המחשב לא פועל... - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב לא פועל...


Xplosive

Recommended Posts

המחשב שלי לא נדלק! ממש אני לוחץ על הכפתור ושום דבר אף מנורה לא נדלקת ולא שומעים רעש ממש כאילו מת...!

זה כבר כמעט שבוע... אני מדליק בבוקר לא נדלק אני פתחתי את המחשב וסתם התחלתי להוזיז שם חוטים הוזזתי סתם את החוטים שמחברים למאורר לספק איזה נינוע קטן ניסיתי לפתוח ויש! המחשב נדלק! חשבתי אולי זאת הייתה סתם בעיה דפוקה והמשכתי למחרת זה שוב קרה!

לא הצלחתי להדליק ושוב הוזזתי את החוטים וזה עבד...

למחרת שניסיתי להדליק הוא נידלק ישר בלי בעיות! וגם ליום שלמחרת! אבל היום שאחרי שהצליח פעמיים זה שוב לא נידלק וגם ביום אחר כך וגם היום! אבל היום זה לא ממש הצליח "הזזת החוטים" ואני גם הוזזתי את החוטים של המפסק ניסיתי להדליק כמה פעמים וזה הצליח... :(

ואני לדעתי חושב שזה בעיה בספק...

אם אתם יודעים או חושבים מה הבעיה אז תגידו בבקשה... :'(

אין לי כוח לקחת לחנות ושבסוף גם הם לא ידעו מה הבעיה... :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה אומר אתה מזיז את החוטים. תפתח את ספק, ותבדוק את החוטים. טוב בעצם אל תעשה את זה אלא אם עוד מישהו יציע לך, לא רוצה שתקבל חישמול ממני..... ;D למרות שפתחתי כבר פעמים לסדר שטויות ולא קרה כלום.

נסה גם לראות איך החוטים מחוברים למפסק..אם כמו שצריך או רפויים כאלו. יתכן שתצטרך "לחזק" אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיף לנתק את המחשב מהחשמל לפני שאתה מתעסק איתו. אמנם אתה עדיין יכול להתחשמל ממטען חשמלי שיש בו, אבל זה לא ייקח יותר משניה (והתחשמלות ארוכה זו באסה רצינית... אני התחשמלתי במשך כמה שניות טובות מגדר חשמלית...). בכל מקרה, אחרי שאתה עושה את זה תבדוק את החיבור של הספק ללוח- אם. קשה לפספס אותו, פשוט תעקוב אחרי המאסה הכי גדולה של חוטים שיוצאת מהספק. על החיבור הזה יש קליפס קטן, בעזרתו אתה יכול לנתק אותו. נתק אותו לגמרי, 'דפוק' איזו נשיפה פנימה (תיזהר לא לירוק בזמן הנשיפה שלך... אתה לא רוצה לצלות את כל העסק כשתדליק אותו) וחבר אותו מחדש. וודא שהוא מחובר היטב. ועכשיו למשהו קצת יותר מורכב. חפש בחוברת או באתר של הלוח- אם שלך לאן מתחבר המתג power (זה שאתה מדליק איתו ת'מחשב). אתה יכול גם פשוט לעקוב אחריו אם יש לך גישה נוחה במארז. תוודא שהוא מחובר כמו שצריך. אתה יכול גם לבדוק את החיבור של המעבד. אם אחרי כל זה העניין עדיין לא מצליח, קח את המחשב לחבר שלך, פתח את שני המארזים וחבר את הספק שלו ללוח שלך. תנסה להדליק את המחשב כמה פעמים ולראות אם זה עובד. עובד? תחליף ספק. לא עובד? כל הפין לך. תתחיל לבדוק איזה חיבורים רופפים על הלוח שלך, והפעם תעשה את זה יסודי.

בהצלחה!

נ.ב. תחליף כותרת למשהו יותר אינפורמטיבי... לא להאמין שכל ההודעות שהגבתי להן היום היו עם נושא שלא אומר כלום...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...