פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים אמרו שהכרטיס הוא חלש מ FX5200 במשחקים... בגלל זה זה נראה לי מוזר... הרי המשחקים זה רנדור קל בשביל הכרטיס... שמע אני לא מכיר שום אתר שעשה מבחנים כרטיס למשחקים נגד כרטיס מקצועי לעבודה הם פשוט לא באותה קטיגוריה! זה כמו לשאול מה יותר מהיר אופנוע או סירת מרוץ :
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים אופנוע ;D רק אם היית מצליח לגרום לו לצוף ומה אם אני יגיד לך שיש סירה שמגיע לכמהירות של מטוס?!
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים אמרו שהכרטיס הוא חלש מ FX5200 במשחקים... בגלל זה זה נראה לי מוזר... הרי המשחקים זה רנדור קל בשביל הכרטיס... זה כי יש סוגים שונים של שיטות רינדור שמן הסתם משחקים עושים דברים שונה מתוכנות כאלו...
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים 3D אל תעלב, אבל אתה שואל את אותה שאלה פעם עשירית וכבר עניתי לך ואחרים ענו לך, הכרטיסים לא נועדו לאותו דברובכל אחר מהם השקיעו בדבר שהוא אמור לעשות , זה שכרטיס גראפי יכול לעשות חישובים מאוד מסובכים ורינדורים כבדיםלא אומר שהוא יכול לעשות חישובים פשוטים מהר, זה אומר שהוא מסוגל לפתור משהו שכרטיס משחקים לא יודע להתמודד איתו טובגם רינדור של גראפיקה הוא לא בהכרח עושה מהר הוא עושה יותר מהר מכרטיס של משחקים כי הוא נועד לזה וכרטיס של משחקים לא.בדיוק כמו שנאמר פה, אל תשווה בין IPOD לפקס ;D (נו, אתה מבין למה אני מתכוון).
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים יש הבדל מהותי בין שני הכרטיסים, מאחר ויש הבדל מהותי בשיטת יצירת הגראפיקה בין משחק ו3DSMAX,משחק - מעט פוליגונים עם המון טקסטורות כאשר רוב כוח העיבוד מופנה לDSP ( עיבוד אות) של הטקסטורה, כלמור - תמונה שעוברת הרבה אפקטים כדי לתת רושם של קיר לבנים תלת מימדי, זכוכית שקופה שוברת אור, שטיח עם נימים תלת מימדים.3DMAX - הרבה פחות טקסטורות כאשר אם אתה רוצה ליצור קיר לבנים תלת מימדי אתה בונה אותו ידנית עם המון פוליגונים והוא באמת קיים שם, שלא כמו במשחק שזוהיא טקסטורה שעברה אפקט כמו DISPLACEMENT MAPPING או PARALLAX MAPPING.בקיצור, התוכנות האלו צריכות הרבה יותר כוח עבודה "נע" ולכן הכרטיס האלו לא עובדים כמו כרטיסי משחק, הם בנויים לסטים של פקודות של אותן תוכנות, כמו שלמעבדים קיים SSE, להם יש סט פקודות ל3DMAX , במילים אחרות ולסיכום:במשחקים הם יהיו זוועה.כרטיסי משחק יהיו כל כך גרועים לתוכנה הזו שהיא תעשה הכל דרך המעבד של המחשב שיחשב יותר טוב.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים מחבר אז כרטיס למשחקים שמעבד יותר פוליגונים-הוא יתאים יותר לעריכה 3D... מה זה DISPLACEMENT ו PARALLAX MAPPING? תוכל להסביר לי קצת עליהם?
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים הביוס והדרביירים של הכרטיס שונים וזה בעצם מה שעושה את השינוי ומה שמאפשר להם לעבוד בתצורה שהם עובדים בה (מה שסיפו אמר).הביוס והדרייברים גם מרחיבים את אופציות הOpenGL של הכרטיס על מנת שיכולו לעבוד עם פלאג אינים הכרחיים בשוק הHigh-End של התוכנות האלה, פלאג אינים שבין השאר מאפשרים להוריד את נטל הרנדור מCPU לכרטיס מסך, הצגת preview עשיר יותר וכו'.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים מכיוון שאתה כלכך מתעניין, הנה:http://www.3dprographics.com/workstationgraphics.pdfההבדלים עם פירוט והכל בין כרטיסים כאלו לאחרים.
פורסם 2005 בדצמבר 3019 שנים מחבר ^^^ תודה לך על זה למרות שלא הבנתי הרבה... (אני לא יודע אנגלית...). 3D אל תעלב, אבל אתה שואל את אותה שאלה פעם עשירית וכבר עניתי לך ואחרים ענו לך, הכרטיסים לא נועדו לאותו דבר ובכל אחר מהם השקיעו בדבר שהוא אמור לעשות , זה שכרטיס גראפי יכול לעשות חישובים מאוד מסובכים ורינדורים כבדים לא אומר שהוא יכול לעשות חישובים פשוטים מהר, זה אומר שהוא מסוגל לפתור משהו שכרטיס משחקים לא יודע להתמודד איתו טוב גם רינדור של גראפיקה הוא לא בהכרח עושה מהר הוא עושה יותר מהר מכרטיס של משחקים כי הוא נועד לזה וכרטיס של משחקים לא. בדיוק כמו שנאמר פה, אל תשווה בין IPOD לפקס ;D (נו, אתה מבין למה אני מתכוון). אכשיו הבנתי
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים ICEBREAK ו ZEN אתם פשוט מקשקשים ועדיף שתדברו על דברים שאתם מבינים בהם.באמת ההבדל היחיד הוא בדרייברים ובביוס והוכחה לזה היא (בדור הAGP) אפשר להפוך את כרטיסי ה GEFORCE6XXX לQUADRO ע"י פלאש ביוס של QUADRO. סך הכל אופטימיזציה לOPENGL אתה באמת נותן דף הסבר של יצרן ל - למה הוא מוכר כרטיסים כמעט זהים ב פי 4 מחיר??ו... כן - עשו השוואות של כרטיסי QUADRO מול ג'יפורס במשחקים. הQUADRO תפקדו מעט פחות טוב - אבל לא בצורה היסטרית.בכל מקרה - וזה מנסיון - אם אתה מתעסק ב תלתמימד - אתה יכול לקחת בלב שלם כרטיס GEFORCE מסדרת 6 או 7 - הוא ישרת אותך יותר ממצויין - כשתגיע לשלב שאתה בונה את GOTHAM CITY - תשתדרג. ה QUADRO יותר טוב - אבל אין שום קשר למחיר שלו - ואם תשווה כרטיס QUADRO ו GEFORCE באותה רמת מחיר- הGEFOCRE יאכל את הQUADRO בלי מלח. וזה הרי מה שמעניין, לא?
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים יש מדריכים ברשת על איזה כרטיסים יכולים ליצרוב ביוס של כרטיסים לעבודה בתוכנות תלת מימדוגם הפוך פשוט אחרי שצורבים תביוס מתקינים תדריבר הנכון וקיבלתם כרטיס יקר לעבודה תלת מימדית במחיר של כרטיס רגילתחפשו תרשימה ותיראו על מה אפשר ליצרוב מה
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים מחבר האם זה בטוח?? שרק עי צריבת ביוס מקבלים כרטיס הרבה יותר חזק??כלומר משלמים את כל הסכום רק על הביוס...
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים ICEBREAK ו ZEN אתם פשוט מקשקשים ועדיף שתדברו על דברים שאתם מבינים בהם.באמת ההבדל היחיד הוא בדרייברים ובביוס והוכחה לזה היא (בדור הAGP) אפשר להפוך את כרטיסי ה GEFORCE6XXX לQUADRO ע"י פלאש ביוס של QUADRO. סך הכל אופטימיזציה לOPENGL אתה באמת נותן דף הסבר של יצרן ל - למה הוא מוכר כרטיסים כמעט זהים ב פי 4 מחיר??ו... כן - עשו השוואות של כרטיסי QUADRO מול ג'יפורס במשחקים. הQUADRO תפקדו מעט פחות טוב - אבל לא בצורה היסטרית.בכל מקרה - וזה מנסיון - אם אתה מתעסק ב תלתמימד - אתה יכול לקחת בלב שלם כרטיס GEFORCE מסדרת 6 או 7 - הוא ישרת אותך יותר ממצויין - כשתגיע לשלב שאתה בונה את GOTHAM CITY - תשתדרג. ה QUADRO יותר טוב - אבל אין שום קשר למחיר שלו - ואם תשווה כרטיס QUADRO ו GEFORCE באותה רמת מחיר- הGEFOCRE יאכל את הQUADRO בלי מלח. וזה הרי מה שמעניין, לא? תנוח....אם עשית מודל של עיפרון פעם במאיה זה לא הופך אותך למבין....אני לא הייתי ממליץ לך ללכת על 7800 אם כל הצרכים שלך הם עריכה.וזה ממש לא רק ביוס.
פורסם 2005 בדצמבר 3119 שנים תנוח....אם עשית מודל של עיפרון פעם במאיה זה לא הופך אותך למבין....אני לא הייתי ממליץ לך ללכת על 7800 אם כל הצרכים שלך הם עריכה.וזה ממש לא רק ביוס.בחלק מהמיקרים זה רק ביוס ודריבר ובחלק לא יש הרבה דגמים של כרטיסים (אין לי מושג בקשר ל7800GT )וחלק מהדגמים מקבילים כימאת ב100% תחפש טוב ותיראה שיש דגמים כל כך דומים שצריבת ביוס והתקנת דריבר משנים תכרטיס למיקצועי לגמרי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.