פורסם 2006 בינואר 2619 שנים אני לא יודע למה אתה טוענים שATI מפגרים בכרטיסים....היא בעלת הכרטיס הכי חזק כיום בשוק X1900XT ....ועדיין לא ראיתי תשובה של NVIDIA.שתי החברות נימצאות באותה נקודה כיום אף אחת מהם לא ממש מפגרת אחרי השנייה עוד חודש יצא תשובה של NVIDIA וחודש שאחריו תצא תשובה של ATI....
פורסם 2006 בינואר 2619 שנים חחח.... דיון מצחיק זה כמו להשוות למי יש יותר גדול .הרי הרוב בגדול לא יילך לקנות כרטיס כזה . ורק שתידעו שעם ספינות הדגל שוקעים יותר מהר . ( כי זה יקר )לא שווה להשקיע 600 $ שבארץ זה אומר כפול 2 כדי לקנות כרטיס כזה מוגזם ,אלא עם כן אתה מחובר באינפוזיה למחשב שלך ויש לך שלל משחקים שלא נמאס לך ואתה משחק 24/7 .אז יופי ATI כרגע מציעים כרטיס יותר חזק עוד חודש NVIDIA יעשו זאת ועוד חצי שנה MICROSOFT תצחק על כולם על DX 10.0
פורסם 2006 בינואר 2619 שנים שלום לכולם חברים, אם הייתם קוראים באתרי הסקירות את ה preview אז הייתם מגלים שכיום החברות שמיצרות כרטיסי מסך מנסות לייצר מוצר שהוא גם תקף להיום וגם יעבוד בעתיד. הגישה שati נקטה היא פשוט שונה מהגישה המסורתית של המתחרה מפני ש ati מאמינים שאנחנו לא צריכים 32 texture בכל מחזור אלא 48 פיקסלים וזאת מפני שמשחקים יותר ויותר משתמשים באפקטים של הצללות ובצורה מסובכת יותר. nvidia לוקחת את ati רק במנועים של משחקים שהאפרציות של ההצללות לא אינטנסיבי ושימו לב לשמשל בfear וב cod2 שבהם השימוש ב48 הפיקסלים הוא פשוט נדרש ובאמת נוידיה נמצאת מאחורה . לסיכום אני חושב ששתי הגישות יפות וטובות. הגישה שתנצח תלוייה במתכנתי המשחקים אבל אם אנחנו מסתכלים אחורה בזמן אנחנו מגלים שנעשה שימוש בהצללות יותר ויותר כל שנה לעומת שימוש מסיבי בטקסטורות אז תעשו את החשבון לבד.
פורסם 2006 בינואר 2619 שנים מחבר שלום לכולם חברים, אם הייתם קוראים באתרי הסקירות את ה preview אז הייתם מגלים שכיום החברות שמיצרות כרטיסי מסך מנסות לייצר מוצר שהוא גם תקף להיום וגם יעבוד בעתיד. הגישה שati נקטה היא פשוט שונה מהגישה המסורתית של המתחרה מפני ש ati מאמינים שאנחנו לא צריכים 32 texture בכל מחזור אלא 48 פיקסלים וזאת מפני שמשחקים יותר ויותר משתמשים באפקטים של הצללות ובצורה מסובכת יותר. nvidia לוקחת את ati רק במנועים של משחקים שהאפרציות של ההצללות לא אינטנסיבי ושימו לב לשמשל בfear וב cod2 שבהם השימוש ב48 הפיקסלים הוא פשוט נדרש ובאמת נוידיה נמצאת מאחורה . לסיכום אני חושב ששתי הגישות יפות וטובות. הגישה שתנצח תלוייה במתכנתי המשחקים אבל אם אנחנו מסתכלים אחורה בזמן אנחנו מגלים שנעשה שימוש בהצללות יותר ויותר כל שנה לעומת שימוש מסיסי בטקסטורות אז תעשו את החשבון לבד. כל מילה זהב..
פורסם 2006 בינואר 2619 שנים Beyond3d got good article and usuful forums on this matterAnd i think allaround best web based expert panel for GPU enthuziast
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.