פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים לבוגאטי ווירון יש תיבת DSG 7 הילוכים עם 2 קלאצ'ים, היא יכולה לתפקד גם כאוטו' וגם כפורמולה 1 סטייל.אוריפ מה זה SLXAMG?ודעתי האישית היא שכל מי שקונה מכונית על או ספורט עם תיבה אוטו' הוא בעל ז*ן נורא קטן.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים SLXXAMG...הכוונה היא לדיגמי ה SL של מרצדס ששופרו על ידי AMG, ה XX אמורים להיות מיספרים לפי נפח המנוע .יש SL55AMG ונידמה לי שגם SL63AMG (או שזה S63AMG... )ועד כמה שידוע לי לווירון יש תיבה 7 היל' רובוטית אבל לא את ה DSG של הקונצרן...כשהDSG יצאה היא היתה מוגבלת לאיזור ה 35 קג"מ אז נכון שהיום יש גם יותר עמידות אבל לשלב אותה ל127 קג"מ של הבוגטי... :-X
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים אני הבנתי שלבוגאטי אין אופצייה אוט' מלאה...הכוונה הייתה בSL55AMG/SL65AMG... הX היה בשביל המספר... נסעתי בSL500 אבל... מכונית לא רעה ;Dלזה שמעלי, ה63AMG שייך רק למפשחת הML החדשה. יש S65AMG...
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים לדבר על מה כיף ומה נוח ולאיזה נהג יש זין קטן כשאתה אפילו לא יודע איך לנהוגולא יודע איך זה לנהוג באוטומטיולא יודע איך לנהוג בידניולא יודע להחליף הילוכיםולא יודע לעשות זינוקים בעליהאותי זה מבדר לשמוע מישהו מדבר על משהו שהוא לא חווה
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים זה נכון שלפני שמחליטים צריך להתנסות עם 2 סוגי התיבות, אבל מניסיון שלי (וניסיתי גם ידני וגם אוטומטי וגם חצי ידני (טיפטרוניק)), הכי כיף ידני מלא עם קלאץ'... למרות שזה ממש מעצבן בפקקים...
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים הולי תמשיך לחיות בסרטים של עצמך : אני לא אומר שאני שומכר אבל לנהוג אני יודע על שני הסוגים ואני לא מתכוון לנדב מידע נוסף. אוריפ אני כמעט בטוח במה שאמרתי, שקארספורום יעבוד אני אוודה סופית ויחזיר תשובה לגבי הגיר של הווירון.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים הכי כיף ידני לכמה זמן? באמת נראה לך שתצליח לסבול לנהוג על אוטו ידני כל החיים שלך?אין מה לעשות, הנהיגה באוטומטי הרבה יותר נוחה, הרבה יותר פשוטה ובסופו של דבר יותר מהנה.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים למה אתה חושב שאני לא אוכל "לסבול" ידני?בזמן היחסית מועט שאני נוהג אני מעדיף ידני.נקח לדוגמא את אבא שלי, הוא תמדי קנה מכוניות ידניות, בעוד שאמא שלי קנתה אוטומטיות, כל אחד וההעדפות שלו...אני מסכים שהנהיגה הרבה יותר נוחה באוטומטי אבל לדעתי, הרבה פחות מהנה.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים הולי, נכון רוב האנשים מעדיפים אוטו' כי זה יותר נוח, על ישראל המציאו את המשפט יפני-1.6-אוטו-סדאן אבל אני מעדיף ידני כי בד"כ הוא יגיע עם הילוך אחד יותר זה אומר שהכוח מתפצל בצורה יותר אידיאלית ולא יתקע בעליות על 60 בהילוך 2 כמו 1.6 אוטו' ממוצע. ידני גם תמיד יהיה יותר גמיש ויותר אמין (בתנאי שאתה לא חי בסל"ד האדום וזורק קלאצ' עם הנעה כפולה). בקיצור כל אחד והעדפות שלו.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים לווירון יש Transmission 7-Speed DSG (לפי SUPERCARS.NET) אני חושב שגם ג'רמי אמר את זה, אגב מישהוא ראה את הפרק? היה ממש עלוב, הוא לקח את הווירון לסיבוב באירופה (במהירות המותרת, בתנועה, בעיר ובכפרים !!), רציתי לשבור את המסך סוף הפרק.. אבל אז הבנתי שכנראה בוגאטי לא הסכימו לו לבדוק את הרכב על המסלול כמו שצריך. בכל מקרה לטענתו זאת המכונית הכי טוב שקימת אבל לקרא לה מכונית זה בדיחה כי זה הרבה יותר מזה (יש לה 2 מנועים, אגב... )
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים 2 מנועים? ממממ בערך.... פשוט המנוע הזה הוא חיבור של שני מנועי V8 (מה שיוצר W16). באיור מנוע V8 בפעולה, אז תתארו לכם עוד אחד כזה באותה מכונית [attachment deleted by admin]
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים כן, לזה התכוונתי :-Xאבל לדעתי ( רק לדעתי) הביצועים שלה על המסלול לא יהי מדהימים כמו הכוח שלה.המשקל שלה, 1890+ נהג יכל להגיע ל כמעט 2 טון והצורה הקצרה שלה ומרכז הכובד הדי גבוה (לפחות זה נראה כך לפי מיקום המנוע הענקי הזה שהוא ממש בגוה הראש של הנהג) יהפכו אותה לדי מסורבלת במסלול...אבל מי יודע, אולי לא.
פורסם 2005 בדצמבר 2919 שנים 1800 זה משקל ללא הדברים שהיא צריכה לפעול איתם (כגון שמן, דלק, נהג ואנערף), משקל על הכביש הוא 2100 קילו.זה יותר יפגע בהתנהגות מאשר בביצועים העוצרי נשימה 0-100 ב2.5 שניות 0-200 7.3 שניות 0-300 16.7
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.