תוכנות סריקה ותיקון בעיות בדיסק קשיח - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנות סריקה ותיקון בעיות בדיסק קשיח


eranshv

Recommended Posts

אני מחפש תוכנה שדומה בייעוד שלה ל-magic partition, כלומר מיועדת להגדרת מחיצות על הדיסק הקשיח, אך שתכיל גם יותר כלי עזר שמסוגלים לבצע סריקה יסודית של הדיסק ולתקן בעיות שמפריעות לדיסק לעבוד באופן תקין (כמובן עד רמה מסויימת). ברור לי שישנם מצבים שדיסק קשיח מגיע למצב כזה שלא ניתן כבר כלל להשתמש בו, אך מצד שני אני משוכנע שישנם מצבים רבים שעדיין ניתן (ע"י תוכנה מתאימה) לבצע סריקה יסודית בדיסק ולתקן אזורים שנפגעו או לבודד אותם כך שלא יפריעו לעבודה תקינה עם הדיסק , ובסופו של דבר ניתן יהיה ליצור עליו מחיצות, לפרמט אותן ואף לעלות עליו מערכת הפעלה או נתונים אחרים.

לסיכום אני מעוניין למצוא תוכנה (שתהיה נוחה לשימוש כמה שניתן), ורצוי שתתאים לעבודה תחת , כלומר שתהיה בעלת ממשק "gui", ותהיה מסוגלת לסרוק את הדיסק, לזהות אזורים פגומים (bad sectors, וכו'...), לתקן או לבודד אותם וליצור מחיצות בשטח התקין של הדיסק כדי לאפשר עדיין את השימוש בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה מתעקש למצוא תוכנה אחת שעושה את שתי הפעולות, partition magic היא תוכנה מעולה להגדרת המחיצות.. ויש מספיק תוכנות (כולל האיחוי וה- defrag של windows) שבנויות לסריקה ותיקון בעיות דיסק קשיח, ועשות את העבודה.. אני לא מבין למה אתה רוצה להתפשר (אם בכלל קיימת) על תוכנה שתעשה את שניהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצרניות הדיסקים מספקות תוכנות שסורקות את שטח הדיסק הפיזי ויכולות לבודד סקטורים פגומים.

חלקן גם יכולות לחלק את הכונן אבל לא מתקרב ליכולת של תוכנות ייעודיות.

בכל מקרה התוכנות האילו פועלות רק בדוס כי אי אפשר לסרוק דיסק בצורה מלאה כאשר פועל עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...