פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים אז לא הבנת!! בהגדרות ביצועים ואיכות: Antialiasing Setting Anisotropic Filltering יש שם רמות שונות
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מחבר המחשב משתמש בזיכרון של הכרטיס?? למה אתה מתכוון?נכון בכל כרטיס מסך יש זכרון?לדוגמא בכרטיס שלי 6600gt יש 128 mbאז מתי הזכרון הזה נמצא בשימוש?
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים הזיכרון נמצא בשימוש תמיד!! כל פעם שאתה רואה תמונה כלשהיא על המסך...כרטיס המסך משתמש בזיכרון שלו
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים הזכרון נמצא בעיקר בשביל אכסון טקסטורות שהתמונה שאתה רואה כרגע מורכבת מהם. יש מספר סוגים של טקסטורות, החל מהתמונות שממפות לאובייקטים, וגם טקסטורות של פילטרים שונים כמו LIGHTMAP, BUMPMAP וכו', וגם לבסוף פילטרים כמו ANSITROPIC שגם צריכים. וכמובן כמו שנאמר ה FRAMEBUFFER גם צריך זכרון (שזה בסוף התמונה הדו-מימדית שאתה רואה).
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מחבר 1)אז כל הפעיליות הגראפיות נעשית בזכרון של הכרטיס ?2)אם כן כמות הזכרון (של הכרטיס מסך) היא הגורם לזה שכשמפעילים את הפילטרים אז המשחק ניהיה איטי? ועוד דבר 3)למה נגיד ב fx5200 האפשרות של הפילטרים חסומה ב nfs:mw?(אני יודע שאם זה לא היו חסום זה היה עובד חרא)4)דבר אחרון אז כשמפעילים את הפילטרים יש שימוש יותר גדול בזיכרון הפנימי (לא של הכרטיס מסך)או שכשמפעילים את הפילרטים אז נעשהשימוש יותר גדול בזכרון של הכרטיס מסך?
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים 1. הפעולות הגרפיות נעשות בליבה!!! הזיכרון הוא רק "שומר" זמנית את המידע שהליבה צריכה לבצע...2.לא וכן... 128M יספיקו בהחלט כמעט לכל דבר...3.כי אם זה לא היה חסום...זה היה עובד חרא!! אפשר אבל בדרייברים...4.....
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מחבר 1. הפעולות הגרפיות נעשות בליבה!!! הזיכרון הוא רק "שומר" זמנית את המידע שהליבה צריכה לבצע...בשביל מה הוא שומר את זה?2.לא וכן... 128M יספיקו בהחלט כמעט לכל דבר...לאיזה דברים הוא לא יספיק?3.כי אם זה לא היה חסום...זה היה עובד חרא!! אפשר אבל בדרייברים...4.....משהו יודע את 4?והסיבה לכך שהמשחקים עובדים לאט כשהפילטרים מופעלים זה בגלל שהליבה לא חזקה מספיק?
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים 4.לא הבנתי את השאלה בהתחלה... בטח שבזיכרון של כרטיס המסך... המשחקים עובדים לאט כשמופעלים פילטרים בגלל שהכרטיס עצצו חלש... גם הליבה...כמות הצינורות,מעבדיי שיידרים, מהירות של הליבה וכל הדברים אלו... וגם הזיכרון...זיכרון איטי... יש בזה הרבה מרכיבים... אי אפשר להגיד שזה עובד לאט יותר בגלל משהו אחד... אין פה משהו ספציפי שעובד על הפילטרים דווקא
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מחבר 4.לא הבנתי את השאלה בהתחלה... בטח שבזיכרון של כרטיס המסך... האם כשמפעילים את הפילטרים גם השימוש בזיכרון הפנימי גדל? המשחקים עובדים לאט כשמופעלים פילטרים בגלל שהכרטיס עצצו חלש... גם הליבה...כמות הצינורות,מעבדיי שיידרים, מהירות של הליבה וכל הדברים אלו... וגם הזיכרון...זיכרון איטי...אתה מדבר על הזיכרון של הכרטיס מסך? יש בזה הרבה מרכיבים... אי אפשר להגיד שזה עובד לאט יותר בגלל משהו אחד... אין פה משהו ספציפי שעובד על הפילטרים דווקא
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים כן... יש צריכה של זיכרון של המחשב... כן אני מדבר על הזיכרון של כרטיס המסך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.