אז חוץ מה-CIH הענתיקה משהו מכיר עוד איזשהו וירוס מקולל שיכול לחנטרש לי את הביוס? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אז חוץ מה-CIH הענתיקה משהו מכיר עוד איזשהו וירוס מקולל שיכול לחנטרש לי את הביוס?


samtex

Recommended Posts

יכול ליהיות שיש איזשהו ווירוס שנכנס לביוס והורס אותו או שלפחות גורם לו לנזק מזערי אבל מעצבן ואז צריך להחליף את כל הלוח במידה ולא ניתן להחליף את הצ'יפ של הביוס כי הוא לא בסוקט והרי לא מחליפים שבבים של ביוס בלוח אם בד"כ גם אם יש אחריות כי הרי אין לחנויות לספקים וליבואנים זמן לזה ולא מתעסקים בזה[לפחות בארץ אבל אולי בארה"ב כן] וגם ברוב מעבדות המחשבים בארץ לא מתעסקים עם דברים כאלה או עם סריקת לוח אם בעזרת כרטיס טכנאי מקצועי ודברים מן הסוג הזה[במקרה הטוב מבצעים סריקת עם MEMTEST ותו לא]

ולא יעזור שום פירמוט ואי אפשר להוציא את הווירוס מהג'וק של הביוס. למישהו ידוע אם קיים תרחיש בלהות כזה אבל חוץ מCIH?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CIH לכול סוגיו והידוע לשימצה או בקיצור צרנוביל אבל אני לא זוכר את תאריך ההפעלה שלו משהו :-\ באפריל נדמה לי אבל רק 26 :nixweiss:

Chernobyl virus wreaks havoc in parts of Asia

The CIH virus attempts to ERASE the writable FLASH of infected PC's, and also overwrites the first 2,048 sectors (1,048,576 bytes) of all of the system's available non-removable writable disk drives! While this behavior places the CIH virus among the nastiest of all viruses, the damage is more recoverable than at first appears:

Flash Recovery:

We have been told by knowledgeable experts that most PC motherboards do not provide any means for recovering from the loss of their Flash EEROM. (Those that do are not vulnerable to CIH's erasure in the first place.) You should contact your motherboard manufacturer to determine whether your system can have its EEROM repaired. (Many thanks to Nick FitzGerald for sharing his accurate information.) ולפי מקורות בגוגל הוירוס עדין חי נושם ובועט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני מכיר את הCIH המחורבן הזה ויש תוכנה להעיף אותו שנקראת :"CLEAN CIH"השאלה שמעניינת אותי למה הוא גורם ? והאם גם לאחר שמעיפים אותו הוא גרם כבר לנזק בלתי הפיך לביוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה מאוד על התגובות המהירות  :xyxthumbs: עכשיו חוץ מהווירוס הזה שהוא כבר מוכר ולפי מה שהבנתי הוא הורס את הביוס ומוחק את המידע שלו או חלקים נרחבים ממנו וגם מידע של H.D ידוע למישהו על ווירוס שחודר לביוס ולא מוחק אותו אבל פשוט משנה את התצוגה של המחשב וגורם לזיגזגים של האותיות ולא כל עין שמה לב לכך ומבטל את החלקת השינון? אצלי לדוגמא הסמל של ENERGY של חברת AWARD מופיע שהוא מזוגזג קלות בשוליים שלו ב2 המחשבים שלי האם זה נורמלי ואצל כולם זה ככה או שאני טועה כי לא זכור לי שכל הזמן הסמל היה נראה ככה?וזה גם משפיע על הWINDOWS בהמון דברים למרות שעשיתי החלקת קצוות  של גופנים וזה על מצב clear type וגם החלקת השינון אצלי מופעלת והיא X4 אך לא תמיד היא משפיעה במשחקים ועדיין מופיעים אובייקטים עם זיגזגים בשוליים שלהם.

ולMYST המון תודות על הקישור לאתר  ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מהווירוסים האלה שהורסים ומכחידים לגמרי את הביוס או את המידע בהרד דיסק ידוע למישהו על איזה וירוס חרא אחד שיכול כמו מוטציה לגרום רק לשינוי בתצוגה FLASH של הביוס ובכך להשפיע על כל המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתפלא שעדין לא אם הית מעמיק יותר בחיפוש של גוג היית בודאי מוצא אנשים בפורומים כמו HWZONE המהולל <כן :yelclap:> שמתלוננים על בעיות של מחשב שכנראה הלוח לא עובד המסך דלוק וכדומה והתשובות של המומחים הם כלומר אחד מהם CIH 95 ואגב השאלות נשאלו לא מזמן אם אני לא טעה לפני מספר שבועות :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח זה בעצם גם דבר והיפוכו מפני שברגע שאמרת מתוחכמים יותר התכוונת גם לרשעים יותר ולאו דווקא רשעים פחות אם כי ברוב המקרים אתה צודק .

אבל זה בדיוק מה שאני מדבר עליו וידוס מתוחכם שלא הורס תביוס לגמרי אלא רק גורם לשינוי קל בתצוגה שלא כל אחד יכול לשים לב אליו אלא רק אנשים רגישים כמוני ששמים לב לכל פיפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי flash מחדש לביוס כבר כמה פעמים 2-3 עם עידכונים חדשים גם אבל אותו דבר אין שינוי עדיין יש לי זיגזגים קלים בשוליים של ENERGY[הסמל של AWARD ביוס] גם לך אולי במקרה יש ולכולם יש?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם עשית FLASH וישר אחרי זה ראית, זה בטח לא וירוס... אם כבר נשמע כמו סתם איזה משהו של הכרטיס מסך / מסך (ומה איכפת לך כלכך מהסמל הזה...).

ולי יש לוגו מגניב של DFI כשאני מפעיל את המחשב, אז אני לא יודע להגיד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא זה לא קשור לכרטיס מסך מפני ש-4 שהיו לי ובדקתי וכולם הראו לי אותו דבר. עכשיו מהסמל לא איכפת לי הקטע שהוא מהווה סממן אחד למיני רבים כי גם בWINDOWS המון דברים מופיעים לי שיש זיגזגים בשוליים שלהם. אני אתן לך דוגמא: יש כוונת של רובה צלפים בUNREAL TOURNAMENT 1 אז העיגול שלה מופיע אצלי גם שהשוליים שלו זיגזגים וזה רק דבר אחד יש עוד כל מיני אובייקטים אחרים שמופיעים אצלי כאשר השוליים שלהם עם זיגזגים גם עם החלקת השינון X8 זה לא משנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...