חברת AGEIA מנועים פיזיקליים - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברת AGEIA מנועים פיזיקליים


Guarding angel

Recommended Posts

נתקלתי לאחרונה באתר הבא

http://www.ageia.com/

החברה מציגה את השימוש במנועים פיזיקליים במשחקים כגון

Unreal Engine 3

Tom Clancys Ghost Recon Advanced Warfighter

City of Villains

Bet on Soldier

ועוד...

הנה הדגמות

http://www.ageia.com/physxInAction/avis.html

מישהו מכיר את החברה בכלל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר דיברו על החברה הזו והכריטיסים שלה פה מספר פעמים בפורומים, ואף היא חשפה אב-טיפוס ב E3 האחרון... תריץ חיפוש.

בכל מקרה, נראה לי ש ATI הכריזה כי היא מתכוונת לשלב בכרטיסי המסך העתידים שלה מנוע פיסיקלי מובנה בדומה לזה.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139366.0

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=111405.0

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=139438.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.

אז אפשר להגיד שאפשר למדוד את כוח הכרטיס מסך לפי הביצועים שלו בOPENGL בגלל שהוא מנצל רק את כוח הכרטיס מסך ולא את הכרטיס+המעבד נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שיש לך ממשק OPENGL שנועד לעבוד ישירות מול המעבד הגרפי ולהוריד את העומס מהמעבד הראשי, כך גם פה, רק במקום החישובים הגרפים מדובר בחישובים הפיסיקלים. דבר שגם יאפשר בעתיד ליצור סביבה שתמנהגת בצורה הרבה יותר ראליסטית, ע"י הגדלת מספר החישובים, ובך אפשרויות תגובה של הסביבה לשינויים.

זה כבר תלוי במה אתה בודק, יש פעולות שהעומס נופל כולו רק על הכרטיס מסך, ואז אפשר לקבל מדד לגביהים באופן שהוא פחות תלוי במעבד, ויש פעולות שצריך מעבד מספיק חזק בשביל שיכול לשלוח את הנתונים למסך (הפקודות של OPENGL מבוצעות דרך המעבד). בד"כ מנסים לעשות גם שילוב שלהם וגם לראות מה משחקים עושים יותר (למשל יש משחקים שלא משנה איזה מעבד יש לך החל משלב מסויים נותנים את אותם ביצועים יחסית לכרטיס מסך).

אז תנו לי להבין:

במקום שהמעבד ישתלב בתהליך העיבוד במשחקים הכרטיס מסך יעבד במקומו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...