פורסם 2006 במרץ 2719 שנים בעת גלישה באינטרנט, כאשר לוחצים על קישור (או ע"י הקלדת כתובת), ברוב המקרים (80% הייתי אומר) מקבלים דף שגיאה: השרת/דף המבוקש לא נמצא. זה קורה גם כאשר אתה גולש לדף חדש באותו אתר.מה שמוזר: בדפדפן מקישים F5 (רענון) ארבע חמש פעמים ופתאום הדף כן מגיע, כמעט תמיד.דרך אגב, אין שום בעייה ב-Outlook.מה זה יכול להיות? מישהו נתקל בדבר כזה? איך לבדוק (קשה לי להשיג מודם רשת אחר לבדיקות)? (בזק לא יודעים מחייהם, מה עוד שלא תומכים במודם מקונפג.)
פורסם 2006 במרץ 2719 שנים מחבר זה קורה רוב הזמן (80%). אין תוכנות שיתוף קבצים, ואין גם תוכנות IM ברקע.אתמול חיברתי מחשב אחר והתופעה חזרה.
פורסם 2006 במרץ 2719 שנים אם יש לך מודם מקונפג, נסה לראות האם אתה יכול להכניס לתוכו כתובות שרתי DNS של ספק האינטרנט שלך..סביר להניח שזה יעזור...
פורסם 2006 במרץ 2719 שנים מחבר אם יש לך מודם מקונפג, נסה לראות האם אתה יכול להכניס לתוכו כתובות שרתי DNS של ספק האינטרנט שלך..סביר להניח שזה יעזור...וואלה. לא ידעתי שזה אפשרי. אם כן - זה נשמע לי נכון.איך עושים?
פורסם 2006 במרץ 2719 שנים מחבר לא רלוונטי. חיברתי מחשב חדש נקי, ואותה תופעה.מישהו יודע איך ואיפה מגדירים כתובת של שרת DNS של ספק האינטרנט במודם מקונפג מסוג סמסונג ADSL של בזק (הכחול)?
פורסם 2006 במרץ 2919 שנים מחבר נכנסים למסך קינפוג של המודם (10.0.0.2 באינטרנט אקספלורר + סיסמא).בוחרים בתפריט DSN, ומשנים את בחירת Proxy Servers:משנים אופציה ל-"Auto-discovery of proxy servers"(בהוראות שמצאתי בפורומים שונים ממליצים על "Auto-discovery or User-defined Proxy servers".שומרים ומאתחלים את המודם ו... גלוש לשלום המפתחות בפנים.תודה למנסים לעזור ובהצלחה למי שפעם יזדקק לטיפ הזה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.