עבור לתוכן

פיצ'רים - מה הם אומרים בעצם ...?

Featured Replies

פורסם

לדוגמא במשחק BF2 .....יש ב VIDEO

TEXTURE !

TEXTURE FILTERING

GEOMERTY DETAILS

מה ההבדל בין כולם ?

פורסם

אין ולא צריך להיות פה הבדל :nixweiss:

זה ההגדרות הגראפיות...

פורסם
  • מחבר

מזה אומר אבל ? מזה GEOMETRY DETAIL .....בפועל מה הוא עושה ?

פורסם

להבנתי,

geomtery detail - רמת הפירוט של הגופים התלת מימדים על המסך (מכמה פוליגונים יורכבו).

texture - איכות הטקסטורות (מה הרזולוציה של כל טקסטורה על המסך).

texture filtering - כיצד להחליק בעיות של עיוותים בהצגת הטקסטורות על המסך (עשיית MIPMAPING בכמה רמות לפי מרחק האוביקטים המרחב).

תוכל לראות את ההשפעה של הדברים השונים פה:

http://www.firingsquad.com/guides/battlefield_2_optimization_guide/

פורסם

להבנתי,

geomtery detail - רמת הפירוט של הגופים התלת מימדים על המסך (מכמה פוליגונים יורכבו).

texture - איכות הטקסטורות (מה הרזולוציה של כל טקסטורה על המסך).

texture filtering - כיצד להחליק בעיות של עיוותים בהצגת הטקסטורות על המסך (עשיית MIPMAPING בכמה רמות לפי מרחק האוביקטים המרחב).

תוכל לראות את ההשפעה של הדברים השונים פה:

http://www.firingsquad.com/guides/battlefield_2_optimization_guide/

מה שהוא אמר... :)

בכל מקרה יש אופציות שמשפרות הרבה ולא ככ מורידות את הביצועים, ויש אופציות שלא ככ רואים את ההבדל שהם עושות אבל הן משפיעות הרבה על הביצועים.

פורסם
  • מחבר

אני יודע שיש עוד פיצ'רים

לדוגמא אני שם ARISTOFORNIC FILTERING על

X8

והאמתי לא רואה שום הבדל .....

פורסם

על ANTIALIASING ו ANSITROPIC כבר נדון פה בעבר, אתה מוזמן לחפש. (גם אולי בדריברים של הכרטיס מסך שלך זה מוגבל לפחות, גם לא רשמת איזה יש לך).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים