עבור לתוכן

שאלה בקשר לנתב של Edimax ..

Featured Replies

פורסם

אממ היום התקינו לי טכנאים של 013 רשת אלחוטית עם נתב של Edimax + כרטיס רשת אלחוטי ..

קיצר הטכנאי שהיה פה נכנס לכתובת 192.168.2.1 כדי לשנות כל מיני הגדרות .. אממ אחרי שהוא שינה הכל הוא החליף את הסיסמא של הגישה ..

עכשיו כדי לפתוח פורטים אני צריך להכנס לשם, הבעיה שאת הסיסמא אנלא ממש יודע .. כאילו רק את ה6 ספרות הראשונות אני יודע שזה המס' לקוח שלי ..

הסיסמא עצמה היא 8 ספרות - אין לי מושג מה ה2 האחרונות ..

התקשרתי לתמיכה טכנית של 013 כדי שיתנו לי את הסיסמא - והם טוענים שהם נותנים את הסיסמא רק במקרה שחותמים על טופס מיוחד שמסיר את האחריות,

מעצבן !@# :bash:

כל פעם להתקשר אליהם בשביל לפתוח פורט מסכן ?!

אין שום דרך לאפס את הסיסמא שתחזור להיות 1234 כמו בהתחלה ?

תודה רבה מראש ..

פורסם

גם אם יש, אתה מבין שאתה תאבד את כל האחריות על המכשיר בגלל זה? תחשוב טוב אם זה שווה לך.

אמור להיות כפתור קטן מאחורה שאם תלחץ עליו כמה שניות יאפס את כל ההגדרות (גם את הגדרות הרשת שלך). שוב פעם, תחשוב טוב אם זה כדאי לך, וכמובן שזה על אחריותך בלבד.

פורסם

נראה ממש ביזיון. לא לאפשר ללקוח לשנות הגדרות במוצר שהוא עצמו רכש? יש תקדים בעניין הזה, כאשר חנות מחשבים הדביקה מדבקה שתיקרע ברגע שיפתח מארז המחשב. הלקוח הוסיף כרטיס אלחוטי באופן עצמאי. לאחר כחצי שנה , הדיסק הקשיח חדל לעבוד. חנות המחשבים טענה, שבכך שהוסר מכסה המארז, אין אחריות וסרבה להחליפו. הלקוח, שבמקרה היה איש מחשבים מדופלם, תבע את החנות וגם זכה. אני לא הייתי מוותר ל-013 בשום פנים ואופן! השינויים שאתה מבקש לעשות הנם לגיטימיים ואינם פוגעים בתיפקודו של הנתב. במידה ותפרק את הנתב, אז כן אתה בבעיה. לתכלס : אני חושב שאתה יכול לאפס אותו בשקט, תמיד יהיו כאן חברה שיוכלו לעזור לך. בהצלחה!

פורסם

ברור שזה לא בעיה לבדר את הראוטר לבד. אבל הוא כבר שילם להם סכום, ובסכום הזה כלולה אחריות. אז לעשות משהו שיימנע את האחריות זה כמו לזרוק כסף לפח, וזה צריך להיות שיקול שלו בלבד. כמובן שנעזור כאן בכל דבר שהוא יהיה צריך, אבל אולי מחר תהיה לו תקלה פיזית בראוטר והם יגידו לו ללכת לחפש את עצמו. לא לכל אחד יש כוח ללכת לבית משפט על דברים כאלה.

פורסם
  • מחבר

קודם כל תודה רבה לכם על התגובות :xyxthumbs:

דבר שני, שניכם צודקים במידה כלשהי - אבל liiight שיכנעת אותי ;D

תאמת זה לא הכי מפריע לי שאין לי גישה לשם, פשוט רציתי את הסיסמא כדי שאחרי כל פירמוט או ריסטרט שאני יעשה לראוטר אני לא יצטרך להתקשר אליהם לתמיכה טכנית ושיתחילו להסביר לי ..

כי זה דיי מעצבן שאחרי כל פירמוט / ריסטרט לראוטר להתחיל להתקשר אליהם ולשמוע תכל ההסברים האלה שאני יודע לעשות תזה בעצמי בלי שום בעיה .. ועוד במיוחד שצריך לחכות שיענו לך קרוב לרבע שעה על הקו כמו מפגר :bash:

אבל שיהיה .. נשאיר את זה ככה כרגע ..

בכל אופן תודה רבה לשניכם :)

פורסם

מנסיון עבר שלי מול חברות אינטרנט ועבודה מול אחת הגדולות הסיבה העיקרית לחוסר ה"אחריות" על מוצר במידה וללקוח יש את הסיסמה היא אחריות על הפעולה ולא על האחריות הפיזית,

אם המוצר איננו תקין, האחריות צריכה להיות בתוקף אבל אי אפשר לדרוש מחברת האינטרנט לתת תמיכה אין סופית ללקוחות שלא יודעים מה הם עושים ומשנים הגדרות על ימין ועל שמאל ואז מתלוננים זה לא עובד לי

אם אתה יודע איך להפעיל את המוצר, מבחינת הגדרות אז תדבר איתם, תגיד שאתה מוכן לוותר על התמיכה ורק רוצה אחריות על תקינות ותאפס.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים