מה כ"כ שונה אצל nVIDIA וATi? - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה כ"כ שונה אצל nVIDIA וATi?


Guarding angel

Recommended Posts

לא יכל להיות הבדל גדול במוצר.

הם מתחרות אחת בשנייה, הם לא יכולות לפנות כל אחת לכיוון שונה, כל עוד הם יהיו בתחרות כל הזמן הם ישארו דבוקים והמוצרים יהיו זהים משני הצדדים.

להבדיל נגיד מתעשיות אחרות, לדוגמה ששם יש מקום תמיד לחדשנות וגישות שונות ואופי שונה של המוצר, בתחום של רכיבים אלקטרונים השינוים והגישות השונות הם ברמה כל כך מינורית שהם כמעט ולא נראות לצרכן שקונה את המוצר בסופו של דבר, אולי בגלל זה אין גם יותר חברות בתחום הזה, כמו בתחום המעבדים, כי פשוט לחברה חדשה אין הרבה מה לשנות במוצר שיצדיק את הקיום שלה, זה שוק מאוד סגור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יכל להיות הבדל גדול במוצר.

הם מתחרות אחת בשנייה, הם לא יכולות לפנות כל אחת לכיוון שונה, כל עוד הם יהיו בתחרות כל הזמן הם ישארו דבוקים והמוצרים יהיו זהים משני הצדדים.

להבדיל נגיד מתעשיות אחרות, רכב לדוגמה ששם יש מקום תמיד לחדשנות וגישות שונות ואופי שונה של המוצר, בתחום של רכיבים אלקטרונים השינוים והגישות השונות הם ברמה כל כך מינורית שהם כמעט ולא נראות לצרכן שקונה את המוצר בסופו של דבר, אולי בגלל זה אין גם יותר חברות בתחום הזה, כמו בתחום המעבדים, כי פשוט לחברה חדשה אין הרבה מה לשנות במוצר שיצדיק את הקיום שלה, זה שוק מאוד סגור.

אני חושב שמפסיקים ליסתכל בזכוכית מגדלת על כל פרים ועל כל פילטר קטן

אין באמת הרבה הבדלים בכרטיסים מאותו דרג של 2 החברות

מה שיש זה הבדלים במחירים וביגלל זה יש כרטיסים מישתלמים יותר ופחות

קחו לדוגמה ת7800 נגד ה1900 2 הכרטיסים כל כך חזקים שגימר נורמלי לא יבחין באף אבדל שהוא משחק

מי שיבדיל זה אלה שעושים בנצמרקים ומיסתכלים בזכוכית מגדלת על כל דבר

אני חושב שהשאלה כן רלוונתית!

אני אמנם לא ניסיתי לנתח את הנושא אבל ברור שיש קווים כללים שאפשר לפרט. כמו למשל ש ATI מתמחה יותר ב openGL לעומת שמתמחה יותר ב direct-x

לכל חברה יש גישה שונה לפתור את אותה הבעיה

עכשיו אתם מתחילים לענות על השאלה...

כאלו תשובות צריכות להיות ולא כמו "ספאם" ו"נושא לא קשור"\"אין פואנטה"

אם אתם לא רוצים לענות אל תענו...

ובבקשה תשארו על הנושא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד הבדל שרובם פה יודעים אבל משום מה לא מציינים.

בעוד ש הולכת בגישה של לדחוף כמה שיותר צינורות עיבוד (24 כיום), ati מנסה לנצל יותר את צינורות העיבוד הקיימים ולמשל לדחוף על כל צינור כזה יותר shader processors (כיום 3).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...