ATI עושה צחוק מ NVIDIA עם ה X1K - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ATI עושה צחוק מ NVIDIA עם ה X1K


lmlm

Recommended Posts

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא יודע למה אתה טוענים שATI מפגרים בכרטיסים....היא בעלת הכרטיס הכי חזק כיום בשוק X1900XT ....ועדיין לא ראיתי תשובה של .

שתי החברות נימצאות באותה נקודה כיום אף אחת מהם לא ממש מפגרת אחרי השנייה עוד חודש יצא תשובה של וחודש שאחריו תצא תשובה של ATI....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח.... דיון מצחיק

זה כמו להשוות למי יש יותר גדול .

הרי הרוב בגדול לא יילך לקנות כרטיס כזה . ורק שתידעו שעם ספינות הדגל שוקעים יותר מהר . ( כי זה יקר )

לא שווה להשקיע 600 $ שבארץ זה אומר כפול 2 כדי לקנות כרטיס כזה מוגזם ,אלא עם כן אתה מחובר באינפוזיה למחשב שלך ויש לך שלל משחקים שלא נמאס לך

ואתה משחק 24/7 .

אז יופי ATI כרגע מציעים כרטיס יותר חזק עוד חודש NVIDIA יעשו זאת

ועוד חצי שנה תצחק על כולם על DX 10.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

חברים, אם הייתם קוראים באתרי הסקירות את ה preview אז הייתם מגלים שכיום החברות שמיצרות מנסות לייצר מוצר שהוא גם תקף להיום וגם יעבוד בעתיד.

הגישה שati נקטה היא פשוט שונה מהגישה המסורתית של המתחרה מפני ש ati מאמינים שאנחנו לא צריכים 32 texture בכל מחזור אלא 48 פיקסלים

וזאת מפני שמשחקים יותר ויותר משתמשים באפקטים של הצללות ובצורה מסובכת יותר.

nvidia לוקחת את ati רק במנועים של משחקים שהאפרציות של ההצללות לא אינטנסיבי ושימו לב לשמשל בfear וב cod2 שבהם השימוש ב48 הפיקסלים הוא פשוט נדרש ובאמת נוידיה נמצאת מאחורה .

לסיכום אני חושב ששתי הגישות יפות וטובות. הגישה שתנצח תלוייה במתכנתי המשחקים אבל אם אנחנו מסתכלים אחורה בזמן אנחנו מגלים שנעשה שימוש בהצללות יותר ויותר כל שנה לעומת שימוש מסיבי בטקסטורות אז תעשו את החשבון לבד. :yelclap::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

חברים, אם הייתם קוראים באתרי הסקירות את ה preview אז הייתם מגלים שכיום החברות שמיצרות מנסות לייצר מוצר שהוא גם תקף להיום וגם יעבוד בעתיד.

הגישה שati נקטה היא פשוט שונה מהגישה המסורתית של המתחרה מפני ש ati מאמינים שאנחנו לא צריכים 32 texture בכל מחזור אלא 48 פיקסלים

וזאת מפני שמשחקים יותר ויותר משתמשים באפקטים של הצללות ובצורה מסובכת יותר.

nvidia לוקחת את ati רק במנועים של משחקים שהאפרציות של ההצללות לא אינטנסיבי ושימו לב לשמשל בfear וב cod2 שבהם השימוש ב48 הפיקסלים הוא פשוט נדרש ובאמת נוידיה נמצאת מאחורה .

לסיכום אני חושב ששתי הגישות יפות וטובות. הגישה שתנצח תלוייה במתכנתי המשחקים אבל אם אנחנו מסתכלים אחורה בזמן אנחנו מגלים שנעשה שימוש בהצללות יותר ויותר כל שנה לעומת שימוש מסיסי בטקסטורות אז תעשו את החשבון לבד. :yelclap::xyxthumbs:

כל מילה זהב..

:yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...