מי שלומד נהיגה / נוהג - על מה אתם לומדים/נוהגים - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי שלומד נהיגה / נוהג - על מה אתם לומדים/נוהגים


Cereal Killer

Recommended Posts

חכה, עוד מעט ימציאו הגה שמסתובב מעצמו ודוושת גז שנלחצת לבד.

נ.ב. קראתי פעם על ניסוי שרוצים לעשות, להגביל פיזית את המהירות בה האוטו יכול לנסוע על כביש מסוים בעזרת מידע המתקבל מלויין, שמפעיל מנגנון המונע את לחיצת דוושת הגז מעבר לתחום מסוים.

:(

קוראים לזה צ'יפ בקרת מנוע וזה קיים וזה מגביל בד"כ ל 250 לכן מישהו שמשפר מכונית קודם כל מחליף צ'יפ

הגבלת מהירות במנוע אינה חייבת להיות בצ'יפ ולא "בגללה" מחליפים צ'יפ מנוע.

צ'יפ מנוע הינו כולל תוכנה כמו Firmware לניהות ותזמון המנוע ומכוון לביצועים מסויימים, החלפת נועדה בכדי לתת אופי שונה לכיוון הרצוי למנוע.

הורדת מגבלת מהירות אינה קשורה בהחלפת צ'יפ ניהול מנוע, כי ההגבלה לא נעשית בניהול המנוע.

TDI זה איכותי - לא משנה מה תגידו.... לחבר שלי יש POLO CLASSIC (חושב שהוא מונית, לכו תבינו) TDI, 1.6 אם אני לא טועה.

עשיתי עליה "נסיעת מבחן" והיא יודעת מה היא עושה.

אז מה אם יש רעש! רעש זה טוב! שומעים את המנוע מדבר אליך. רק הפעם הוא צועק. זה עדיין לא (כאן צריכה לבוא רישמה ארוכה של מכוניות....).

כשאתה יושב לדוגמא ב M. ECLIPSE ולוחץ על הגז עד הסוף עם קלאץ' לחוץ בראשון, אתה שומע אותו מדבר, אתה שומע אותו אומר זרוק עכשיו! ואתה זורק ואתה שומע את הגלגלים מסתובבים במקום... אחחחחחח........

אבל נחזור. רעש זה טוב!

אתה רוצה להיות אילם?

רעש של V6 מוזרק בנזין זה טוב, רעש של דיזל אינו מרטיט ואינו מרגש רק מעצבן.

בכל אופן היתרון של מנוע דיזל הינו טמון בזמינות כוח בסל"ד נמוך, אפשר לראות את הסיאט איביזה GTI החדשה אשר תתדלקו בא סולר בתחנת דלק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

TDI זה איכותי - לא משנה מה תגידו.... לחבר שלי יש POLO CLASSIC (חושב שהוא מונית, לכו תבינו) TDI, 1.6 אם אני לא טועה.

עשיתי עליה "נסיעת מבחן" והיא יודעת מה היא עושה.

אז מה אם יש רעש! רעש זה טוב! שומעים את המנוע מדבר אליך. רק הפעם הוא צועק. זה עדיין לא (כאן צריכה לבוא רישמה ארוכה של מכוניות....).

כשאתה יושב לדוגמא ב M. ECLIPSE ולוחץ על הגז עד הסוף עם קלאץ' לחוץ בראשון, אתה שומע אותו מדבר, אתה שומע אותו אומר זרוק עכשיו! ואתה זורק ואתה שומע את הגלגלים מסתובבים במקום... אחחחחחח........

אבל נחזור. רעש זה טוב!

אתה רוצה להיות אילם?

מצטער, אבל רעש של מנוע דיזל במקסימום עוצמה (בערך כ4000 סל"ד) לא עושה לי את זה.

אני מעדיף לשמוע את ה DOHC VTEC בהונדה שלי גונח ב7000 סל"ד ומתפלל לאלוהים שכבר יחליפו לו בעלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין, איך חובבי ביצועים יאהבו אוטו שמת ב4500 RPM? אנשים אחרים, חסכונים, זה אוטו מעולה. אבל חובבי ביצועים ישנאו את האוטו הזה. הגיר שלו איטי בטירוף. לא כמו הTT של שכן שלי, שאני גונב לו לפעמים ש"איכשהו" מגיעה ל7K RPM..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת פספסתי אבל

85 ל45 דקות

אימפרזה ידנית

יש לי רשיון (מלווה נגמר עוד חודש)--

נוהג על פוקוס מהליסינג של אבא ואם יהיה מזל אני אקבל את הסוויפט הישנה (93), הידנית, של אחותי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת פספסתי אבל

85 ל45 דקות

אימפרזה ידנית

יש לי רשיון (מלווה נגמר עוד חודש)--

נוהג על פוקוס מהליסינג של אבא ואם יהיה מזל אני אקבל את הסוויפט הישנה (93), הידנית, של אחותי.

Bumer 4 u ;D

חכה, עוד מעט ימציאו הגה שמסתובב מעצמו ודוושת גז שנלחצת לבד.

נ.ב. קראתי פעם על ניסוי שרוצים לעשות, להגביל פיזית את המהירות בה האוטו יכול לנסוע על כביש מסוים בעזרת מידע המתקבל מלויין, שמפעיל מנגנון המונע את לחיצת דוושת הגז מעבר לתחום מסוים.

:(

קוראים לזה צ'יפ בקרת מנוע וזה קיים וזה מגביל בד"כ ל 250 לכן מישהו שמשפר מכונית קודם כל מחליף צ'יפ

הגבלת מהירות במנוע אינה חייבת להיות בצ'יפ ולא "בגללה" מחליפים צ'יפ מנוע.

צ'יפ מנוע הינו כולל תוכנה כמו Firmware לניהות ותזמון המנוע ומכוון לביצועים מסויימים, החלפת נועדה בכדי לתת אופי שונה לכיוון הרצוי למנוע.

הורדת מגבלת מהירות אינה קשורה בהחלפת צ'יפ ניהול מנוע, כי ההגבלה לא נעשית בניהול המנוע.

עובדה GSI עם צ'יפ מקורי בקושי סוגרת 220 עם צ'יפ שהוחלף עושה 250-270 בכיף

TDI זה איכותי - לא משנה מה תגידו.... לחבר שלי יש POLO CLASSIC (חושב שהוא מונית, לכו תבינו) TDI, 1.6 אם אני לא טועה.

עשיתי עליה "נסיעת מבחן" והיא יודעת מה היא עושה.

אז מה אם יש רעש! רעש זה טוב! שומעים את המנוע מדבר אליך. רק הפעם הוא צועק. זה עדיין לא (כאן צריכה לבוא רישמה ארוכה של מכוניות....).

כשאתה יושב לדוגמא ב M. ECLIPSE ולוחץ על הגז עד הסוף עם קלאץ' לחוץ בראשון, אתה שומע אותו מדבר, אתה שומע אותו אומר זרוק עכשיו! ואתה זורק ואתה שומע את הגלגלים מסתובבים במקום... אחחחחחח........

אבל נחזור. רעש זה טוב!

אתה רוצה להיות אילם?

רעש של V6 מוזרק בנזין זה טוב, רעש של דיזל אינו מרטיט ואינו מרגש רק מעצבן.

בכל אופן היתרון של מנוע דיזל הינו טמון בזמינות כוח בסל"ד נמוך, אפשר לראות את הסיאט איביזה GTI החדשה אשר תתדלקו בא סולר בתחנת דלק

זה מנועים שנוצרו למטרות שונות מה אתה משווה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני משווה?!,

הבחור התייחסלמנוע דיזל חסכוני נטו כאל מנוע שמדבר על השכל... נו באמת?

לצורך העניין רק שתדע שאכן כן יש מנועי דיזל בעלי אופי ספורטיבי מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממ.. ייתכן,

אבל זה לא מעניין, כמו שאמרתי מנועי דיזל היתרון המרכזי בהם טמון בכוח זמין כבר מסל"ד נמוך, לרכבי שטח בעלי מנועי דיזל חזקים יש מומנטום עוקר עצים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רומז ששיפור הביצועים שנותן גיר רגיל משמעותי רק במכוניות ספורטיביות?

לא, ופעם הבאה צטט את כל המשפט....

מה שאני אומר זה שכל הנושא של "שליטה באוטו" ו"עוצמה יותר מורגשת של המנוע..." שהרבה אנשים כאן מדברים עליו (משפטים כמו :" תיבה אוטומאתית זה לקופים גז ברקס גז ברקס שום בקרה על המנוע אי אפשר להרגיש כוח ביד אי אפשר להרביץ פתיחה איכותית עם דאבל קלאצ'ים") קשור למכוניות איכותיות בעלות אופי נהיגה עליו מדובר וזה דורש אופי ספורטיבי לפחות. מכונית משפחתית לא יוצרה בשביל לשלוט טוב על האוטו, לקחת פניות במהירות גבוהה, לבצע האצה במינימום זמן, ולהגיע למהירויות אסטרונומיות תוך כדי שליטה ואחיזה טובה... אלא יש לה סדרי עדיפויות אחרים ביצורה כמו גם במכוניות זולות לצעירים , וזה משפיע על היכולות להפגין ביצועים.

דוגמא: חבר שלי היתלהב מביצועים ושליטה באוטו וכאמור התלהב מידני בדיוק כמו כמה מהמתלהבים כאן (אח... מה שכמה סרטי מכוניות יכולים לעשות...) מכר את האוטומטית שלו, חיפש אוטו ידני (וידני רק בשביל שליטה מקצועית באוטו) וקנה (לפי התקציב שלו) פורד פיאסטה ידנית, עכשיו המקסימום ביצועים שהוא עושה זה לקחת פניה חדה בלי לעשות טעויות - הקיצר האוטו הזה לא מאפשר שום שליטה מקצועית אלא רק יותר מסורבלת , לעומת זאת GOLF TDI או סוברו אימפרזה ומעלה, בעזרת שליטה ונסיון ברמה גבוהה , מאפשרים את אותם ביצועים,שליטה וכוח עליהם דיברו כאן, ולרוב האנשים אין מכונית ברמה כזאת או רמת מחיר כזאת (כן וגם יונדאי לנטרה שנחשבת באמצע ומאפיינת את רמת המחירים של רוב המכוניות בארץ לא מאפשרת את אותם "ביצועים ושליטה") זה מה שהיתכוונתי....

ומשפטים כמו "אוטומט זה בשביל אנשים שלא יודעים לנהוג ותו לא...." פשוט מייצגים דאווין מוחלט של מי שאמר אותם, כי אוטומט זה בשביל נסיעה נוחה יותר (בעיקר באזורים צפופים), קלה יותר ובשביל ריכוז גבוהה יותר בכביש. - זו הסיבה יא מיתלהבים :)

וגם לפני מאות שנים אנשים העדיפו לנסוע בעגלות מאחורי סוסים לעומת רכיבה ישירות על הסוס כי זה היה יותר נוח למרות שרכיבה ישר על הסוס נותנת שליטה טובה יותר ומהירות גבוהה יותר :) :) (מיצטער על הקצת היסטוריה......).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממ.. ייתכן,

אבל זה לא מעניין, כמו שאמרתי מנועי דיזל היתרון המרכזי בהם טמון בכוח זמין כבר מסל"ד נמוך, לרכבי שטח בעלי מנועי דיזל חזקים יש מומנטום עוקר עצים.

בהחלט, מומנטום של דיזל באמת עצום. אבל בסקודה הביתית של כל אחד מכם, אתם לא מזנקים מעל גבעות אפר, בטח שלא אורי פעם אחרונה שבדקתי. (שאם זה לא טרקטורון הוא לא יורד מאיילון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת פספסתי אבל

85 ל45 דקות

אימפרזה ידנית

יש לי רשיון (מלווה נגמר עוד חודש)--

נוהג על פוקוס מהליסינג של אבא ואם יהיה מזל אני אקבל את הסוויפט הישנה (93), הידנית, של אחותי.

Bumer 4 u ;D

קודם כל, bummer.

דבר שני, למה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי הלומד נהיגה על מכונית דיזל,

איש חכם אמר פעם

הפוסל במומו פוסל..

בלי לזלזל בסוויפט שלי (שלי?)

ואני רוצה לראות איזה אוטו א-ת-ה תקבל כשיהיה לך רשיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם לא הבנתם אותי, והמעטתם מערכי....... לא יפה!

מה התכוונתי לכל מילה, אבל מה, הייתה סיבה.

מישהו אמר שהוא נוהג על דיזל, ושזה חרא, ושאין לו מה לעשת.

אז כשאין משהו אחר חוץ מדיזל אפשר עדיין לנצל אותו. כמובן שאני מעדיף דיבור של מנוע V6 עם מהירות סל"ד מקסימלית, ללא נלווה, אבל במצב הנוכחי שאין לו משהו אחר, ראו בזה כמדריך כיצד להנות מהמכונית. זה מה שאני עושה עם הדיזל של אבא....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...