פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים 1)משהו יכול להסביר לי מה הם עושים?2)איך הם עובדים?3)כדי שהפילטרים יהיו על מקסימום מה צריך?הרבה זיכרון?כרטיס מסך טוב?4)לפי מה שהנתי יש שני פילטרים איך קוראים להם?ומה ההבדל ביניהם?ואם יש לכם עוד משהו להוסיף אני ישמח לשמועתודה!!
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים למה שלא תעשה חיפוש??שאלו את זה המון פעמים... יש את זה גם ב FAQ... צריך כרטיס מסך טוב כדי שהפילטרים יהיו על מקסימום... תעשה חיפוש ותסתכל ב FAQ...אם משהו לא מובן אז תשאל
פורסם 2005 בדצמבר 2719 שנים מחבר 1)אוקי התסכלתי ב faq אבל לא הבנתי מזה Anisotropic filteringאתם יכולים להסביר לי מה זה2)ולפי מה שהבנתי שפילטרים משתמשים בזיכרוןאז איך הם תלויים בכרטיס מסך?3)מתי המחשב משתמש בזיכרון של הכרטיס מסך?
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים גם לי יש אותם שאלות אם משהו יכול להסביר שוב איך שמים את הפילטרים על המקסימום ומקסימום ביצועים שאפשר לנצל מהמחשב במחשקים וכד' שיגיד..
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מסננת - פילטר זה דבר שמונע מקצת זפת ועוד כמהחומרים שיש בסיגריה להגיע אליך(תנסה לעשן בלי פילטר ותיחנק תוך שניהה)חחחחח סתם גם אני לא יודע מזה, מצטרף ל2 הבקשות מעלי
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מסננת - פילטר זה דבר שמונע מקצת זפת ועוד כמהחומרים שיש בסיגריה להגיע אליך(תנסה לעשן בלי פילטר ותיחנק תוך שניהה)חחחחח סתם גם אני לא יודע מזה, מצטרף ל2 הבקשות מעליחוש הומור - בידור זה דבר שיש לחלק מהאנשים.................ולחלק לא.
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים אפילו בוורקראפט - עם פילטרים ובלי פילטרים (הם ידניים מהדרייבר אגב)הראשונה ללאהשנייה עם 4 AA ועם 16 AFה-JPEG אגב לא ממש מחמיא לתמונות..[attachment deleted by admin]
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים 1)משהו יכול להסביר לי מה הם עושים?2)איך הם עובדים?3)כדי שהפילטרים יהיו על מקסימום מה צריך?הרבה זיכרון?כרטיס מסך טוב?4)לפי מה שהנתי יש שני פילטרים איך קוראים להם?ומה ההבדל ביניהם?ואם יש לכם עוד משהו להוסיף אני ישמח לשמועתודה!!הפילטרים שאתם מדברים עליהם הם בסה"כ סוג מסויים של פילטרים שהכרטיס מסך מעביר על התמונה בזמן הרכבתה / בסוף, והמטרה שלהם לשפר את איכות התמונה הסופית... כאשר אתה מציג תמונה בעיבוד בסיסי יחסית של כרטיס מסך, אזי ישנם הרבה תופעות לוואי כתוצאה מהתהליך, והמטרה של הפילטרים הם לעשות את התמונה כמה שיותר טבעית לעיין בלי תופעות כמו ALIASING ו/או BLUR.ישנם הרבה סוגים ושיטות של איך לבצע את הפילטרים כדי מצד אחד להציג תוצאה טובה ומצד שני לא לבזבז הרבה זמן בחישוב שלהם, כדי שהמשחקים ירוצו סביר, אך עדיין הפעולות האלו גוזלות יחסית הרבה משאבים (גם חישוביים ולכן צריך ליבות חזקות, וגם שמירה של יותר טקסטורות בזכרון, בערך פי 128 יותר בהגדרות הכי גובהות, ועל כן צריך יותר זכרון מהיר).אתה יכול לשים פילטרים על המקסימום גם בלי כרטיס מסך טוב, אבל בגלל המגבלות, אתה לא תוכל לשחק בצורה נורמלית, בגלל שהכרטיס לא יעמוד בעומס... ברוב ההגדרות של כרטיסי מסך, אפשר להכריח את הכרטיס בהגדרות שיעבדו בצורה הכי חזקה ו/או לתת למשחקים לקבוע זאת, פשוט תסתכלו במשחק בהגדרות הכי גבוהות. בכל כרטיס ההגדרות מסך קצת שונות, אבל בגדול צריך לחפש ANTIALIASING ו ANISOTROPIC (או AA) ולשים בשתיהם את המקסימום (או כמה שאתם רוצים, אפילו הפעלה של פי 2-4 יכול להביא תוצאות מספקות לעיין).אם אתם רוצים לדעת עודhttp://en.wikipedia.org/wiki/Antialiasinghttp://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filteringהנה תמונה יפה שממחישה את ההבדל של הפעלת ANISOTROPIC FILTER לבין TRILINEAR FILTER שהיה נפוץ פעם (תסתכלו על הקרקע עד לאינסוף):http://mirror.garry.tv/img/cssource/texture-filtering.jpg
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים AA...זה שמחליק שינון הוא זה שלוקח הרבה יותר משאבים מה AF... איך שזה מוזר...
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים מחבר fsaa =ANTIALIASING ??ANISOTROPIC לוקח הרבה יותר משאבים מ ANTIALIASING כן?התבלבלתי ANTIALIASING לוקח יותר משאבים מ anistropicצודק?ועוד דבר אז הפעלת הפילטרים תלויה בכרטיס מסך ולא בזכרון הפנימי??ומתי המחשב משתמש בזכרון של הכרטיס מסך?תודה
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים FSAA=Full Screen Anti Aliasing אם אני לא טועה... כן... AA לוקח יותר מ AF...וזה דיי מוזר... פילטרים הם קשןרים לכרטיס המסך...זיכרון...ליבה... המחשב משתמש בזיכרון של הכרטיס?? למה אתה מתכוון?
פורסם 2005 בדצמבר 2819 שנים הבנתי מזה פילטרים וכל זה.. הקטע איך אני משנה נגיד את הפילטרים - בהגדרות של הדרייבר של הכרטיס מסך - איפה שיש ביצועים ואיכות את זה גם הבנתי.אבל מה לעזזל אני עושה שם את מה אני משנה?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.