פורסם 2006 בינואר 919 שנים מה אתה מדבר? יש לו חתיכת צלקת על לחי שמאל, נקודת חן מעל הגבה ועוד כתם זקנה במצח.. העור הוא דווקא אחד הדברים המשכנעים בתמונה.. כמו שאמרו דווקא העניים קצת פחות ברמה.. הברק שם לא מציאותי.. הצבע של העור והעיניים זאת הבעיה שלו אבל בכללי מאוד יפה מעניין מתי נראה את זה במשחקים מחשב? :
פורסם 2006 בינואר 919 שנים skin toneבהחלט זה אחד הדברים הכי בעייתיים בעיצוב דמות, עיצוד תמונה הדפסה כו'גם בדמות העור נראה מושלם מידי למרות הצלקות וכו' ישנה אחידות שלא קיימת במציאות (תסתכל במראה...)+אחד הדברים שמיד קופצים לעין גם אם לא במודע זה התאורה בדמויות ממוחשבות וגם במשחקים עדיין הדמות הזו פשוט מדהימה
פורסם 2006 בינואר 919 שנים חבל שאי-אפשר לבנות דמות עם "שלד" והכל שיהיה אפשר גם לעשות לה אנימצייה.כן, ניתן למצוא הכל פה:http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=121http://forums.cgsociety.org/forumdisplay.php?f=137יש שם גרפיקות דיי מדהימות.
פורסם 2006 בינואר 919 שנים במידה והכל מקורי שם בהחלט מדובר בתותחים רציניים יש שם טכניקות שגורמות לי לא לפתוח את ה 3dmax לעולם :'(
פורסם 2006 בינואר 919 שנים מחבר במידה והכל מקורי שם בהחלט מדובר בתותחים רציניים יש שם טכניקות שגורמות לי לא לפתוח את ה 3dmax לעולם :'( זה האתר המוביל והראשי בתחום, אז מן הסתם כל מני תותחים יהיו שם... (יש גם ספינאוף ישראלי www.cgtalk.co.il שלא קשור אליו).
פורסם 2006 בינואר 919 שנים תאמת התבעסתי קצתכשאני רואה את זה זה מבין כמה העומק שחשבתי שיש לי בענין הוא כלום :'(מזמן לא התעדכנתי.....
פורסם 2006 בינואר 919 שנים מחבר תאמת התבעסתי קצתכשאני רואה את זה זה מבין כמה העומק שחשבתי שיש לי בענין הוא כלום :'(מזמן לא התעדכנתי.....זה ככה בכל תחום... תמיד יהיו אנשים שיהיו יותר טובים ממך בכמה סדרי גודל, אבל מה הקשר, אתה פשוט צריך לשאוף להיות מה שיותר טוב.
פורסם 2006 בינואר 919 שנים זה לא עוד אחד או בכלל שיותר טוביםרמת העומק היא .... אין מיליםיש שם שליטה מוחלטת וטוטאלית בכל פסיק ופיקסל בכל פילטר או מאפייןזה כיף לראות אין ספקאבל כמו שאמרתי זה גם מבאס
פורסם 2006 בינואר 919 שנים עבודת תלת יפה! אבל הטיקסטור בפוטושופ דורש יותר עניין, אפשר לראות את הריטושים של פוטושופ באזור האף. אגב: אל תתלהבו מה"תותחים" רוב בתי הסטודיו לפוסט ואנימציה בעולם, כבר היום עובדים עם סורקי תלת מימד, וחיישני תנועה שפשוט מאפשרים לאנימטורים להגיע לכל תוצאה, שימו-לב, באיזה מהירות דוגמים דמויות של שחקנים לתוך המשחקים, אפילו שהדמות בlowpoly. אגב: סורקים כאלו יכולים להגיח למחיר של 20-30k $ אני מאמין שעוד שלושה ליבות קדימה, נוכל לראות את הגרפיקה הזאת במשחקים.
פורסם 2006 בינואר 919 שנים מחבר ד"א מגניב, זה ישראלי עשה את זה !!!http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=219323ולכל אלו שאומרים שיש עריכה ב PHOTOSHOP וכו':Software: Maya, mental ray
פורסם 2006 בינואר 919 שנים ד"א מגניב, זה ישראלי עשה את זה !!!http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=219323ולכל אלו שאומרים שיש עריכה ב PHOTOSHOP וכו':Software: Maya, mental ray "מנטל ריי" זה מנוע לרינדור, וכן יש ריטוש בפוטושופ, גם רואים.חוצמיזה אין אפשרות היום לטקסטר בלי עזרה מפוטושופ!
פורסם 2006 בינואר 1119 שנים חוצמיזה אין אפשרות היום לטקסטר בלי עזרה מפוטושופ!סליחה? ממתי פוטושופ היא התוכנה היחידה לציור? (היא אפילו לא מתמקדת בציור)טקסטורות למודלים עושים היום או מציור על גבי פריסה של המודל, או שסורקים פנורמה (הפוכה) של הדמות (בעיקר פנים) ומלבישים אותה על המודל.בנוסף, יש לא מעט תוכנות 3D שמאפשרות לך לצייר על גבי המודל.יש הרבה אפקטים שאומנם היה אפשר לעשות דרך פוטושופ, אבל גם אפשר לעשות אותן דרך 3D (למשל ה- field of view והשיער/זקן שהרבה פעמים, כדי לחסוך עושים אותם כאפקט סביבתי ולא כאובייקטים תלת מימדיים אמיתיים.)אחד הדברים שהתחילו להכניס בשנים האחרונות ל- CG נקרא sub-surface scattering (בקיצור SSS) שמאפשר לחקות בצורה הרבה יותר מדויקת את מעבר האור דרך גופים לא אטומים עם כמה שכבות (כמו שיש, חול ואור אנושי). זה עדיין כבד בטירוף וקשה לי להאמין שזה יגיע ל- realtime בכמה שנים הקרובות (אפילו raytracing לא מצליחים לעשות בצורה מוצלחת מספיק, ו- SSS נמצא בערך 2 שלבים אחרי זה.
פורסם 2006 בינואר 1119 שנים ד"א מגניב, זה ישראלי עשה את זה !!!http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=219323עומק שדה טוב...מעניין כמה זמן לקח לו ליצור את זה. ואיך הוא פיסל פנים כל כך מדוייק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.