Starcraft 2 ! - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 !


אורח PrototypE.rev.3

Recommended Posts

בליזארד אמורים להודיע על השקת משחק חדש... ככל הנראה זה הולך להיות הרחבה ל- warcraft 3, אבל ידוע שהם עובדים על כמה דברים נוספים עכשיו. על סטארקראפט 2 אף אחד לא מדבר, בליזארד טוענים שזה לא בתכנון לזמן הקרוב (וכולנו יודעים שכשמשהו אצל בליזארד כן בתכנון לזמן הקרוב, אז יש עוד 2-4 שנים ליציאתו. אם משהו לא בתכנון לזמן הקרוב... הנכדים שלנו ישחקו ב-SC2).

עריכה: דרך אגב, הדומיין starcraft2.com הוא בבעלות בליזארד כמה יותר משנה. זאת על מנת שאם אי פעם הם יחליטו לעשות SC2, הם לא יצטרכו לקנות את הדומיין מאיזה ילד במליוני דולרים...

עריכה 2: ובכן, זה כן קשור לסטארקראפט, אבל לא 2, ולא ל-. ובטח נצטרך לחכות שנים עד שנראה את זה (אולי עד אז מישהו ישכנע אותי שצריך מכונת משחקים נוספת ל-PC!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על סטארקראפט 2 אף אחד לא מדבר, בליזארד טוענים שזה לא בתכנון לזמן הקרוב (וכולנו יודעים שכשמשהו אצל בליזארד כן בתכנון לזמן הקרוב, אז יש עוד 2-4 שנים ליציאתו.

אתה מאד מגזים! מה הם ירויחו מכל כך הרבה זמן? אני בטוח שאם באמת זה יקח כל כך הרבה זמן אז כשהמשחק יצא אף אחד לא ישים לב אליו כי כבר בטוח יהיו להיטים וטכנולוגיות חדשות. נו באמת 2-4 שנים בכלל לא נשמע הגיוני, הגיוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...