פורסם 2006 בינואר 3019 שנים אני חוזר להתאמן בתלת מימד והחלטתי על פרוייקט שיעבור ביןposer3dmaxpsסקיצה התחלתית:תגובות- חופשי חופשי לטוב ולרע [attachment deleted by admin]
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים פוטושופ לטקסטורות או לפוסט-אפקטס?ואם לפוסט, אז מה בדיוק אתה מתכוון לעשות עם מקס?
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים מחבר עדיין לא החלטתי לגבי הסצנה(רעיונות התקבלו בברכה)אבל מקס בעיקר לתחושת חלל(ולאימון כמובן) ואולי אלמנטים נוספיםפוטושופ בעיקר לפוסט(הדגשות ועיבוד סופי לתמונה)
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים אתה מצליח לייבא מ- poser למקס בצורה נורמלית?אני זוכר שכשניסיתי לעשות את זה (די מזמן) היו לא מעט בעיות עם החומרים וה- texture coordinates.
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים מחבר המודל די סטנדרטי(עדיין) וזה ממש לא בעיה גדולה לעשות ב poser בקשר לצבעים....זה בהחלט לא סגור הפיטמות עדיין לא עברו מיפוי
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים יפהאני לא נוגע בCHARACTER ANIMATION אבל אני מניח שזה לא הכי פשוט בארץאז יפה ח"ח על ההשקעה
פורסם 2006 בינואר 3019 שנים אני לא חושב שהוא מתכוון לעשות אנימציה לזה (לפחות לא במקס).זה גם עניין די כאוב ליצור bones לאובייקט מ- poser בגלל שהוא כבר hi-res.
פורסם 2006 בינואר 3119 שנים מחבר אני לא חושב שהוא מתכוון לעשות אנימציה לזה (לפחות לא במקס).זה גם עניין די כאוב ליצור bones לאובייקט מ- poser בגלל שהוא כבר hi-res.אני לא מתכוון לעשות אנימציה הפרוייקט הזה אבל הסבר נמק את הנ"ל בבקשה
פורסם 2006 בפברואר 119 שנים הדרך המקובלת היום ל- character animation היא ע"י שלד - כלומר היררכיה של עצמות, שכל control point ממופה לאחת או יותר מהעצמות (כג עצם מקבלת משקל עבור אותו control point)ככל שיש לך פחות control points לאובייקט, יותר קל להגדיר את המשקלים האלה.במקס (וגם במאיה ואני מניח שבכל תוכנת ל- character animation שעובדת עם meshes) אתה אמור לבנות מודל פשוט שבו יש קודקודים לפי האנימציה שאתה רוצה לאפשר (ולא דווקא כדי שהמודל ייראה חלק)את המודל הזה אתה מלביש על שלד, ואז אתה מפעיל עוד חלוקות על האובייקט. (meshsmooth במקס, smooth proxy במאיה)ככה יוצא שאתה יכול לשלוט בצורה מוצלחת על כל הקודקודים הרלוונטיים כדי לבצע פעולה (כמו להזיז יד למשל)ב- poser, בגלל שיש מספר מאוד גדול של קודקודים למודלים, זה ים של עבודה שחורה להצמיד אותו לשלד.
פורסם 2006 בפברואר 119 שנים מחבר אני חושב שיש אופציה ב POSER לעשות LOW-RESבכל מקרה לעשות אנימציה ראליסטית של גוף האדם(הליכה וכו') ב 3DMAX מצריך ידע עמוק ומקצועי כדי שזה יראהאמיתי ואמין בPOSER למרות הבעיתיות של הממשק זה פשוט יותר מבחינתי לפחות
פורסם 2006 בפברואר 119 שנים זהו, שבמקס (או יותר נכון ב- Character Studio) יש ריג מוכן (biped) שאחרי שמבינים מי נגד מי שם אפשר (לדוגמא) לסדר עקבות על הריצפה, והדמות שלך תעבור עליהן. או שאפשר פשוט לייבא Motion Capture של הליכה.אני לא חושב שאפשר לייצא מ- poser אנימציה למקס. זה בערך מה ששבר אותי לגבי poser (גם הממשק הפלצני משהו לא הועיל במיוחד לעניין)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.