מחפש המלצה לרכישת ספרים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה לרכישת ספרים


huber

Recommended Posts

שלום אנשים.

החלטתי שגם ספרים יהיה חכם יותר לרכוש באינטרנט, עכשיו אני מחפש מקומות בהם ניתן לרכוש ספרים אונליין בעיברית במחירים טובים יותר מהמחיר של החנות השכונתית (קרי סטימצקי). יש למישהו מושג?

בנוסף, אשמח לקבל המלצות על סיפרי פנטזיה טובים כדוגמאת סיפרי מחזור שער המוות או סידרת הדרקונים של מרגרט וויס וטרייסי היקמן.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה כמה חנויות ספרים בשבילך:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/links.asp?id=276&catId=841

לפי חיפושים שאני עשיתי לספרים מסויימים (המלחמה השביעית, עזה כמוות וספר של בוקי נאה) ראיתי שלדיבוק ול-BOOKME יש את המחירים הזולים ביותר של ספרים. עם זאת יש חנויות שאולי גובות יותר על הספרים אבל מציעות משלוחים כמעט בחינם או בחינם לגמרי. בנוסף לכך יש אתרים של ההוצאות עצמן אבל שם עדיין לא בדקתי מחירים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הספרים של דן בראון (צופן די ו'ינצי , מבצר דיגטלי, נקודת ההונאה , מלכים ושדים)

ספרים של דאגלס אדמס (המדריך לטרמפיסט בגלקסיה -והממשך).

הנעלמים (רק עכשיו התחלתי אבל טוב)

הספרים של "המשחקים של אנדר"

הה ושל ג'וצף פינדר סופר ענק! כתב את "פרנויה" ספר אדיר! ו"המכ"ל" שהוא פחות טוב אבל עדין מעולה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה את "מחזור כישור הזמן" סדרת ספרים נחמדה!!

אני ממליץ לא לקנות אלה להשאיל מספריה(20 ספרים בעברית... המון!)

ממליץ בחום לקרוא את הספרים של בארי יוגארט!! ספרים יפים ומצחיקים. פנטזיה במיטבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה רוצה לקרוא פנטזיה טובי, אז לדעתי כדאי לך להתחיל לקרוא באנגלית, כי הרבה מאוד נעלם בתרגום.

ספר פנטזיה מעולה הוא כמובן סדרת "משחקי הכס" של ג'ורג' מרטין (רק לפני חודש בערך יצא הספר הרביעי בסדרה). סדרת ספרים מדהימה, עלילה סבוכה, דמויות מעניינות וכמובן שזה גם אחד מהסופרים היותר מוכשרים שיש כיום בספרות הפנטזיה.

"לעולם לא עולם" (באנגלית הוא נראה neverworld עד כמ השזכור לי) מאת ניל גיימן, ספר פנטזיה עם נגיעות קומיות מידי פעם.

"אלים אמריקאיים" (american gods), מאתר ניל גיימן, ספר מתח/פנטזיה.

סדרת "עולם הדיסק" (diskworld) של טרי פראצ'ט. המון ספרי פנטזיה/קומדיה שכולם מתרחשים על אותו עולם מוזר בצורת דיסק שנתמך ע"י 4 פילי ענק אשר עומדים על צב-. אין כ"כ קשר עלילתי בין הספרים, רק בתחילת הסדרה (5 או 6 ספרים ראשונים) יש באמת קשר עלילתי, וכל השאר (מעל 30 ספרים) אין כ"כ קשר.

חוץ מסדרת "מדריך הטרמפיסט", י שלאדאמס עוד סדרת ספרי בילוש/קומדיה שבתוכה נכללים "סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי" ו"שעת התה האפלה של הנפש" (יש עוד ספר אחד, אבל אדאמס מת לפני שהוא סיים לכתוב אותו, אבל פורסמו כמה פרקים שלו בספר "סלמון הספק - תופסים טרמפים בגלקסיה בפעם האחרונה" שזה בעצם ספר שמאחד בתוכו כל מיני תכתובות אימייל/מאמרים/ריאיונות שנמצאו על מחשבו על אדאמס ונערכו לספר).

אני אישית לא ממליף על הספרים של דן בראון והרלן קובן, אני מוצא אותם כספרי מתח סוג ז. הם פשוט שקופים מידי, וכבר מההתחלה אפשר להבין מה קורה בספר בלי יותר מידי בעיות, מה גם שהדמויות של הסופרים האלה לא מעניינות בכלל, אין להן מספיק עומק וצבעוניות.

עוד סופרת פנטזיה טובה היא רובין הוב, עם סדרת הספינות שלה.

לסיום אני אמליץ לך על "חולית" של פרנק הרברט, ספר חובה! פשוט יצירת מופת ספרותית. לעומת רוב הספרים המתורגמים, דווקא התרגום של "חולית" הוא פשוט איכותי.

אם אהבת את "חולית", ואתה רוצה לקרוא את ההמשכים, אז אל תקרא את ההמשכים שהבן שלו כתב, אלא רק את ההמשכים שפרנק הרברט עצמו כתב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Aurora Borealis - אני דווקא חושב בדיוק הפוך.

למען הגילוי הנאות, אין לי הרבה רקע בספרות פנטזיה, אף פעם לא אהבתי את זה יותר מדי. אבל מבחינת ספרות מתח - הרלן קובן הוא פשוט כשרון. "הנעלמים" ו"דיו חיוור" שלו פשוט מעולים!

על טעם ועל ריח, הא?  ;)

בכל אופן, אני יודע שפותח הת'רד ביקש ספרות פנטזיה, אבל אני לא יכול לתת לת'ראד כזה לעבור בלי לפתח אותו קצת...  :-X

אז קודם כל, איך אפשר להעביר ת'רד ספרים בלי להזכיר את "הוביט" ו"שר הטבעות" של ג'.ר.ר טולקין, ספרי מופת שכל אחד חייב להכיר... שילוב של פנטזיה והרפתקה, שמוציא את הטוב מכל העולמות (תרתי משמע...).

עכשיו, קצת בכלליות - בזמן האחרון לא כל כך יצא לי לצערי לקרוא הרבה דברים חדשים, אבל לדן בראון יש כמה דברים טובים (צופן דה וינצ'י, מלאכים ושדים).

כמה המלצות ככה בשליפה מהירה: הרוזן ממונטו כריסטו של אלכסנדר דיומא, הוא ספר פשוט מעולה! למי שאוהב ספרות הרפתקאות - יש את "יד הנפץ" ואת ההמשך שלו "וינטו ויד הנפץ" של קארל מאי - שניהם ספרים טובים מאוד. "ילדי רב החובל גראנט" של ז'ול ורן הוא ספר מומלץ מאוד. דווקא את הספרים האחרים של ז'ול ורן פחות אהבתי, אבל זה תפס אותי.

עוד ז'אנר חביב זה סגנון הריגול-מלחמה, סטייל טום קלנסי. מי שאהב ספר אחד שלו, כדאי לו לקרוא עוד. ג'ון גרישם הוא אומן בתחום ספרי עו"ד, ויש לו כמה ספרי חובה - הפירמה, הלקוח, עת להרוג, השותף, תיק שקנאי...

יש גם ספרים ישראלים טובים - הספר הראשון שעולה לי לראש עכשיו הוא "מישהו לרוץ איתו" של דוד גרוסמן - סיפור מרתק, פשוט לא יכולתי לעזוב אותו. חוצמזה, לרם אורן (ג'ון גרישם הישראלי...) יש גם כמה ספרים טובים.

...that's it for now, carry on

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לכל ההמלצות (החיוביות והשליליות כאחד) של Aurora Borealis, למעט חולית, אותו מצאתי כמשעמם. תוסיף לרשימה שלו גם את "בשורות טובות" (Good Omens) של פראצ'ט וגיימן - ספר מטורף ומצחיק ברמות שלא יאמנו, הטוב ביותר של השנים לדעתי, אם כי התרגום העברי קצת הרס אותו. אם אתה יכול, קרא אותו באנגלית.

בקשר לשאר ההמלצות: בארי יוגארט גם מומלץ בחום. "גשר ציפורים", הספר הראשון שלו, פשוט נפלא. "סיפור האבן", השני, קצת פחות טוב אבל עדיין מומלץ מאוד. השלישי, "שמונה אדונים מוכשרים", עוד לא תורגם לעברית והוא קצת מאכזב יחסית לשניים הראשונים.

"חומריו האפלים" חביב, מתחיל טוב ונגמר רע. בעקרון זו טרילוגיה לבני נוער, אז אם אתה בגיל המתאים, תנסה.

ולסיום, אני מוכרח להשחיל כמה ציטוטים מ- "Good Omens":

Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.

Voodoo is a very interesting religion for the whole family, even those members of it who are dead.

Sister Mary headed through the night-time hospital with the Adversary, Destroyer of Kings, Angel of the Bottomless Pit, Great Beast that is called Dragon, Prince of This World, Father of Lies, Spawn of Satan and Lord of Darkness safely in her arms. She found a bassinet and laid him down in it. He gurgled. She gave him a tickle.

A man threw himself through the window, a knife between his teeth, a Kalashnikov automatic rifle in one hand, a grenade in the other. "I glaim gis oteg in der gaing og der --" he paused. He tooke the knife out of his teeth and began again.

Along with the standard computer warranty agreement which said that if the machine 1) didn't work, 2) didn't do what the expensive advertisement said, 3) electrocuted the immediate neighbourhood, 4) and in fact failed entirely to be inside the expensive box when you opened it, this was expressly, absolutely, implicitly and in no event the fault or responsibility of the manufacturer, that the purchaser should consider himself lucky to be allowed to give his money to the manufacturer, and that any attempt to treat what had just been paid for as the purchaser's own property would result in the attentions of serious men with menacing briefcases and very thin watches.

אוף, זה עשה לי חשק. איך שאני גומר את A Feast for Crows אני חוזר שוב ל- Good Omens.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...