עבור לתוכן

פרוייקט חדש בתלת מימד-סקיצה התחלתית

Featured Replies

פורסם

אני חוזר להתאמן בתלת מימד והחלטתי על פרוייקט שיעבור בין

poser

3dmax

ps

סקיצה התחלתית:

תגובות- חופשי חופשי לטוב ולרע

[attachment deleted by admin]

פורסם

יפה :)

פורסם

פוטושופ לטקסטורות או לפוסט-אפקטס?

ואם לפוסט, אז מה בדיוק אתה מתכוון לעשות עם מקס?

פורסם
  • מחבר

עדיין לא החלטתי לגבי הסצנה(רעיונות התקבלו בברכה)

אבל מקס בעיקר לתחושת חלל(ולאימון כמובן) ואולי אלמנטים נוספים

פוטושופ בעיקר לפוסט(הדגשות ועיבוד סופי לתמונה)

פורסם

אתה מצליח לייבא מ- poser למקס בצורה נורמלית?

אני זוכר שכשניסיתי לעשות את זה (די מזמן) היו לא מעט בעיות עם החומרים וה- texture coordinates.

פורסם
  • מחבר

כן זה היה בעייתי

בגירסה החדשה עדיין לא ניסיתי

פורסם

המודל יפה, הצבעים לא משהו (ומה הקטע עם הפטמות? :lol: )

פורסם
  • מחבר

המודל די סטנדרטי(עדיין) וזה ממש לא בעיה גדולה לעשות ב poser

בקשר לצבעים....זה בהחלט לא סגור

הפיטמות עדיין לא עברו מיפוי :smile1:

פורסם

יפה

אני לא נוגע בCHARACTER ANIMATION אבל אני מניח שזה לא הכי פשוט בארץ

אז יפה ח"ח על ההשקעה

פורסם

אני לא חושב שהוא מתכוון לעשות אנימציה לזה (לפחות לא במקס).

זה גם עניין די כאוב ליצור bones לאובייקט מ- poser בגלל שהוא כבר hi-res.

פורסם
  • מחבר

אני לא חושב שהוא מתכוון לעשות אנימציה לזה (לפחות לא במקס).

זה גם עניין די כאוב ליצור bones לאובייקט מ- poser בגלל שהוא כבר hi-res.

אני לא מתכוון לעשות אנימציה הפרוייקט הזה אבל הסבר נמק את הנ"ל בבקשה

פורסם

יפה.. :xyxthumbs:

פורסם

הדרך המקובלת היום ל- character animation היא ע"י שלד - כלומר היררכיה של עצמות, שכל control point ממופה לאחת או יותר מהעצמות (כג עצם מקבלת משקל עבור אותו control point)

ככל שיש לך פחות control points לאובייקט, יותר קל להגדיר את המשקלים האלה.

במקס (וגם במאיה ואני מניח שבכל תוכנת ל- character animation שעובדת עם meshes) אתה אמור לבנות מודל פשוט שבו יש קודקודים לפי האנימציה שאתה רוצה לאפשר (ולא דווקא כדי שהמודל ייראה חלק)

את המודל הזה אתה מלביש על שלד, ואז אתה מפעיל עוד חלוקות על האובייקט. (meshsmooth במקס, smooth proxy במאיה)

ככה יוצא שאתה יכול לשלוט בצורה מוצלחת על כל הקודקודים הרלוונטיים כדי לבצע פעולה (כמו להזיז יד למשל)

ב- poser, בגלל שיש מספר מאוד גדול של קודקודים למודלים, זה ים של עבודה שחורה להצמיד אותו לשלד.

פורסם
  • מחבר

אני חושב שיש אופציה ב POSER לעשות LOW-RES

בכל מקרה לעשות אנימציה ראליסטית של גוף האדם(הליכה וכו') ב 3DMAX מצריך ידע עמוק ומקצועי כדי שזה יראה

אמיתי ואמין

בPOSER למרות הבעיתיות של הממשק זה פשוט יותר מבחינתי לפחות

פורסם

זהו, שבמקס (או יותר נכון ב- Character Studio) יש ריג מוכן (biped) שאחרי שמבינים מי נגד מי שם אפשר (לדוגמא) לסדר עקבות על הריצפה, והדמות שלך תעבור עליהן. או שאפשר פשוט לייבא Motion Capture של הליכה.

אני לא חושב שאפשר לייצא מ- poser אנימציה למקס. זה בערך מה ששבר אותי לגבי poser (גם הממשק הפלצני משהו לא הועיל במיוחד לעניין)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים