כיצד ליצור סירטון לשירי קריוקי עם מילים המופיעות בזמן מדויק לשירה? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כיצד ליצור סירטון לשירי קריוקי עם מילים המופיעות בזמן מדויק לשירה?


tzahi04

Recommended Posts

היי כולם. יש לי אוסף קבצי אודיו שהם שירי קריוקי. עכשיו מה שאני רוצה לעשות זה ליצור סרטון שבו יושמעו השירים ויוכלו לראות את המילים, שכל משפט בשיר יופיע בידיוק בזמן שהבחור צריך לשיר. בקשר לרקע שיופיע מאחורי האותיות זה לא משנה לי אם זה יהיה סרט או תמונה. יש לכם רעיון איך לעשות את זה ובאיזה תוכנות להשתמש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיפוש קצר בגוגל (karaoke ומילה אחרת כל פעם) מצא לי לפחות שלוש תוכנות רציניות שעונות על הדרישות:

Power Video Karaoke

Karaoke Builder

Pterasaur

אישית אהבתי מאוד את המפרט של הראשונה - נראה שהיא ממוקדת, עושה מה שצריך ועושה אותו מצויין. השנייה אולי תהיה יותר "קלילה" להבנה/תפעול. השלישית נשמעת לי יותר מדי מסובכת ממבט ראשון - אבל הכי פחות מוגבלת באופציות להיות "יצירתי" (קרוב מאוד לעבודה על Premiere).

גם אני מחפש פתרון ליצירת קריוקי לשימוש ביתי. אני לא מהמפונקים שחייבים שיר "נקי" ללא שירה-מילים עליו. מצדי שהזמר ישיר ברקע זה דווקא עוזר לקלוע לטונים הנכונים. כל עוד יש מיקרופון ביד והווליום של הזמר החובבן יותר גבוה באופן משמעותי מהזמר המקורי - זה מספיק טוב לטעמי. לי יותר חשוב שברקע של המילים יהיה משהו מעניין, כמו משהו שתראה בערוצי הטבע (סרטונים של נופים) או סתם רצף תמונות משפחתיות שבינכה יושבות על ההרד דיסק (מצלמה דיגיטלית). אם רוצים שיהיה נחמד אפשר לדחוף ברקע גם כל מיני קריקטורות וזבלים אחרים שכולנו מקבלים באימייל - הזדמנות טובה "לשתף". ;D

אניוויי, מכיוון שיש לי לאפטופ שתמיד איתי, אני מאמין שאנסה בקרוב דווקא את זה: A2 Media Player Pro

זה מאפשר לי כל פעם להציג דברים שונים "ברקע" בקלות רבה יותר. לא מתאים לי לשבת שעתיים ליצור כל שיר. מתאים לי יותר לשבת רבע שעה לתקתק את המילים (יותר נכון לגנוב מגוגל :-*), לסנכרן, ולסגור עניין.

בהצלחה מתוק, וכולנו אני בטוח נשמח לשמוע באיזו תוכנה היה לך הכי נוח לעבוד בסופו של דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...