פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים לא קיבלתי עדיין תשובה חד משמעית בנושא של ה SLI: אם משווים 2 6600GT ב SLI ונניח 6800GT, נקבל ביצועים זהים, פחות טובים , יותר טובים?ראיתי פה באשכול של 3DMARK05 שהיה בחור שעבר את הביצועים של ה7800 עם כרטיס כפול של 6600GT, זה אומנם רק בתוכנת בנצ'מרק, השאלה אם אותו יישום מעולה עובד גם במשחקים רגילים. או שמה שלא תומך ב SLI לא בהכרח יתן ביצועים כפולים...ממה ששמעתי זה אפילו לא אמור להיות כפול בין 20-35 % שיפור בביצועים.
פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים אני שמעתי שבתאוריה זה אמור להוסיף 100% ביצועים אבל זה לא מעשי ומוסיף רק 40% משהו כזה.בכל מקרה לא נראה לי שאפשרי להגיע עם 6600GT X2 לרמה של 7800.
פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים ברזולוציות גבוההות ופילטרים ה 6600GT הכפול לא יהיה שווה לרבע של ה 7800GT...
פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים 1.רק ב3DMARKS אפשר לעשות השואות בין כרטיסים "שווים" כי הם ממש לא שווים אפילו עם זה נותן אותם FPS למה?...:1.ליבות שונות2.סוגי זיכרונות שונים3.פיצרים שונים(MS3 HDR ECT)2.אפילו אם SLI של 6600GT נותן אותם FPS ה7800 יהיה יותר טוב בגלל הפיצרים3.זה היה בכלל כפול ליבה שהגיע רק ב3DMARK לניקוד של 7800 ובכל מקרה הוא ממש אבל ממש לא שווה לו!4.הכפול ליבה מוסיף 100% ביצועים(ב3DMARK)הSLI כ80-60%
פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים מחבר אוקיי, אז למעשה אם אני משווה 6600GT עם ליבה כפולה ל 6800GS נניח אז ה6600GT יותר טוב, כי יש לו 16 צינורות? אני לא מבין ביחסים של מה משפיע יותר על ביצועים ברכיבים הפנימיים אבל ממה שזכור לי ל6800GS יש 12 צינורות אבל רוחב פס כפול מה 6600GT. וגם נדמה לי מספר פוליגונים לשניה.
פורסם 2005 בדצמבר 1519 שנים אוקיי, אז למעשה אם אני משווה 6600GT עם ליבה כפולה ל 6800GS נניח אז ה6600GT יותר טוב, כי יש לו 16 צינורות? אני לא מבין ביחסים של מה משפיע יותר על ביצועים ברכיבים הפנימיים אבל ממה שזכור לי ל6800GS יש 12 צינורות אבל רוחב פס כפול מה 6600GT. וגם נדמה לי מספר פוליגונים לשניה. עם זה כפול ליבה 6600GT נגד 6800GS במבחן אמיתי כמו במשחקים אז 6600GT כפול ליבה יהיה יותר טוב!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.