עבור לתוכן

המכונית המהירה בעולם (כנראה), תמונות ראשונות

Featured Replies

פורסם

אתה באמת לא קלטת שכל המירוצים הללו מבוימים ומתוכננים אה?

חוץ מזה שאם לג'יימס היה רישיון לילה אז הם היו מנצחים.

1. הם לא מזויפים

2. נכון, הם היו מנצחים בהרבה, אבל אתה שוכח שהוא לא לחץ על הגז בכלל עם הבוגאטי אז היה אפשר לעשות את זה גם עם פג'ו 205 :screwy:

  • תגובות 123
  • צפיות 10k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אתה באמת לא קלטת שכל המירוצים הללו מבוימים ומתוכננים אה?

חוץ מזה שאם לג'יימס היה רישיון לילה אז הם היו מנצחים.

גם "חומות של תקווה" היה מבוים ונהנתי ממנו ...

פורסם

1. הם לא מזויפים

2. נכון, הם היו מנצחים בהרבה, אבל אתה שוכח שהוא לא לחץ על הגז בכלל עם הבוגאטי אז היה אפשר לעשות את זה גם עם פג'ו 205 :screwy:

ממש לא מזויף, מוזר שמכונית צילום מספיקה לעקוב אחרי מכוניות על.

פורסם

יש להם בין 10 ל 15 מכוניות צילום מפוזרות בדרך

פורסם

כשהם התחרו לאוסלו הוא נסע על 280 וצילמו אותו...

חוצמזה יכול להיות שהם עושים צילומים אח"כ...

פורסם

יש להם בין 10 ל 15 מכוניות צילום מפוזרות בדרך

נו ברור :kopfpatsch:

צא מהסרט, ג'רמי כופה את הדעות שלו על כולם ואתה מהאלה שמאמינים לכל מה שיוצא לו מהפה.

פורסם

נו ברור :kopfpatsch:

מה הבעיה שלך?
פורסם
  • מחבר

בואו לא נתווכח על שיטות הצילום של טופ גיר.

סתם ינעלו את הנושא.

פורסם

היא מזכירה מאוד מקדימה את המקלארן F1

פורסם

יחס ההספק משקל נוטה לטובת הCCX ולא בהפרש זניח...

כמו כן קוניגסג הוכיחו בעבר שהם עומדים מאחורי ההצהרות שלהם הCCR אכן עמדה בהצהרות החברה וקבעה שיאי מהירות למכונית בייצור סידרתי(עד כמה שאפשר לכנות כזה דבר ייצור סידרתי...).

אני חושב ששוב קוניגסג יעמדו מאחורי ההצהרות, ואכן הCCX תשאיר את הווירון מאחור (אכן ההבדל בין 407 קמ"ש ל408 קמ"ש הוא כול כך מורגש שהם פשוט ישברו את כול הכלים)

עוד משהו אנשים תפסיקו לדקלם ולתאר פרקים מטופגיר, כתב פה אחד על האופל אסטרה פשוט תיאר בדקדוק את מה שעשו לה בטופ גיר(הנהיגה בלי ידיים על ההגה).

זה פשוט מעצבן ומשגע שהפכתם את טופ גיר לאיזה אנציקלופדיה לכלי רכב שעליה אפשר להתבסס ולהנחית טענות בלי שיהיו עליהן וויכוח.

פורסם

פרקש.

ח"ח

וכן, טופ גייר מזוייף יותר מקרב בWWF, וAMG אתה הבן אדם הראשון ששמעתי שמאמין שטיול של מכוניט וטיול של מטוס\ספינה\רכבת\מטוס מסחרי באמת יכל להגמר כל פעם בהפרש מפגר של דקה, אם אני לא טועה היה פעם שהם רצו ביחד לקוו הסיום ברגל ....כן, נכון :lol:

בחזרה לדיון- CCX. עזבו הכי מהירה, זה נתון כל כך מפגר ולא משמעותי, שתכלס לא אמור לעניין אף אחד.

היא הכי יפה, וזה מה שחשוב, ותהיה לה תאוצה שיכולה לעקור שיניים ויהיה לה כוח מטורף, בסביבות ה 900+ כ"ס אני מנייח.

אבל הנתון הכי חשוב, הוא הנאה, משהו שאנחנו בחיים לא נדע, אני מנייח :).

בקשר ליופי, הפנסים החדים שהוסיפו לה נראים כל כך הרבה יותר טוב מהריבועים הישנים של הR... בכלל נCCR הבעיה העיקרית לדעתי היתה שהפרונט שלה היה ממש מרובע, לעומת כל שאר הרכב שהוא עגלגל וחלק, עכשיו הם תיקנו את זה עם זוויות יותר עגולות ופנסים, עכשיו היא מושלמת. למרות שהיתי משנה את הפתח יניקה בצד, הוא חד מדי, אבל בקטנה (:

אגב אם הלמבו זה דלתות פרפר, והמרצ' זה שחף, מה זה קוהניגסג?

הם נפתחות מגניב כמו איזה רובוטריק :smile1:

פורסם

תראו לאן הגענו, מכוניות עם 800-1000 כוח סוס :o

אז בטח בעוד 10 שנים יהיו מכוניות עם 2000-2500 כוח ובמשקל זעיר

זה גורם ל360 כוח שלי להיראות ככה קטן :'( >:(

פורסם

אז בטח בעוד 10 שנים יהיו מכוניות עם 2000-2500 כוח ובמשקל זעיר

אני דווקא חושב שהעתיד הולך להיות מאוד מדכא מאוד עבור כלל חובבי ההגה.

פורסם

360 כ"ס = האסתי שיש לך בחתימה? לא נשמע הגיוני..

פורסם

אגב אם הלמבו זה דלתות פרפר, והמרצ' זה שחף, מה זה קוהניגסג?

הם נפתחות מגניב כמו איזה רובוטריק :smile1:

למבו זה דלתות מספריים.

murcielago.jpg

לקניגסג צריך להגדיר את אופן הפתיחה מחדש.

ccr_sideopen.jpg

אני דווקא חושב שהעתיד הולך להיות מאוד מדכא מאוד עבור כלל חובבי ההגה.

נכון :'(

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים