עבור לתוכן

אמיתי או ממוחשב?

Featured Replies

פורסם

מה אתה מדבר? יש לו חתיכת צלקת על לחי שמאל, נקודת חן מעל הגבה ועוד כתם זקנה במצח.. העור הוא דווקא אחד הדברים המשכנעים בתמונה..

כמו שאמרו דווקא העניים קצת פחות ברמה.. הברק שם לא מציאותי..

הצבע של העור והעיניים זאת הבעיה שלו אבל בכללי מאוד יפה מעניין מתי נראה את זה במשחקים מחשב? ::)

פורסם

skin tone

בהחלט זה אחד הדברים הכי בעייתיים בעיצוב דמות, עיצוד תמונה הדפסה כו'

גם בדמות העור נראה מושלם מידי למרות הצלקות וכו' ישנה אחידות שלא קיימת במציאות (תסתכל במראה...)

+אחד הדברים שמיד קופצים לעין גם אם לא במודע זה התאורה בדמויות ממוחשבות וגם במשחקים

עדיין הדמות הזו פשוט מדהימה

פורסם

במידה והכל מקורי שם

בהחלט מדובר בתותחים רציניים

יש שם טכניקות שגורמות לי לא לפתוח את ה 3dmax לעולם :'(

:o

פורסם
  • מחבר

במידה והכל מקורי שם

בהחלט מדובר בתותחים רציניים

יש שם טכניקות שגורמות לי לא לפתוח את ה 3dmax לעולם :'(

:o

זה האתר המוביל והראשי בתחום, אז מן הסתם כל מני תותחים יהיו שם... (יש גם ספינאוף ישראלי www.cgtalk.co.il שלא קשור אליו).

פורסם

תאמת התבעסתי קצת

כשאני רואה את זה זה מבין כמה העומק שחשבתי שיש לי בענין הוא כלום

:'(

מזמן לא התעדכנתי.....

פורסם

העור שמתחת לעין שכנע אותי שזה 3D

פורסם
  • מחבר

תאמת התבעסתי קצת

כשאני רואה את זה זה מבין כמה העומק שחשבתי שיש לי בענין הוא כלום

:'(

מזמן לא התעדכנתי.....

זה ככה בכל תחום... תמיד יהיו אנשים שיהיו יותר טובים ממך בכמה סדרי גודל, אבל מה הקשר, אתה פשוט צריך לשאוף להיות מה שיותר טוב.

פורסם

זה לא עוד אחד או בכלל שיותר טובים

רמת העומק היא .... אין מילים

יש שם שליטה מוחלטת וטוטאלית בכל פסיק ופיקסל בכל פילטר או מאפיין

זה כיף לראות אין ספק

אבל כמו שאמרתי זה גם מבאס

פורסם

עבודת תלת יפה!

אבל הטיקסטור בפוטושופ דורש יותר עניין, אפשר לראות את הריטושים של פוטושופ באזור האף.

אגב: אל תתלהבו מה"תותחים" רוב בתי הסטודיו לפוסט ואנימציה בעולם,

כבר היום עובדים עם סורקי תלת מימד, וחיישני תנועה שפשוט מאפשרים לאנימטורים להגיע לכל תוצאה,

שימו-לב, באיזה מהירות דוגמים דמויות של שחקנים לתוך המשחקים, אפילו שהדמות בlowpoly.

אגב: סורקים כאלו יכולים להגיח למחיר של 20-30k $

אני מאמין שעוד שלושה ליבות קדימה, נוכל לראות את הגרפיקה הזאת במשחקים. :xyxthumbs:

פורסם

הזקן אומר הכל!

רואים בבירור שזה עריכה

שימו לב אל מאחורי הפנים שלו....

פורסם

ד"א מגניב, זה ישראלי עשה את זה !!!

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=219323

ולכל אלו שאומרים שיש עריכה ב PHOTOSHOP וכו':

Software: Maya, mental ray

"מנטל ריי" זה מנוע לרינדור, וכן יש ריטוש בפוטושופ, גם רואים.

חוצמיזה אין אפשרות היום לטקסטר בלי עזרה מפוטושופ!

פורסם
חוצמיזה אין אפשרות היום לטקסטר בלי עזרה מפוטושופ!

סליחה? ממתי פוטושופ היא התוכנה היחידה לציור? (היא אפילו לא מתמקדת בציור)

טקסטורות למודלים עושים היום או מציור על גבי פריסה של המודל, או שסורקים פנורמה (הפוכה) של הדמות (בעיקר פנים) ומלבישים אותה על המודל.

בנוסף, יש לא מעט תוכנות 3D שמאפשרות לך לצייר על גבי המודל.

יש הרבה אפקטים שאומנם היה אפשר לעשות דרך פוטושופ, אבל גם אפשר לעשות אותן דרך 3D (למשל ה- field of view והשיער/זקן שהרבה פעמים, כדי לחסוך עושים אותם כאפקט סביבתי ולא כאובייקטים תלת מימדיים אמיתיים.)

אחד הדברים שהתחילו להכניס בשנים האחרונות ל- CG נקרא sub-surface scattering (בקיצור SSS) שמאפשר לחקות בצורה הרבה יותר מדויקת את מעבר האור דרך גופים לא אטומים עם כמה שכבות (כמו שיש, חול ואור אנושי). זה עדיין כבד בטירוף וקשה לי להאמין שזה יגיע ל- realtime בכמה שנים הקרובות (אפילו raytracing לא מצליחים לעשות בצורה מוצלחת מספיק, ו- SSS נמצא בערך 2 שלבים אחרי זה.

פורסם

ד"א מגניב, זה ישראלי עשה את זה !!!

http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=219323

עומק שדה טוב...

מעניין כמה זמן לקח לו ליצור את זה. ואיך הוא פיסל פנים כל כך מדוייק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים