פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים סוג של לוחם אם אתם לא מצליחים לראות את התמונה אז כנסו ללינק שמצורף פה למטה.
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים אחלה עבודה באמת!רק דבר אחד... הידיים.. נראה כאילו הם ארוכות מידיי או באמת יצאו ארוכות.. אם אתה מוריד אותם כלפי מטה לכיוון הרגליים לאן הם מגיעות?
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים מחבר תודה על התגובות. בקשר לידיים הם באמת יותר ארוכות מהציור שציירתי, אבל טיפה לא יותר מידי, עד הברך פחות או יותר.יפה...אבל בשביל מה??בגלל שאני אוהב לעשות מודלים, ואני עושה אותם יותר בשביל תרגולים, כל פעם אני לומד משו חדש....תחביב.
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים ובשביל מה המודלים האלו? לאן הם הולכים? סתם?אפשר להכניס אותם לאיזה משחק? למשל לעשות מכוניות ל SA וכאלה?
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים ברור שאפשר לעשות איתם ים דברים... משחקים, סרטים וכו... אבל זאת לא המטרה שלו כרגע (אני עונה במקומו.. חחח יש לו עורך דין)המטרה היא לתרגל ולהגיע למקצוענות במידול... שזה מתחלק להרבה קרטקיונים.למדל כל אחד יכול.. השאלה היא איך מידלת כל הדרך......ואני נחכה לעדכונים... שמתי לב שיש לך עוד מה למדל לפני המיפוי...
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים לא לשכוח... תרגול זה טוב... כמה שפחות פוליגונים?!על מספר פוליגונים קטן מקפידים כשמעצבים דמות למשחקים.לאנימציה הדבר שחשוב הוא שלא יהיו לך יותר מדי או פחות מדי control points. אם יהיו לך פחות מדי פוליגונים, התנועה לא תוכל להיות מוצלחת.
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים ??יש פלאין חדש למקס שמסדר "עצמות" לדמות ללא קשר לפוליגונים ... ככה הבנתי..
פורסם 2005 בדצמבר 1019 שנים לא יעזור - כשאתה עובד עם פוליגונים - אם אין לך קודקוד איפה שהמודל צריך להתכופף - הוא לא יתכופף.אם אין לך קודקוד במפרק - לא יהיה לך לאן לחבר את העצמות.ברור שיש דבר כזה "יותר מדי קודקודים" - במקרה כזה עלול להיות לך קשה לחבר את העצמות.לכן בדרך-כלל ממדלים עם קודקודים רק איפה שבאמת צריך, מכניסים את העצמות, ואז משתמשים ב- meshsmooth/NURMS כדי להחליק את המודל (מה שמוסיף הרבה פוליגונים אבל לא משנה את מספר ה- control points)
פורסם 2005 בדצמבר 1119 שנים יפהאיך מתחילים לעשות דמות ב3DMAX?אני מכניס דמויות מתוך POSERודי נמאס לי מהתוכנה ומהממשק שלהאשמח לדעת איך לבנות דמות מההתחלה ב3DMAX
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.