צריך עזרה בהגדרות רשת עקב בניית רשת ביתית ( ראוטר DI-604 ). - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה בהגדרות רשת עקב בניית רשת ביתית ( ראוטר DI-604 ).


Goldenaxe

Recommended Posts

שלום.

השבוע קניתי ראוטר ( D-Link DI604 ) ובניתי ביתית בין שני המחשבים בבית. ולצערי . . . למרות שהרשת הביתית עובדת מצויין אני נבעט (מנותק) מהאינטרנט כל חמש דקות בדיוק! בניסיון לברר מה הבעיה עם 012 התמיכה שלהם טוענת שהם לא תומכים ברשתות שלא נבנו על ידם ( כלומר שלא שלמו להם כסף !! ) ואם אני רוצה תמיכה זה במחיר של 49 ש"ח לתמיכה חד פעמית או 39 ש"ח לחודש לתמיכה שנתית . .

ההגדרות של הראוטר מתאימות להגדרות הישנות שהיו לי בחיבור המקורי. חיבור כבלים של 1.5 M דרך 012, חיבור של PPTP, ל DNS 212.199.26.28. כאשר לפי דעתי הניתוק הוא מכוון מצד הספקים ( לא יודע 012 או הוט ) , או על מנת שאני ישלם את התמיכה (או מה שלא יהיה ברשתות) או בגלל איזה שהוא פרוטוקול שהראוטר חוסם. *כמובן שזה כרגע רק בגדר ניחושים.

כיוון שאין לי ממש כוונה לשלם להם עוד כסף על כלום ( אלה אם כן לא תהייה בריירה אחרת ואז אני גם יהיה אלים . . :P), אודה מאוד למי שיש לו רעיון/פיתרון, כאשר האופציה של לעבור חברה/ספק לא ממש קיימת עקב התחייבות .... (דופקים אותך עד הסוף !).

בייאוש רב ותודה מראש

אופיר. (כמו כן אני יכול להעלות את הסוף של ה LOG שנותן הראוטר ברגע הניתוק . . .אם אתם חושבים שזה יעזור לכם לגלות את הבעיה .)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפרסם בקשה את ה LOG זה תמיד יכול לעזור...

הראוטר שלך קורס האם אתה משתמש "כבד" באינטרנט כלומר תוכנה P2P או משחק רשת

יכול להיות שהראוטר לא יכול להחזיק את 1.5 האם בדקת שהראוטר מתאים למהיריות של הרשת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...