יש לי בעיה אני לא מצליח להפעיל WINDOWS 98 עם מפרט המחשב שלי הוא תמיד קורס מחדש! - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי בעיה אני לא מצליח להפעיל WINDOWS 98 עם מפרט המחשב שלי הוא תמיד קורס מחדש!


samtex

Recommended Posts

המחשב שלי לא מצליח להחזיק 98 ואני צריך כל הזמן לפרמט את אחד ההרדיסקים שלי ולהתקין שם מחדש 98 . אני משתמש בWINDOWS 98 מאחר והמשחקים עובדים בו יותר חלק ואין בעית איטיות בDIRECT X כמו שיש לי באקס פי [sTART:RUN:DXDIAG תעשו את ההשוואה ותראו. הבעיה שהמערכת תמיד קורסת לי והסאונד משתבש ודברים נמחקים פתאום למרות שאין ווירוסים או SPYWARE ויש בעיה לעבוד עם 1 ג'יגה ב98 אני נואש ולא יודע מה לעשות אודה למישהו מומחה שמבין בנושא ויוכל להציע לי מה לעשות על מנת שאוכל עדיין להמשיך להשתמש ב98 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנו הבדל גדול בתזוזת אובייקטים בין WINDOWS XP לWINDOWS 98 אם תטרח לבדוק ולהשוות אז תראה גם במבחן הDIRECTX את ההבדל בתזוזת הקוביה שנעה הרבה יותר מהר וחלק בWINDOWS 98 לעומת WINDOWS XP זה משהו בתוכנה של WINDOWS 98 שאין אותו ב WINDOWS XP .אני אחד מבין מעטים שעלו על זה לאחר מבחנים רבים בכל רזולוציה אפשרית על כל ריענון תצוגה בכל פילטר אפשרי ראיתי את ההבדלים .וזה לא קשור לכך שיש יותר קבצים בWINDOWS XP ולכן זה כביכול דורש יותר זיכרון כי ההאטה אינה נובעת מבעית חוסר זיכרון או משהו כזה אלא זה פשוט משהו בבסיס התוכנה ובאיך שהיא בנויה לעומת WINDOWS 98 דרך אגב אינה קשורה לנושא והיא אינה מהווה מדד אמיתי לבעיה הזאת למרות שבחלק מהמבחנים אצלי קיבלה ציון גבוהה יותר בWINDOWS 98 לעומת וההיפך בדיוק על אותם הגדרות וריענון תצוגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי בדיוק למה הבאת את הציטוט ? בשביל שאני יעשה את זה וישנה ב SYSTEM את ה VCACH ל512 MAXFILE=512000 אני אמור לעשות את זה בעצמי או שבאת להראות לי בסה"כ  ש 98 לא עובד עם יותר מ512 זיכרון? סליחה על הבורות ועל שלא הבנתי את הציטוט שלך .

ודרך אגב לגבי השאלה שלך התשובה היא :כן. יש לי דרייברים מעודכנים וחדשים להכל : גם לכרטיס מסך FORCWARE 81.95 הכי חדשים וגם לAUDIGY 2 ZS. דרייברים יש השאלה היא אם הם באמת מתאימים למוצרים והחברות לא עושות  אותם סתם בחוואה ל98 על מנת לספק תמיכה מינימלית לאנשים שעדיין ברשותם 98 אבל כעיקרון הם לא:WHQL CERTIFIED

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי את זה רק שתחת הvcache מופיעים לי 3 אז לשנות רק את ה MAXFILECACHE ואז לשמור? וזה גם בדפדפן רגיל אז זה אמור לעשות את השינוי?

יו אתה גדול  parpar עשיתי את זה וזה המהיר לי מאוד את המחשב השני גם . יש איזה דרך לעשות את גם בXP? כי ניסיתי ואין לי את זה ברשימה לפי start:run:system.ini

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...