פורסם 2006 בינואר 2219 שנים לדוגמא במשחק BF2 .....יש ב VIDEO TEXTURE !TEXTURE FILTERINGGEOMERTY DETAILSמה ההבדל בין כולם ?
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים להבנתי,geomtery detail - רמת הפירוט של הגופים התלת מימדים על המסך (מכמה פוליגונים יורכבו).texture - איכות הטקסטורות (מה הרזולוציה של כל טקסטורה על המסך).texture filtering - כיצד להחליק בעיות של עיוותים בהצגת הטקסטורות על המסך (עשיית MIPMAPING בכמה רמות לפי מרחק האוביקטים המרחב).תוכל לראות את ההשפעה של הדברים השונים פה:http://www.firingsquad.com/guides/battlefield_2_optimization_guide/
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים להבנתי, geomtery detail - רמת הפירוט של הגופים התלת מימדים על המסך (מכמה פוליגונים יורכבו). texture - איכות הטקסטורות (מה הרזולוציה של כל טקסטורה על המסך). texture filtering - כיצד להחליק בעיות של עיוותים בהצגת הטקסטורות על המסך (עשיית MIPMAPING בכמה רמות לפי מרחק האוביקטים המרחב). תוכל לראות את ההשפעה של הדברים השונים פה: http://www.firingsquad.com/guides/battlefield_2_optimization_guide/ מה שהוא אמר... בכל מקרה יש אופציות שמשפרות הרבה ולא ככ מורידות את הביצועים, ויש אופציות שלא ככ רואים את ההבדל שהם עושות אבל הן משפיעות הרבה על הביצועים.
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים מחבר אני יודע שיש עוד פיצ'רים לדוגמא אני שם ARISTOFORNIC FILTERING על X8והאמתי לא רואה שום הבדל .....
פורסם 2006 בינואר 2219 שנים על ANTIALIASING ו ANSITROPIC כבר נדון פה בעבר, אתה מוזמן לחפש. (גם אולי בדריברים של הכרטיס מסך שלך זה מוגבל לפחות, גם לא רשמת איזה יש לך).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.