עבור לתוכן

רשיון נהיגה - צריך יעוץ בבקשה

Featured Replies

פורסם

תמיד יש את הסיפורים האלה "שמעתי מחבר, שחבר שלו הוגש לטסט אחרי 20 שיעורים ועבר", דברים כאלה פשוט לא קורים, אל תאמין לסיפורים האלה.

אני לא ממש מכיר את הסיפורים האלה, אבל אני מכיר אישית בנאדם שהוגש לטסט אחרי 13 שיעורים, ועבר טסט ראשון. ברור שהייתה לו עוד התנסות בנהיגה חוץ מ13 השיעורים האלה, אבל מה שכן, הוא עבר טסט אחרי 13 שיעורים בלבד. בדוק.

כנראה שקורים מקרים חריגים ויוצאי דופן מדי פעם אחרי הכל...

  • תגובות 81
  • צפיות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אתה גבר או כוסית?

רק כוסיות לומדות על אוטומט

גבר צריך לדעת גם זה וגם זה

אתה יכול להכנס למצב לא נעים בגלל שאתה לא שולט על גיר רגיל.

אני לא אומר שבנסיעה אוטומט יותר טוב או פחות טוב אני רק אומר שצריך לדעת את שני הסוגים של הגיר. :xyxthumbs:

טוב בסדר פשוט לא ממש הבנתי את הקטע... אני עושה על ידני כבר אמרתי...

עכשיו יש כבר בעיות אחרות חחח

פורסם

אסור ע"ם חוק לתת לך לעשות טסט אם אין לך עדיין 28 שיעורים.

תמיד יש את הסיפורים האלה "שמעתי מחבר, שחבר שלו הוגש לטסט אחרי 20 שיעורים ועבר", דברים כאלה פשוט לא קורים, אל תאמין לסיפורים האלה.

זה קורה, אבל רק כשיש פרוטקציות כמו הורה או חבר של ההורים שהוא מורה לנהיגה או טסטר.

אני גם מכיר אישית ילד שעשה טסט אחרי 18 שעורים (ועוד אבא שלו הוא בלש במשטרה...)

פורסם

בטח שבתוך חודשיים אתה יכול להספיק להוציא רישיון, אני הוצאתי תוך חודש וחצי בחופש הגדול

גם את התיאוריה אני עשיתי רק בשיעור ה-20 שלי, כי פשוט לא היה לי כח ללכת לזה בהתחלה

והסיפורים של פחות מ-28 שיעורים זה נכון יש כאלה אנשים שזה פשוט בטבע שלהם אבל לא חושב

שמורה נהיגה יוותר לך על שיעורים שבשבילו זה כסף אלא אם זה מורה שהוא חבר של המשפחה או משהו כזה

הצעה שלי תתחיל ללמוד ותראה איך זה הולך לך גם קח כפולים אתה מבין יותר טוב מאשר ב-45 דק' ווקח גם אתה גומר יותר מהר את הרישיון כמו שאני עשיתי

רוב השיעורים שלי היו כפולים, זאת המלצה שלי תעשה איתה מה שבא לך.

פורסם

אני בן 18 וחצי, ועד עכשיו דוחה את העניין :-X.

אני אישית גם שקלתי אם להתחיל ללמוד על רגיל או אטוטומט, כי מבחינת נהיגה אני ממש גרוע, במיוחד על גיר (סימני המכוניות בעץ שבבית של סבתא שלי יכולים להעיד על זה :P) אבל החסרונות של אוטומט לא שווים את זה, עדיף ללמוד על גיר כבר אפילו אם יותר כאב ראש.

מתחיל שיעור ראשון בעוד שבועיים :).

פורסם

אני בן 18 וחצי, ועד עכשיו דוחה את העניין :-X.

אני אישית גם שקלתי אם להתחיל ללמוד על רגיל או אטוטומט, כי מבחינת נהיגה אני ממש גרוע, במיוחד על גיר (סימני המכוניות בעץ שבבית של סבתא שלי יכולים להעיד על זה :P) אבל החסרונות של אוטומט לא שווים את זה, עדיף ללמוד על גיר כבר אפילו אם יותר כאב ראש.

מתחיל שיעור ראשון בעוד שבועיים :).

אחי אלא אם יש לך בעיות קורדינאציה קשות(ברצינות בלי ציניות)

רק אז תלמד על אוטומט , רק כך בחשבון כמה דברים:

*גיר אוטומטי עולה יותר לתקן

*גיר אוטומטי משתמש ביותר דלק עקב יחסי העברה לא קשורים לעולם והעובדה שיש רק 4 הילוכים

*אם אתה חובב מוטוריקה(אפילו מתחיל) התרגלות לגיר רגיל תפתח את דרכך לאפשרות מוטוריות רבות ומהנות(לי אישית לפחות)

*גיר אוטומט זה לכוסיות ולכוסיות Only , So Dont Be a chicken and grab the damn STICK!

IF U KNOW WHAT IM SAYING! 8)

פורסם

אין לי כל כך זמן לקרוא הכל, אז אני אענה לתגובה הראשונה וזהו :)

תעשה רק על ידני. כמו שאמרו, אוטומט זה לפנסיונריות וטמבלים בלבד (או ערביות שלא יודעות לנהוג בגרוש). ידני יאפשר לך לנהוג גם על אוטומוט, ההיפך זה לא עובד.

בעיקרון צריך 28 שיעורים, אבל זה לא מחייב אותך. אני עשיתי 19 ועברתי טסט ראשון, והרבה חברים שלי עשו 20-25 ועברו בלי שום בעיות. תלוי בך ובמורה שלך.

שיעורים כפולים זה עניין מאוד אישי. אני אישית מאוד נגד זה. אם קורה ששיעור אחד הלך לך לא משהו, למה סתם למשוך עוד שיעור?! חוץ מזה, כבר הוכח מזמן בכל דבר בחיים שעדיף ללמוד על גבי פרקי זמן ארוכים יותר. כמו שעדיף ללמוד למבחן במשך כמה ימים ולא כמה שעות, וכמו שעדיף להתאמן שעה בשבוע כל יום מאשר 7 שעות ביום פעם בשבוע. בקיצור, עדיף, לדעתי, שתעשה כל יום שיעור, וגם אם כבר אתה עושה שניים ביום, לא ברצף.

תאוריה זה דיי פשוט. הכל תלוי בעד כמה קל יהיה לך לקלוט את הדברים. לדעתי, קרא את הספר פעם אחת, תעבור על התמרורים פעם או פעמיים וזהו. לי זה עבד, ולא התקשתי בבחינה בכלל. אם אחרי שתקרא פעם-פעמיים תרגיש לא מוכן, תיכנס לאתרים ותעשה מבחנים, זה עובד מעולה.

וד"א, גיר ידני בכלל לא קשה יותר. אולי ייקח לך זמן להתרגל, אבל זה בהחלט לא משהו קשה. אחרי כמה שיעורים זה יהפוך אצלך להרגל ובכלל לא תחשוב על זה. מה גם שגיר ידני נותן לך הרגשה טובה יותר של הרכב ושל השליטה בו, דבר חשוב מאוד לדעתי.

Anatoli.

פורסם

*גיר אוטומטי משתמש ביותר דלק עקב יחסי העברה לא קשורים לעולם והעובדה שיש רק 4 הילוכים

וגם בגלל העובדה הפשוטה שבגיר אוטומטי הכוח המועבר מהמנוע לגלגלים הוא לא ישיר - "1:1" - מאחר ויש שימוש בממיר מומנט. יש רכבים שבהם ממיר המומנט ננעל בהילוך מסוים (הסופי לרוב), אך כמובן שבהילוכים האחרים זה לא קיים והמשמעות של זה היא צריכת דלק מוגברת ובמידה מסוימת גם שחיקה ובלאי גדולים יותר למנוע.

פורסם

*גיר אוטומטי משתמש ביותר דלק עקב יחסי העברה לא קשורים לעולם והעובדה שיש רק 4 הילוכים

תלוי בתיבת הילוכים.

באוטו שאינ נוהג בו, יש תיבת הילוכים אוטומטית של 5 הילוכים (volvo s60 2006), ועד כמה שאני זוכר, גם במרצדס-מקלארן יש תיבת הילוכים אוטומטית של 7 הילוכים.

אז זו לא "עובדה" בתיבות הילוכים אוטומטיות יש -רק- 4 הילוכים.

כיום, הסיכוי שתנהג ברכב ידני הוא דיי נמוך, אבל אם אתה עושה רישיון על אוטומט, אז אתה לא יכול להוציא רישיון נהיגה בין-לאומי.

ולכל מי שאומר שגיר אוטומטי זה רק לכוסיות או whatever... זה לא שיש לו ברירה באיזה גיר הוא ינהג, זה הרכב של ההורים שלו, אז אם הוא לומד על ידני, הוא עדיין ינהג על אוטומט (בהנחה שהרכב אוטומט, מה שרוב הסיכויים שכן).

פורסם

לגבי שיעורים כפולים, לפי דעתי זה יותר נוח, יותר משתלם מבחינה כספית גם.

סה"כ זה לא בדיוק שיעור כפול, זה בעצם שעת נהיגה, שיעור רגיל הוא 45 דקות, שיעור "כפול" הוא שעה. וסה"כ זה לא כזה נורא אם נוהגים עוד שעה, תאמין לי שאתה תתחיל את השיעורים אתה לא תרצה לסיים (כמובן עד שמגיעים לסוף).

סה"כ אם אני לא טועה צריך לצבור 21 שעות של נהיגה לפני שניגשים לטסט, ככה שאם אתה עושה שיעורים כפולים אתה צריך 20 שעות=20 שיעורים ועוד שיעור שזה הטסט הפנימי, שזה חרטא.

תתעייץ עם המורה שלך.

פורסם
  • מחבר

תודה לכולכם! :xyxthumbs::yelclap:

באמת עזרתם לי הרבה בנושא.

בסוף אני אעשה - ידני + שיעורים כפולים ושאר העצות שהבאתם פה

שיהיה לכם יום טוב :-* :-*

פורסם

גבע , אני רואה שלא התברכת בכישורי המתמטיקה של קרוביך ממכינות הפסיכומטרי ,

שיעור כפול זה שתי שיעורים של 45 דקות לא "שעה" אז 21 שיעורים זה לא " 21 שעות" שעה זה שעה וחצי ליתר דיוק...

פורסם

באמת לא התברכתי בכישורים שלהם, כנראה.

אבל אני עדיין חושב שאני צודק.

בכל מקרה, שיעור נהיגה רגיל זה 45 דקות, שיעור וחצי זאת שעה של נהיגה-ככה זה לפחות אצלנו בשוהם.

תעשה ככה: המינמום של שיעורי נהיגה זה 28, כאשר כל שיעור רגיל הוא 45 דקות. תעשה 45 כפול 28, כמה יצא? נכון 1260, תחלק ב60 (60 דקות=שעה) כמה קיבלת? 21 נכון? נכון.

מכאן אפשר להבין שכאשר עושים "שיעור וחצי" יעני שיעור וחצי=שעה במקום 45 דקות. אתה משלים 21 שעות תוך 21 שיעורים. כלומר אם לוקחים שיעור כפול אפשר לעשות 21 שיעורים כי זה אותו מספר של שעות נהיגה כמו 28 שיעורים.

פורסם

אתה גבר או כוסית?

רק כוסיות לומדות על אוטומט

גבר צריך לדעת גם זה וגם זה

אתה יכול להכנס למצב לא נעים בגלל שאתה לא שולט על גיר רגיל.

אני לא אומר שבנסיעה אוטומט יותר טוב או פחות טוב אני רק אומר שצריך לדעת את שני הסוגים של הגיר. :xyxthumbs:

מה קשור כוסית?? אין אני שונא כשאומרים שטויות כאלה.....אם לבן אדם יותר נוח אוטומט ואין לו *** עכשיו להתחיל עם ההילוכים אז למה לא? ואם נגיד שאני כבר מסודר עם אוטו אוטומט?

פורסם

גם זה שאתה מסודר עם אוטומט, לך תדע אולי פעם תצאו כמה חברים לשתות ופתאום הנהג שלכם שתה יותר מדי ולא מסוגל לנהוג, ובום נתקעתם שרק אתה מספיק פיכח בשביל לנהוג. ואין לך רשיון לידני אז א' אתה לא יודע איך נוהגים על ידני ו ב' אסור לך לנהוג על ידני אם עשית על אוטומט.

עדיף לעשות ידני וזהו, אין מה לעשות החיים לא תמיד מאירים פנים.... :kopfpatsch:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים