עבור לתוכן

מה זה בעצם פילטרים?

Featured Replies

פורסם

אז לא הבנת!!

בהגדרות ביצועים ואיכות:

Antialiasing Setting

Anisotropic Filltering

יש שם רמות שונות :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

המחשב משתמש בזיכרון של הכרטיס?? למה אתה מתכוון?

נכון בכל כרטיס מסך יש זכרון?

לדוגמא בכרטיס שלי

6600gt יש 128 mb

אז מתי הזכרון הזה נמצא בשימוש?

פורסם

הזיכרון נמצא בשימוש תמיד!!

כל פעם שאתה רואה תמונה כלשהיא על המסך...כרטיס המסך משתמש בזיכרון שלו :xyxthumbs:

פורסם

הזכרון נמצא בעיקר בשביל אכסון טקסטורות שהתמונה שאתה רואה כרגע מורכבת מהם. יש מספר סוגים של טקסטורות, החל מהתמונות שממפות לאובייקטים, וגם טקסטורות של פילטרים שונים כמו LIGHTMAP, BUMPMAP וכו', וגם לבסוף פילטרים כמו ANSITROPIC שגם צריכים. וכמובן כמו שנאמר ה FRAMEBUFFER גם צריך זכרון (שזה בסוף התמונה הדו-מימדית שאתה רואה).

פורסם
  • מחבר

1)אז כל הפעיליות הגראפיות נעשית בזכרון של הכרטיס ?

2)אם כן כמות הזכרון (של הכרטיס מסך) היא הגורם לזה שכשמפעילים את הפילטרים אז המשחק ניהיה איטי?

ועוד דבר

3)למה נגיד ב fx5200 האפשרות של הפילטרים חסומה ב nfs:mw?(אני יודע שאם זה לא היו חסום זה היה עובד חרא)

4)דבר אחרון אז כשמפעילים את הפילטרים יש שימוש יותר גדול בזיכרון הפנימי (לא של הכרטיס מסך)

או שכשמפעילים את הפילרטים אז נעשהשימוש יותר גדול בזכרון של הכרטיס מסך?

פורסם

1. הפעולות הגרפיות נעשות בליבה!!! הזיכרון הוא רק "שומר" זמנית את המידע שהליבה צריכה לבצע...

2.לא וכן... 128M יספיקו בהחלט כמעט לכל דבר...

3.כי אם זה לא היה חסום...זה היה עובד חרא!! אפשר אבל בדרייברים...

4.....

פורסם
  • מחבר

1. הפעולות הגרפיות נעשות בליבה!!! הזיכרון הוא רק "שומר" זמנית את המידע שהליבה צריכה לבצע...בשביל מה הוא שומר את זה?

2.לא וכן... 128M יספיקו בהחלט כמעט לכל דבר...לאיזה דברים הוא לא יספיק?

3.כי אם זה לא היה חסום...זה היה עובד חרא!! אפשר אבל בדרייברים...

4.....

משהו יודע את 4?

והסיבה לכך שהמשחקים עובדים לאט כשהפילטרים מופעלים זה בגלל שהליבה לא חזקה מספיק?

פורסם

4.לא הבנתי את השאלה בהתחלה... בטח שבזיכרון של כרטיס המסך...

המשחקים עובדים לאט כשמופעלים פילטרים בגלל שהכרטיס עצצו חלש...

גם הליבה...כמות הצינורות,מעבדיי שיידרים, מהירות של הליבה וכל הדברים אלו...

וגם הזיכרון...זיכרון איטי...

יש בזה הרבה מרכיבים... אי אפשר להגיד שזה עובד לאט יותר בגלל משהו אחד... אין פה משהו ספציפי שעובד על הפילטרים דווקא :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

4.לא הבנתי את השאלה בהתחלה... בטח שבזיכרון של כרטיס המסך...

האם כשמפעילים את הפילטרים גם השימוש בזיכרון הפנימי גדל?

המשחקים עובדים לאט כשמופעלים פילטרים בגלל שהכרטיס עצצו חלש...

גם הליבה...כמות הצינורות,מעבדיי שיידרים, מהירות של הליבה וכל הדברים אלו...

וגם הזיכרון...זיכרון איטי...אתה מדבר על הזיכרון של הכרטיס מסך?

יש בזה הרבה מרכיבים... אי אפשר להגיד שזה עובד לאט יותר בגלל משהו אחד... אין פה משהו ספציפי שעובד על הפילטרים דווקא :xyxthumbs:

פורסם

כן... יש צריכה של זיכרון של המחשב...

כן אני מדבר על הזיכרון של כרטיס המסך ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים