פורסם 2006 בינואר 419 שנים טוב אז קצת רקע, לרגל קנייתה של הS9000 יצאתי עם חבר לסיבוב צילומי לילה, סתם בשביל להכיר את התגובות של המצלמה, כמובן שאת רוב התמונות שצילמתי מחקתי מכיוון שהן נמרחו וצולמו ללא מטרה אבל בשלב מסוים קפצנו אליו הבייתה וחשבתי לנסות קצת את מצב המאקרו, הרי לכם שתי התמונות הכי יפות שיצאו לי. אני אשמח לקבל ביקורת בונה, אני יודע שיש לי עוד הרבה מה ללמוד ואני אשמח לדעת מה אפשר לשפר לפעם הבאה. תמונה מספר 1 : הגירסה השניה : עכשיו היה קטע שבו צילמתי משהו בחוץ, אני אשאיר לכם לנחש מה זה, אבל יש לתמונה הזאת שזכתה לשם " light in the dark " שתי גירסאות, לכל אחת מהן יש את הייחוד שלה לפי דעתי, הראושנה היא הגירסה המטושטשת מעט וחסרת הפוקוס : והשניה היא הגירסה היותר מפוקסת : הצעות לעריכה יתקבלו בברכה, תודה מראש לכל המגיבים, יוסי.
פורסם 2006 בינואר 419 שנים מקרו ממש יפה בשתי הראשונות, והאחרונות זה פנס רחוב? או שזה קל מידי כדי להיות נכון.. ?
פורסם 2006 בינואר 419 שנים תמונות מצויינות עם המצלמה המאקרו יצא טעים הצעה לעריכה שיכולה פשוט לשפר את התמונה: Pic1 Pic2 הכל עניין של תאורה ואם הצלם לא יכול לסדר אותה אז תמיד אפשר מעט לערוך את התמונה. לגבי התמונות חשוכות מעט - כמובן שזו תאורת רחוב רגילה הצעה בלבד: במקום כל פעם לפתוח נושא חדש, במידה ואתה מעוניין ללמוד תוך כדי צילום וכך שנציע לך הצעות לשיפור הצילום תערוך את הכותרת כך שתתאים לנושא.
פורסם 2006 בינואר 419 שנים מקרו ממש יפה בשתי הראשונות, והאחרונות זה פנס רחוב? או שזה קל מידי כדי להיות נכון.. ?זה נראה יותר כמו מנורת שולחןד"א אהבתי את התמונה הראשונה של השוקולד
פורסם 2006 בינואר 419 שנים מחבר מקרו ממש יפה בשתי הראשונות, והאחרונות זה פנס רחוב? או שזה קל מידי כדי להיות נכון.. ?זה פנס רחוב, פשוט יצא לי נחמד אז החלטתי להעלות...דני, תודה על העריכות, אני עוד אלמד עם הזמן לעשות את זה בפוטושופ (:ובקשר לנושא, אני לא בטוח כל כמה זמן ייצא לי להעלות לפה תמונות אז אני לא חושב שלהקפיץ כל הזמן את הת'רד הזה יהיה חכם במיוחד, כל פעם אני ארכז כמה תמונות ביחד ואעלה.תודה לכולם על התגובות (:
פורסם 2006 בינואר 519 שנים 'תחדש, גבר. לא רע בשביל התחלה. ^^ הצעות לשיפור: 1. תחליף את הרקע במשהו קשה יותר לזיהוי או ברקע אחיד כלשהו (בריסטול חלק ייעשה את העבודה) 2. תניח את השוקולד באוויר (כן, שמעת טוב) כך שהצל שהוא יטיל על הרקע יהיה יותר מפוזר. אובייקט שיושב על הרקע יוצר צל חד ומכוער. איך מניחים משהו כאילו באוויר? מסתירים מתחתיו חפץ קטן יותר. קופסת גפרורים אנכית תתאים במקרה הזה 3. כבה את כל האורות בחדר ותכוון מנורת שולחן אל הקיר במקום אל הנושא. שחק עם הכיוון שאליו היא מכוונת ועם המרחק מהקיר ותראה איך זה משפיע על התאורה. לחלופין אתה יכול להשתמש בבריסטול נוסף כרפלקטור, במקום בקיר. 4. תשתמש במצב A מכוון לצמצם אחד סגור יותר מהכי פתוח, אם לא יותר. ב-28mm זה אומר צמצם 4.0 (במצלמה שלך). צמצמים סגורים יותר ייתנו לך יותר עומק שדה, אבל יורידו את האיכות הכללית כתוצאה מתופעה אופטית שנקראת דיפרקציה. אתה יכול להשתמש בהם, אבל כדאי שתבדוק אח"כ במחשב (100% קרופ) שהאיכות מספקת. 5. תעשה איזון צבעים ידני מדף לבן (או מדף אפור נייטרלי). 6. לאחר הצילום, בדוק בהיסטוגרמה שהחשיפה נכונה ושאין לך אובדן מידע משמעותי באחד הצדדים שלה. אתה יכול להשתמש ב-Auto-Bracketing כדי לוודא שתהיה לך לפחות תמונה אחת חשופה נכון. 7. תשתמש בחצובה (אני מניח שזה ברור מאליו) + טיימר של 2 שניות כדי למנוע רעידות מהיד שלך בזמן הצילום. זהו בינתיים, אם משהו לא ברור. שאל
פורסם 2006 בינואר 519 שנים תמונה יפה מאוד... אהבתי תקח את כל ההצעות של BOREN... והעריכה של CHEVY :xyxthumbs:
פורסם 2006 בינואר 519 שנים מחבר ^^ הצעות לשיפור: 1. תחליף את הרקע במשהו קשה יותר לזיהוי או ברקע אחיד כלשהו (בריסטול חלק ייעשה את העבודה) 2. תניח את השוקולד באוויר (כן, שמעת טוב) כך שהצל שהוא יטיל על הרקע יהיה יותר מפוזר. אובייקט שיושב על הרקע יוצר צל חד ומכוער. איך מניחים משהו כאילו באוויר? מסתירים מתחתיו חפץ קטן יותר. קופסת גפרורים אנכית תתאים במקרה הזה 3. כבה את כל האורות בחדר ותכוון מנורת שולחן אל הקיר במקום אל הנושא. שחק עם הכיוון שאליו היא מכוונת ועם המרחק מהקיר ותראה איך זה משפיע על התאורה. לחלופין אתה יכול להשתמש בבריסטול נוסף כרפלקטור, במקום בקיר. 4. תשתמש במצב A מכוון לצמצם אחד סגור יותר מהכי פתוח, אם לא יותר. ב-28mm זה אומר צמצם 4.0 (במצלמה שלך). צמצמים סגורים יותר ייתנו לך יותר עומק שדה, אבל יורידו את האיכות הכללית כתוצאה מתופעה אופטית שנקראת דיפרקציה. אתה יכול להשתמש בהם, אבל כדאי שתבדוק אח"כ במחשב (100% קרופ) שהאיכות מספקת. 5. תעשה איזון צבעים ידני מדף לבן (או מדף אפור נייטרלי). 6. לאחר הצילום, בדוק בהיסטוגרמה שהחשיפה נכונה ושאין לך אובדן מידע משמעותי באחד הצדדים שלה. אתה יכול להשתמש ב-Auto-Bracketing כדי לוודא שתהיה לך לפחות תמונה אחת חשופה נכון. 7. תשתמש בחצובה (אני מניח שזה ברור מאליו) + טיימר של 2 שניות כדי למנוע רעידות מהיד שלך בזמן הצילום. זהו בינתיים, אם משהו לא ברור. שאל קודם כל תודה לך על התגובה וההצעות. אני אתייחס לתגובה שלך לפי הסעיפים שבהם כתבת. 1. הצילום היה ספונטני מאוד לכן לא שמתי ממש דגש על הרקע, לקחתי לתשומת ליבי. מה שכן לשים בריסטול עם רקע אחיד לא יהפוך את התמונה למשעממת קצת? 2. תודה על ההצעה, אני איישם את זה, עכשיו אני רק צריך למצוא קופסאת גפרורים כזאת ( התכוונת לסוג השטוח הזה שיש בדר"כ בבתי מלונות נכון? ) 3. אני אלמד עם הזמן לשחק עם התאורה, תודה על ההסבר הקצר על מה שאני צריך לעשות (: 4. אני אנסה להבין מה רשמת פה, עדיין לא הגעתי לרמת שליטה כזאת עם המצלמה, אני ממש בהתחלה, אבל אני עוד אבין ואיישם, תודה. 5 + 6. לא ממש הבנתי, אני אשמח להסבר יותר מפורט בבקשה. 7. i will דני, אני אודה לך מאוד אם תיתן לי את הנתונים המדויקים של העריכה שעשית אתמול, אני רוצה לעשות את זה על הקובץ המקורי. ושאלה אחרונה, מישהו יכול להסביר לי איך אני רואה את ה EXIF של התמונה?
פורסם 2006 בינואר 519 שנים מה שכן לשים בריסטול עם רקע אחיד לא יהפוך את התמונה למשעממת קצת? עדיף בד"כ רקע טיפה יותר מתוחכם אבל כזה שעדיין לא מושך יותר מדי תשומת לב לעצמו, אבל אם הבחירה היא בין מרצפות לבריסטול, עדיף בריסטול 2. תודה על ההצעה, אני איישם את זה, עכשיו אני רק צריך למצוא קופסאת גפרורים כזאת ( התכוונת לסוג השטוח הזה שיש בדר"כ בבתי מלונות נכון? ) לא. התכוונתי לקופסת גפרורים רגילה שמונחת על הצד הצר במקום על הצד הרחב (כדי להרחיק את הנושא כמה שיותר מהרקע). כל חפץ יציב אחר יעשה עבודה טובה, בתנאי שלא רואים אותו או את הצל שלו בתמונה. 5 + 6. לא ממש הבנתי, אני אשמח להסבר יותר מפורט בבקשה. חבל שאחזור על מה שממילא מופיע בספר של המצלמה. חפש שם את המושגים Histogram, Custom White Balance ו-Auto bracketing. ושאלה אחרונה, מישהו יכול להסביר לי איך אני רואה את ה EXIF של התמונה? קליק ימני על הקובץ Properties Summary Advanced או טוב יותר, מתקינים את התוכנה הנהדרת FastStone וכשצופים בתמונה פשוט נוגעים עם הסמן בצד ימין של המסך.
פורסם 2006 בינואר 519 שנים מחבר זה היה השיש של המטבח שלו חחחחאני אחפש.ותודה על התוכנה, אני כבר אתקין אותה.
פורסם 2006 בינואר 519 שנים תקרא את הדיון שפתחתי עכשיו על FastStone. כתבתי שם כמה טיפים על איך להגדיר אותה בצורה הכי טובה.
פורסם 2006 בינואר 519 שנים מחבר 4. תשתמש במצב A מכוון לצמצם אחד סגור יותר מהכי פתוח, אם לא יותר. ב-28mm זה אומר צמצם 4.0 (במצלמה שלך). צמצמים סגורים יותר ייתנו לך יותר עומק שדה, אבל יורידו את האיכות הכללית כתוצאה מתופעה אופטית שנקראת דיפרקציה. אתה יכול להשתמש בהם, אבל כדאי שתבדוק אח"כ במחשב (100% קרופ) שהאיכות מספקת.טוב אז התחלתי לשחק עם זה טיפה, מכיוון שההבנה שלי עדיין קלושה אני אשאל שאלה טיפשית בשביל להיות בטוח, כשאתה מדבר על הצמצם אתה מתכוון לערכי ה F שהמצלמה מראה לי נכון? אם כן הכי פתוח שאני יכול להשיג במצב W הוא 2.8 וסטופ אחד אחריו זה 3.2 ולא 4 כמו שאמרת.. הבנתי את הרעיון הכללי5. תעשה איזון צבעים ידני מדף לבן (או מדף אפור נייטרלי).עדיין לא הבנתי איך אני עושה את זה \=אני יודע מה זה White Balance ואני יודע איך משנים את ההגדרה שלו, אבל לא הבנתי את הטכניקה שהצעת עם הדף הלבן / אפור... אני אשמח להסבר בנושא..6. לאחר הצילום, בדוק בהיסטוגרמה שהחשיפה נכונה ושאין לך אובדן מידע משמעותי באחד הצדדים שלה. אתה יכול להשתמש ב-Auto-Bracketing כדי לוודא שתהיה לך לפחות תמונה אחת חשופה נכון.אוקיי, אחרי קריאה בחוברת הבנתי את הרעיון הכללי של מה שאמרת אבל עדיין יש לי כמה שאלות טכניות. קודם כל לפי ההיסטוגרמה ( אנחנו מדברים על הגרף הזה של הצבעים שעולה ויורד כל הזמן נכון? ) איך אני יודע מה היא חשיפה נכונה ומה לא? איזה גרף אני צריך לראות....בקשר ל Auto-Bracketing, הבנתי את המטרה של המצב הזה ( לצלם ברצף כמה תמונות שכל אחת עם חשיפה שונה שהמצלמה קובעת? ) אבל לא ממש הבנתי איך אני משתמש בו, מצאתי איפה אני מפעיל אותו בתפריט צילום, יש שם 3 אופציות : פלוס מינוס שליש / שני שליש / אחד... מה כל אחד מהם אומר? איך אני משתמש במצב הזה?תודה מראש וסליחה אם השאלות נראות טיפשיות מידי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.