פורסם 2002 בספטמבר 1723 שנים אנשים פה הולכים לאהוב אותי על זה. ;D בקובץ ut2003.ini שבתיקיית system תערכו תחת [D3DDrv.D3DRenderDevice] את השורה שרשום בה ReduceMouseLag=True ותחליפו את הערך ל False. התוצאה: כ 10- 20 יותר FPS אבל בחלק מהמקרים זה גורם לתנועה אי חלקה של העכבר ומה שנקרא mouse lag ברשת. ודווקא לחלק מהאנשים מרגישים שהעכבר דווקא נהיה יותר מדוייק... תנסו, תגיבו. נ.ב: זה לא ישפיע על benchmark.exe כי הוא משתמש ב ini משל עצמו. ובשביל לראות את\ קצב הפריימים תלחצו על TAB או ~ ותרשמו stat fps. בבקשה :-*
פורסם 2002 בספטמבר 1723 שנים מחבר שיט שיט שיט שיט שיט!!! :bash: :AR15: :AR15: קצב הפריימים שלי עלה באיזה 30 FPS :o אבל יש איחור בתגובה של העכבר לתזוזה וזה ממש מעצבן... בעסה לי גדולה מאד. :-\ אני מקווה שלכם היה יותר מזל ממני.. :-X
פורסם 2002 בספטמבר 1723 שנים אתה גם יכול לעשות שהמשחק יעבוד בOpen GL ואז המשחק עובד יותר חלקת עושים את זה ככהת קודם תיכנס לקובץ UT2003.ini ואז לך לאיפה שכתוב [Engine.Engine]RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDeviceעכשיו תוריד את ה ; מאיפה שכתוב OPENGL.DRV.... ותשים אותו איפה שכתוב D3DDrv.... בסוף של השורה, זה אמור להיראות ככה:[Engine.Engine];RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice;RenderDevice=Engine.NullRenderDeviceRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDeviceעכשיו לך לאיפה שכתוב [OPENGL....] ותעתיק את זה:[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]DetailTextures=TrueHighDetailActors=FalseSuperHighDetailActors=FalseUsePrecaching=TrueUseCompressedLightmaps=TrueUseTrilinear=TrueUseStencil=TrueMaxTextureUnits=8VARSize=20DetailTexMipBias=0.000000Use16bitTextures=FalseUse16bit=FalseDescFlags=0Description=עכשיו אם יש לך יותר מ256MB זיכרון לך לפה ותשנה את ה Cache... ל256 או 512:[Engine.GameEngine]CacheSizeMegs=256או[Engine.GameEngine]CacheSizeMegs=512
פורסם 2002 בספטמבר 1723 שנים עזר!45 פריימים לשניה בממוצא במקום 24... העכבר טיפה לאגי.. ממש טיפה, אבל נתגבר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.