Guarding angel פורסם 2005 בדצמבר 7 Share פורסם 2005 בדצמבר 7 נתקלתי לאחרונה באתר הבאhttp://www.ageia.com/החברה מציגה את השימוש במנועים פיזיקליים במשחקים כגון Unreal Engine 3Tom Clancys Ghost Recon Advanced WarfighterCity of VillainsBet on Soldierועוד...הנה הדגמותhttp://www.ageia.com/physxInAction/avis.htmlמישהו מכיר את החברה בכלל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
icebreak פורסם 2005 בדצמבר 7 Share פורסם 2005 בדצמבר 7 כבר דיברו על החברה הזו והכריטיסים שלה פה מספר פעמים בפורומים, ואף היא חשפה אב-טיפוס ב E3 האחרון... תריץ חיפוש.בכל מקרה, נראה לי ש ATI הכריזה כי היא מתכוונת לשלב בכרטיסי המסך העתידים שלה מנוע פיסיקלי מובנה בדומה לזה.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139366.0http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=111405.0http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139438.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dimashk פורסם 2005 בדצמבר 7 Share פורסם 2005 בדצמבר 7 לא חדשחברת ASUS תייצר כרטיסים לעיבוד פיסיקליFuturemark תבצע מדידות למעבדים פיסיקלים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guarding angel פורסם 2005 בדצמבר 8 מחבר Share פורסם 2005 בדצמבר 8 כבר דיברו על החברה הזו וה.לא חדשלא באתי לחדש דבר אך במה הטכנולוגיה הזאת מתבטאת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
icebreak פורסם 2005 בדצמבר 8 Share פורסם 2005 בדצמבר 8 כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tom_k85 פורסם 2005 בדצמבר 9 Share פורסם 2005 בדצמבר 9 כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.אז אפשר להגיד שאפשר למדוד את כוח הכרטיס מסך לפי הביצועים שלו בOPENGL בגלל שהוא מנצל רק את כוח הכרטיס מסך ולא את הכרטיס+המעבד נכון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
icebreak פורסם 2005 בדצמבר 9 Share פורסם 2005 בדצמבר 9 זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guarding angel פורסם 2005 בדצמבר 9 מחבר Share פורסם 2005 בדצמבר 9 כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך).אז תנו לי להבין:במקום שהמעבד ישתלב בתהליך העיבוד במשחקים הכרטיס מסך יעבד במקומו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
icebreak פורסם 2005 בדצמבר 9 Share פורסם 2005 בדצמבר 9 זה אומר ש:1) המעבד יקח פחות חלק בחישובים של המשחק.2) יהיה אפשר לעשות הרבה יותר אפקטים מבחינת הסביבה ממה שניתן כיום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.