עבור לתוכן

פרסמו דרישות המערכת לUT 2007

Featured Replies

פורסם

מה שאני רואה זו מגמה מדאיגה, כשבמקום לחשוב על תוכנה יעילה יותר (שלוקח יותר משאבים וזמן לפתח) מעדיפים לשחרר חומרה חזקה יותר(עוד מעבדים, כרטיסים יעודיים וכד)השלב הבא יהיה מעבד לAI ומה אחריו? מעבדי מזג אויר?

בדיוק, אם זה ימשיך ככה, בעתיד אנחנו עוד נצטרך לקנות כרטיס פיזיקה לPCI\PCIE בשביל להפעיל משחק שדורש פיזקה מסויימת עוד יפתחו טכנולוגיה מסויימת בסגנון SLI בשביל כרטיס פיזיקה :screwy:

  • תגובות 62
  • צפיות 4.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

זה נקרא התקדמות, חומרה יותר חזקה=משחקים יותר יפים (לא טובים, יפים :) ).

אם רוצים להתקדם צריך לקדם גם את החומרה ביחד עם התוכנה, אי אפשר רק ליעל וליעל וליעל את התוכנה כך שנוכל להריץ את אנריל 07 על GF6200 עם 16AA

.החומרה חייבת להתקדם עם התוכנה, לפעמים צרכים פריצת דרך, כמו רכיב חדש. כי ליעל את התוכנה שתפעל בלי הרכיב יהיה מסובך מדי, יקר מדי ויקח הרבה יותר זמן.

עד לפני כמה שנים לא היה תמיכה בסראונד בכרטיסי OBת היום לכולם יש.

פעם הינו צריכים גם צורב CD וגם כונן שיקרא DVD במחשב, היום הם באים בקומבו.

אולי אותו דבר יהיה גם עם הפיזיקה, שבבי פיזיקה יותקנו OB על הלוחות או על הכטיסי מסך.

מי יודע, בינתיים אין סיבה לראות את זה כמגמה שלילית.

אם יש מגמה שלילית העסק הזה זה התוכנה הגרפית עצמה, המשחקים מתקדמים מהר מדי בשביל החומרה היום, זה לא הגיוני שצריך לקנות כל שנתיים שלוש כרטיס בשביל לשחק במחשב.

פורסם

אם יש מגמה שלילית העסק הזה זה התוכנה הגרפית עצמה, המשחקים מתקדמים מהר מדי בשביל החומרה היום, זה לא הגיוני שצריך לקנות כל שנתיים שלוש כרטיס בשביל לשחק במחשב.

ומה אתה חושב שהפתרון לזה?

פורסם

ומה אתה חושב שהפתרון לזה?

הפיתרון זה שמחשבים יהיו כמו קונסולות ויוחלפו פעם ב4-5 שנים

אבל זה לא מציאותי

פורסם

אתה יודע כמה חישובים צריך לעשות בשביל להגיע לרמת גרפיקה כזאת בזמן אמת?

ואתה יודע שהרבה יותר קל להשתמש בחומרה חזקה מאשר לנסות לייעל עוד טיפה את האלגוריתם (שעולה הרבה יותר בשבילם), מה עוד שזה לא יעזור באופן היסטרי.

להיפך, ההתקדמות הכי גדולה בגרפיקה היא מאלגורתימים טובים יותר, ולא מההתקמות בכוח העיבוד

פורסם

לא אמרתי שההתקדמות נובעת משיפור בכח העיבוד, אבל עקב ההתקדמות צריך יותר כח עיבוד כדי להציג את המשחק בצורה שהיא ריאלית (כלומר חלקה מספיק כדי לשחק).

פורסם

אני חושב כמו TeaTime ואני מוסיף

תיקחו מישחק כמו שיש לי בחתימה לדוגמה המישחק הזה יצא לSNES בזמנו-מכשיר ה16 ביט של נינטנדו

ומציג גרפיקה שאפילו להיום נחשבת לטובה

הם הצליחו לעשות את זה בעזרת הרבה מאוד עבודה (היה גם ציפ בקלטת אבל הSNES +ציפ עדין הרבה יותר חלש מכל מחשב או קונסולה היום)

בנוגע לתלת מימד ופיזיקה-יש גירסה אפילו לXBOX1 של HL2 והיא קיבלה ציון מאוד טוב(על תצפו לגרפיקה של מחשב חזק)

וגם במחשב HL2 יכול לרוץ באופן שחיק גם על גיפה5200 וזה מוכיח שאפשר להגיע לתוצאות מאוד טובות דרך תוכנה ולא חיבים להתקדם

כל הזמן רק דרך חומרה

למפתחים יש כל מיני "תרגילים" לנצל תחומרה הנוכחית בצורה הרבה יותר טובה אבל לצערי הרבה פעמים הם בוחרים ללכת בדרך היותר קלה

ולהקפיץ תדרישות מערכת(במחשב לא בקונסולות כמובן)

פורסם

רק אל תשכח את פער הרזולוציות! + השימוש השונה בשיירדים למינהם שלעיתים עשו בהם שימוש מועט יותר בקונסולות.

פורסם

הנקודה היא שהשיפור הרציני בגרפיקה בה מגרסאת שיידרים יותר מתקדמת (כלומר שיפור באלגוריתמים) ולא מהשיפור בעוצמה

ולראיה התקדמות הגרפית בתוך דור DX לבין ההתקדמות בהתחלפות דור DX

פורסם

נו, נכון, אבל חישובים בחומרה לעולם יהיו יותר מהירים מאשר חישובים באופן "ידני".

ראה דוגמא הMMX.

אותו דבר עם השיידרים, עצם התמיכה של הכרטיסים הגרפיים בפקודות מאפשת מהירות חישוב הרבה יותר גבוהה.

פורסם

אני חושב שההפרדה שלך בין חומרה לתוכנה היא ממש לא מדוייקת. אז נכון, שיידרים זה תוכהנ, אבל אתה צריך את החומרה המתאימה שתדע לטפל בה, נכון? כמו שיש כרטיסים שלא תומכים בDIRECTX9.

המפתחים מפתחים חומרה ותוכנה שיילכו ביחד, זה לא אחד על חשבון השני. אז במקרה של המעבד הפיסיקלי הזה, אני בטוח שיש לו תוכנה ספציפית אליו שמפתחי משחקים ייצטרכו להוסיף. זה הכל הולך יד ביד, להסתכל רק על אספקט אחד זה פשוט לא נכון.

פורסם

זה בדיוק מה שהתכוונתי, יכולים לפתח אלגוריתם ופקודות מהיום למחר, אבל בדיוק כמו עם הMMX, עד שלא תיהיה לך חומרה שתנצל את הפקודות הללו, זה לא יהיה יותר משורת קוד ריקה מתוכן.

פורסם

זה בדיוק מה שהתכוונתי, יכולים לפתח אלגוריתם ופקודות מהיום למחר, אבל בדיוק כמו עם הMMX, עד שלא תיהיה לך חומרה שתנצל את הפקודות הללו, זה לא יהיה יותר משורת קוד ריקה מתוכן.

הבעיה שהרבה פעמים לא מנצלים באופן מלא חומרה קימת וקופצים ישר לחומרה יותר ויותר חזקה

פורסם

הבעיה שהרבה פעמים לא מנצלים באופן מלא חומרה קימת וקופצים ישר לחומרה יותר ויותר חזקה

זה שמפתחים חומרה חדשה בכלל לא אומר שהיא אי פעם תכנס לייצור ותהיה פרקטית. אם תחפש קצת, אתה תראה שפרסמתי חדשה שפיתחו לייזר אולטרה סגול שיכולים לצרוב איתו דיסקים בגודל של 500GB. חודש אחרי זה הכריזו שגונזים את התוכנית הזאת, כי לייצר דיסק אחד יעלה בערך 200$. כמובן שזה לא ממש רלוונטי לענייננו, אבל הנקודה שלי היא שבין פיתוחי טכנולוגיה, לטכנולוגיה מעשית יש תמיד פער.

פורסם

אתם מפספסים את הנקודה

כל משחקי דור הDX9A רצים בצורה חלקה על רדאון9700 הכרטיס הראשון שיצא עם SM2.0

כל משחקי דור הDX9C רצים בצורה חלקה על G6800 הכרטיס הראשון שיצא עם SM3.0

כל דורות הביניים רק הציגו פריים רייט גבוה יותר ופילטרים טובים יותר

שום שיפור אמיתי, שלדעתי היה מושג אם מפתחי התוכנה היו משקיעים יותר ביעול הקוד מאשר בלזרוק אותו לשוק בידיעה שכרטיסי העתיד יציגו שיפור (ולראה היכולת להציג אותם משחקים על אקס בוקס, אז נכון שברזולוציה נמוכה יותר אבל בחיים לא הייתם חושבים שסלרון 733 עם ג'יפורס 3 יריץ את זה)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים