פורסם 2006 בינואר 2319 שנים http://download.nvidia.com/developer/presentations/2004/6800_Leagues/6800_Leagues_SM3_Best_Practices.pdf
פורסם 2006 בינואר 2319 שנים תגיד? הסתכלת על המאמר לפני שנתת אליו קישור?זה ממש לא מה שהוא שאל.SHADER זה שם טכני לשפה שפותחה בתור שיטה לתת הוראות גרפיות ברמת הפיקסל, כלומר, להיג לכל פיקסל על המסך איך הוא אמור להראות בתנאים מסויימים.ברמת בסיס: אם השחקן מדליק פנס על הפיקסל, הוא נהפך לצהוב.ברמה יותר מסובכת, יכולות להיות לו כמה הוראות בו זמנית שיקבעו את מידת "הצהיבות" בהתאמה למרחק של התאורה, צבע מדוייק שיקבע לפי סוג החומר, כלומר , מתכת תחזיר אור שבצורה שונה מעץ.בקיצור , שיידרים על רגל אחת, זה האפשרות לשלוט באפקטים ברמת הפיקסל.וזה ממש לא כל מה שחשוב בכרטיסים חדשים, למרות כל ההיפ סביב זה.פשוט רוב המשחקים היום משתמשים בהמון אפקטים מבוססי שיידרים ולכן זהו גורםם חשוב.
פורסם 2006 בינואר 2419 שנים SHADER זה שם טכני לשפה שפותחה בתור שיטה לתת הוראות גרפיות ברמת הפיקסל, כלומר, להיג לכל פיקסל על המסך איך הוא אמור להראות בתנאים מסויימים. ברמת בסיס: אם השחקן מדליק פנס על הפיקסל, הוא נהפך לצהוב. ברמה יותר מסובכת, יכולות להיות לו כמה הוראות בו זמנית שיקבעו את מידת "הצהיבות" בהתאמה למרחק של התאורה, צבע מדוייק שיקבע לפי סוג החומר, כלומר , מתכת תחזיר אור שבצורה שונה מעץ. בקיצור , שיידרים על רגל אחת, זה האפשרות לשלוט באפקטים ברמת הפיקסל. מעניין :D פותח התראד ואני נשמח לקבל קצת הרחבה לגבי זה
פורסם 2006 בינואר 2419 שנים SHADER זו מילה כללית מידי יש כמה סוגים של SHADER כמו שנתתי כאן...הנה עוד סוגhttp://www.ati.com/developer/ATIHardwareShading.pdf
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.