטער אחי לא יכול לעזור לך אבל זה היה קטע מצחיק

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים