תגידו מה עם המשחק Duke Nukem Forever ??? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תגידו מה עם המשחק Duke Nukem Forever ???


nore0

Recommended Posts

הוא הולך להיות עם גרפיקה כמו HL2 ו-DOOM3 ?

טכנולוגיה מתקדמת וכל זה ?

תראה, בתור אחד שמבקר קבוע בפורומים של החברה (אחלה אנשים יש שם ) אני יכול לומר לך בוודאות שהמשחק לא בוטל או משהו בסגנון רק מתעקב יותר מידי מתעקב זה ידוע - אבל הוא יגיע , מתי ? זה אף אחד לא יודע , אפילו המפתחים של המשחק ... הם בעצמם יודעים שהם עובדים לאט והם אומרים את זה (אם נחשב את הזמן הכולל מאז המשחק הוכרז נגיע למשהו כמו 7-8 שנים)

אבל בשנה האחרונה הם שכרו המון עובדים (מתכנטים וגרפיקאים ) ולפי מה שהם עצמם אומרים העסק רץ יציב כבר שנה וחצי ללא בעיות..

המשחק ירוץ על טכנולוגיה מתקדמת מאוד כמו של דום 3 ו HL2 ויתמוך בכל אפשרויות DX9 הכי חדשות (יש אומרים שכולל HDR ) ופיזיקה מתקדמת כמו של HL2 מבית MEQON . המנוע עבר שינויים רבים במהלך השנים. ב 97-98 הוא רץ על המנוע של קוויק 2 ואז המפתחים החליפו מנוע ב 99 למנוע הגראפי הכי מתקדם בזמנו של UNREAL engine אך הם שינוי את הרנדור עד כדי כך שכבר היה אפשר לקורא למנוע הזה DUKE engine- וראינו אותו ב 2001 בסרטון המדהים לזמנו, אך מאז התחילו הבעיות לצוץ .

ב 2002 החליטו המפתחים להתחיל מחדש (בגלל סיבות מטופשות לדעתי) וקיבלו לידייהם את המנוע 2 (המנוע של UT2004) וכמובן ערכו בו שינויים ללא היכר (כתבו רנדור גרפי מחדש והוסיפו את כל הטכנולוגיות החדשות) ומ 2003 אפשר לומר שהעבודה החלה לרוץ ברצינות הפעם כנראה זה סופי ורוב האנשים מאמינים שנראה את המשחק קצת אחרי שPREY יצא איפשהו ב 2006

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אישית אני לא חושב שהוא יצא לעולם, אבל לך תדע, אולי אני טועה

את המשחק הכריזו לפני 10 שנים לפחות (זה היה עשור לפני חצי שנה בערך אני חושב)

ומאז שום דבר לא קרה... כאילו, דברים קרו, אבל שום דבר מעניין לא קרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בשנה האחרונה הם שכרו המון עובדים (מתכנטים וגרפיקאים ) ולפי מה שהם עצמם אומרים העסק רץ יציב כבר שנה וחצי ללא בעיות..

המשחק ירוץ על טכנולוגיה מתקדמת מאוד כמו של דום 3 ו HL2 ויתמוך בכל אפשרויות DX9 הכי חדשות (יש אומרים שכולל HDR ) ופיזיקה מתקדמת כמו של HL2 מבית MEQON . המנוע עבר שינויים רבים במהלך השנים. ב 97-98 הוא רץ על המנוע של קוויק 2 ואז המפתחים החליפו מנוע ב 99 למנוע הגראפי הכי מתקדם בזמנו של UNREAL engine אך הם שינוי את הרנדור עד כדי כך שכבר היה אפשר לקורא למנוע הזה DUKE engine- וראינו אותו ב E3 2001 בסרטון המדהים לזמנו, אך מאז התחילו הבעיות לצוץ .

ב 2002 החליטו המפתחים להתחיל מחדש (בגלל סיבות מטופשות לדעתי) וקיבלו לידייהם את המנוע UNREAL engine 2 (המנוע של UT2004) וכמובן ערכו בו שינויים ללא היכר (כתבו רנדור גרפי מחדש והוסיפו את כל הטכנולוגיות החדשות) ומ 2003 אפשר לומר שהעבודה החלה לרוץ ברצינות הפעם כנראה זה סופי ורוב האנשים מאמינים שנראה את המשחק קצת אחרי שPREY יצא איפשהו ב 2006

http://www.machinima.com/films.php?id=389

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בפירוש לא, והם אמרו את זה מספר פעמים, אבל זה לא אומר שהגראפיקה תיהיה פחות יפה, כי הרי זה כבר מנוע שכמעט נכתב מחדש. פשוט אף אחד לא ראה אותו חוץ מהעובדים עצמם ועוד כמה חברי GAMER ועוד בן אדם עם קצת מזל שהראו לו תמונה מודפסת מהמשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...