פורסם 2005 בדצמבר 719 שנים נתקלתי לאחרונה באתר הבאhttp://www.ageia.com/החברה מציגה את השימוש במנועים פיזיקליים במשחקים כגון Unreal Engine 3Tom Clancys Ghost Recon Advanced WarfighterCity of VillainsBet on Soldierועוד...הנה הדגמותhttp://www.ageia.com/physxInAction/avis.htmlמישהו מכיר את החברה בכלל?
פורסם 2005 בדצמבר 719 שנים כבר דיברו על החברה הזו והכריטיסים שלה פה מספר פעמים בפורומים, ואף היא חשפה אב-טיפוס ב E3 האחרון... תריץ חיפוש.בכל מקרה, נראה לי ש ATI הכריזה כי היא מתכוונת לשלב בכרטיסי המסך העתידים שלה מנוע פיסיקלי מובנה בדומה לזה.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139366.0http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=111405.0http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139438.0
פורסם 2005 בדצמבר 719 שנים לא חדשחברת ASUS תייצר כרטיסים לעיבוד פיסיקליFuturemark תבצע מדידות למעבדים פיסיקלים
פורסם 2005 בדצמבר 819 שנים מחבר כבר דיברו על החברה הזו וה.לא חדשלא באתי לחדש דבר אך במה הטכנולוגיה הזאת מתבטאת?
פורסם 2005 בדצמבר 819 שנים כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.אז אפשר להגיד שאפשר למדוד את כוח הכרטיס מסך לפי הביצועים שלו בOPENGL בגלל שהוא מנצל רק את כוח הכרטיס מסך ולא את הכרטיס+המעבד נכון?
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך).
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים מחבר כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך).אז תנו לי להבין:במקום שהמעבד ישתלב בתהליך העיבוד במשחקים הכרטיס מסך יעבד במקומו?
פורסם 2005 בדצמבר 919 שנים זה אומר ש:1) המעבד יקח פחות חלק בחישובים של המשחק.2) יהיה אפשר לעשות הרבה יותר אפקטים מבחינת הסביבה ממה שניתן כיום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.