פורסם 2006 במרץ 2219 שנים link=topic=172274.msg1473398#msg1473398 date=1143033358]אלי עשה לי רק את החיזוקים של המנוע, את השאר עשיתי לבד ( עם עזרה של חבר) כן, לכל רכב טורבו יש ווסטגייד ( כמו בתמונה) מה ההבדל בין ווסטגייד ברז ובוסט ?ומה כול אחד אמור לעשות ? אף פעם לא שמעתי על כזה חלק :-[ וכיצד אתה מעלה את הגדישה ? אתה צריך ראסמי להתעסק מכאנית או כפתור קטן וזהו ? ובקשר ללחץ אויר : תמיד אורמים לבדוק לחץ אויר על צמיג קר כי יש שינוי בטמפ' של הצמיג שמשפיע על לחץ האויר שבו ....... אפשר הסברון קטן לזה .......????!!
פורסם 2006 במרץ 2319 שנים NOS מובן מאליו שכל רכב מוגדש בא עם ווסטגייד.והרוב בארץ מעדיפים לנסוע ככה ולא להשקיע מחיר בבוסט קונטרולר.ההבדל ביין ברכז לבוסט קונטרולר, הוא שברז זה רכיב מכאני שעל ידי סיבוב שלו אתה משנה את הגדישה.בעוד שבוסט קונטרולר זה מין מכשיר קטן שנמצא בתא הנהג ואתה משנה את הגדישה דרכו דיגיטלית,הוא מראה לך גם עוד מאפיינים ויש בו כל מיני שטויות.להעלות גדישה בסך הכל משחקים עם הווסטגייד, זה לא פעולה מכאנית מסובכת.קצת לא ניסחת את עצמך טוב... בכל מקרה אויר חם פחות דחוס ואויר קר הוא יותר אז כנראה משהו שקשור לזהלמרות שעד כמה הצמיג מתחמם ... אפשר לחשוב.
פורסם 2006 במרץ 2319 שנים ובקשר ללחץ אויר : תמיד אורמים לבדוק לחץ אויר על צמיג קר כי יש שינוי בטמפ' של הצמיג שמשפיע על לחץ האויר שבו ....... אפשר הסברון קטן לזה .......????!!כשהצמיג חם הוא מתרחב, ומקטין את הלחץ בתוכו.
פורסם 2006 במרץ 2319 שנים NOS מובן מאליו שכל רכב מוגדש בא עם ווסטגייד.והרוב בארץ מעדיפים לנסוע ככה ולא להשקיע מחיר בבוסט קונטרולר.אמממ גם אני לא מת על בוסט קונטרול , אני מעדיף לעשות "עבודה שחורה" מתחת למכסה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.